10. ČÁST - BANG! BANG!

1.5K 66 4
                                    


"Takže dovolte, abych se představil. Jmenuji se Iwan Rheon, bude mi třicet dva let a baví mě hudba a umění. Tohle bych rád slyšel od každého. Začneme třeba támhle od pána vzadu," usmál se Iwan a ukázal na Petera, největšího baviče třídy. Louis věděl, že je v hajzlu. Spal se svým učitelem a namluvil mu, že mu je dvacet let. Ale na druhou stranu ho to vzrušovalo. Komu se poštěstí, že ho ošuká jeho sexy profesor? Moc mu to slušelo. Starorůžové sako a černá košile. Vlastně je ještě víc sexy, než byl v baru.

"Dobře, takže ahoj, jmenuji se Iwan Hreon, bude mi třicet dva a baví mě hudba a umění," řekl Peter a většina třídy se rozesmála

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Dobře, takže ahoj, jmenuji se Iwan Hreon, bude mi třicet dva a baví mě hudba a umění," řekl Peter a většina třídy se rozesmála. I pan učitel.
"Oceňuji, že jsi naučený poslouchat a splnil jsi můj požadavek téměř do puntíku. Jmenuji se Rheon, ne Hreon. Teď když jsme se pobavili, představ mi sebe," nenechal se rozhodit Iwan.
"Jmenuji se Peter, je mi šestnáct a baví mě dramaťák a jednou bych rád účinkoval ve standupu," řekl Peter, úsměv ze rtů mu nemizel.
"Takže předpokládám, že třídní šašek," odhadl správně Iwan. "Tak pojďme dál," usmál se na Stuarta, který seděl vedle Petera. Tak to pokračovalo celou třídou, až došla řada na Louise. Louis na učitele zůstal hledět a čekal co bude. "Ty jsi němý?" zeptal se Iwan a trochu se zamračil. Louise to zaskočilo. Nečekal, že se bude muset také představovat.
"Uhm.. Já.. jsem Louis William Styles-Tomlinson, je mi.... eh.. šestnáct a baví mě... zpěv a rád se poflakuju po venčí s kamarády," řekl Louis.
"Ah ano. S tím černovlasým, se kterým jsem tě viděl na chodbě. Předpokládám, že vymetáte bary a tropíte hlouposti," lehce zavrčel. Louis se koukl na svoje ruce a v kapse mu zavibroval mobil. "Tak když tě baví ten zpěv, co kdyby jsi nám zazpíval? Doprovodíš se sám," zamručel učitel jízlivě a posadil se do přední řady. "No prosím," pokynul rukou, když se Louis neměl k tomu, aby před všechny předstoupil. Celá třída vyjeveně čučela, nebylo zvykem, aby si na Louise někdo zasedl. Chlapec se pomalu zvedl a přešel před třídu.
"Ehm tak.. dobře," odkašlal si. "Tak.. bych zazpíval I see fire od Eda Sheerana," zamumlal rozpačitě a posadil se za klavír. Pomalu přejel prsty přes slonovinové klávesy a rozhlédl se po třídě. Kluci se v zadní ředě pochechtávali a holky se rozhlížely - až na pár výjimek - po třídě, jako by tam létala moucha. Žádná tam ovšem nebyla. Louis pohlédl na svého nového učitele, který mu věnoval tvrdý pohled. Louise bodl osten výčitek, že mu lhal. Sklopil pohled na svoje prsty na klávesách a potichu začal zpívat úvod bez doprovodu. Pak přidal zvuk piána. Zapomněl na třídu a vložil do toho srdce. Nejdříve byl plný trémy, ale nakonec se ovládl a do hudby se ponořil.

".....
And I see fire burn on and on,
The mountainside."

Když Louis dozpíval, otevřel oči a pohlédl na třídu, která na něho tupě zírala. Nakonec se všichni - včetně učitele - roztleskali, někteří kluci dokonce hvízdali. Louise to dojalo tak, že se mu do očí rozlily slzy. Rychle zamrkal, aby je rozehnal. Byl tak rozhozený, že ze sebe musel ty emoce nějak dostat. A jak lépe vypustit emoce, než masturbací?
"To se ti povedlo Louisi," usmál se Iwan a zvedl se. Přešel k němu. "Po hodině tu zůstaň. Chci s tebou mluvit," šeptl když k němu došel.
"Hm.. jo jasně.. díky. Mohl bych... na hajz... teda chci říct.. na záchod?" nervozně se ošil.
"Jasně. Jdi," propustil ho Iwan a otočil se zpět ke třídě. Louis se rozběhl na toalety, kde si hodlal vyhonit ptáka. Zavřel se v kabince a vytáhl z kapsy mobil. Stáhl si kalhoty i s boxerkama a sedl si na zavřenou mísu. Dost to zastudilo. Když odemkl mobil, všiml si nové zprávy.

KINKY FAMILY (1D)- CZKde žijí příběhy. Začni objevovat