Iwan odešel brzy. Rozloučil se s chlapci už kolem šesté. Naspáno měli jen nějaké čtyři hodiny a hodinu a půl si mohli ještě dovolit naspat, než nastanou přípravy do školy.
"Kurva! Zaspali jsme!" vylétl z postele Louis a začal na sebe rychle házet oblečení. Bylo devět a škola jim začala před hodinou.
"Tak tam nejdem," zamručel Zayn z peřin.
"No to teda jdeme. Dělej, zvedej se," strhl z něho peřinu a nasadil si kalhoty.
"Achjo. Teď bys zasloužil nasekat na prdel," zvedl se Zayn a prošel kolem Louise do koupelny. Cestou ho plácl po zadku.
"Na to bude čas po škole," křikl Louis. "Nebo v ní," zamumlal.
"Nojo, však jo," zachrčel Zayn s kartáčkem v puse. V koupelně se vystřídali a za deset minut byli oba připraveni vyrazit.Do školy dorazili na konci druhé hodiny, tak počkali zrovna na chodbě. Ani jeden z nich nebyl zvědavý na pohledy třídy a kecy jejich učitelů za pozdní příchod.
"Tak jak sis to včera lomeno dnes užil?" usmál se na Louise Zayn.
"Bylo to moc hezký," začervenal se Louis. "Mohli by jsme to dělat častěji."
"Tak v pátek?" zaculil se Zayn. Louis jen přikývl.
"Ještě se domluvíme." Vzduch rozechvěl zvuk zvonku a chodbu zaplnili studenti různého věku od patnácti do devatenácti let. Oba chlapci se rozloučili a odešli do svých tříd. Louis si sedl do třetí lavice u okna, kde seděl sám. Měl to tak nejraději, jelikož neměl mezi spolužáky kamarády. Měli ho sice rádi a on je taky, ale bral je spíš jenom známý. Z tašky si připravil knížky na biologii. Biologie mu šla a bavila ho. To se o ostatních předmětech říct nedalo. Tedy... Šly mu všechny předměty. Ale nebavily ho. Nešel mu jenom tělocvik, kde při výběru do týmu na fotbal nebo vybiku, vždy zbyl jako poslední. Zazvonilo na konec přestávky a do třídy vešla jejich učitelka na biologii, paní Rostenkowski. Byla to malá blondýnka s brýlemi a obrovským poprsím. Louis ji měl rád, i když občas uměla být hysterická. Jinak byla moc hodná.Me: Co teď máš?
ZaynCoHoNemáJakoMalík: Matiku omg. Asi se tu zabiju.
Me: Tak to jo.. to se zabij.
ZaynCoHoNemáJakoMalík: Tak jo. Čau.
Me: NE! Zayne :D to vydržíš.
ZaynCoHoNemáJakoMalík: nevydržím. Je to peklo. Jak čumí blb.Me: Já ho mám celkem rád.
ZaynCoHoNemáJakoMalík: COO? Už nemůžeme být kamarádi..
Me: Ani když ti ho pak vykouřím?
ZaynCoHoNemáJakoMalík: Hmm... joo.. tím bys to asi zachránil :)
Me: Mám tě ve své moci :D
ZaynCoHoNemáJakoMalík: To nemáš :p .. Ty máš bižuli s tou polkou kozatou, co?
Me: Jojo. Je to super učitelka.
ZaynCoHoNemáJakoMalík: To neposoudím. Na nic jí nemám :)
Me: Hrozně se nudím.
ZaynCoHoNemáJakoMalík: Myslel jsem, že tě to baví.
Me: Joo moc ale... Raději bych byl s tebou.Louis nevěděl co to píše. Prostě psal, co měl na mysli.
ZaynCoHoNemáJakoMalík: :333 taky bych byl raději s tebou :)
Me: Zee?
ZaynCoHoNemáJakoMalík: Jo Loui? :)
Me: Když jsi říkal, že jsem šlapka.. Mylslel jsi to vážně?
ZaynCoHoNemáJakoMalík: Myslel jsem.. že se ti líbí, když ti tak říkám.
Me: To joo.. líbilo se mi to. Ale nerad bych, aby sis to myslel vážně.
ZaynCoHoNemáJakoMalík: To nemyslím. Jsi nejlepší člověk co znám :)
Me: Nee.. to nejsem.Kdyby jsi jen věděl Zayne..
ZaynCoHoNemáJakoMalík: Jsi a buď ticho. :) pak si o tom promluvíme, když budeš chtít. :) Teď jdu chvíli dávat pozor. Ten dědek na mě zase háže pohledy, jako by mi chtěl naplácat. Bye bro :*
Me: ok.. zatím :)"Ocenila bych, kdybys schoval ten mobil a trochu mě vnímal, Louisi!" okřikl Louise vysoký pištivý hlas.
"Pardon," rychle uklidil mobil.
"Pojď k tabuli," hodila mu křídu. Lous ji jen tak tak chytil. "Udělej na tabuli nákres fotosintézy." Pf.. brnkačka. Uchechtl se Louis a začal kreslit."Dobře, uvidíme se ve středu a nezapomeňte se připravit na písemku. Bude na endokrinní soustavu," řekla profesorka Rostenkowski a opustila třídu. Louis už byl dávno sbalený a vydal se na předposlední hodinu toho dne, na hudebku. Louis jí miloval, protože zpíval skvěle a učitelka, kterou měli, to ostatním náležitostně předhazovala. Nebýval často dáván vzorem pro ostatní, i když mu doma od mala říkali, že je úžasný.
"Hej, Tomlinsone!" (rozhodl jsem se jméno nechat) křikl na něho spolužák Tonny, nezajímavý týpek. Louis se o něho nikdy nestaral.
"Co je, Tonny?"
"Jen za tejden je školní koncert a hodil by ses nám do sboru. Nechceš?" zeptal se mile.
"Ani ne, díky," pousmál se Louis. Odmítl ho slušně, ale nehodlal být jedním z mnoha, čímž by ve sboru byl. Na druhou stranu, na sólo vystoupení nesebral dostatek odvahy.
"Okej, škoda. Máš dobrej hlas," pokrčil rameny blonďatý malý chlapec. Pocházel z Kolumbie a nápadně připomínal Shakiru. Louis zapřemýšlel, jestli tam jsou všichni, jako Shakira.
"Díky moc, kámo," pokýval hlavou Louis a vešel do třídy, které dominovalo velké křídlo značky Koch&Korselt a zeď zdobilo několik akustických kytar. Posadil se jako vždy, na konec první řady. Když zazvonilo, všichni se usadili až na partičku tří chlapců, kteří o sobě tvrdili, že jejich posláním je punk a proto půjdou proti proudu a sednou si až budou chtít a ne se signálem, kterým zvonek je. Louis je moc nechápal. Sám jde proti proudu až až a to školní řád dodržuje. Až na pozdní příchody. A sex na školním pozemku, který plánoval spáchat se Zaynem.Me: Kámo co děláš zejtra?
ZaynCoHoNemáJakoMalík: hmm.. jdu do školy.. pak domů.. a pak asi nic :D proč?
Me: Někam bych zašel :)V tom se otevřely dveře a Louis vzhlédl. Okamžitě celý stuhnul a nevěděl, jestli nespí, protože tohle prostě nemohla být realita.
"Ahoj třído. Jsem váš nový učitel na hudebku a výtvarku. Nebo spíš takový.. dlouhodobý záskok, za paní Dohertyovou" řekl učitel a přejel si třídu pohledem. Zastavil se na Louisovi. Ten jako by se chtěl propadnout do židle. "Teď by jsme se mohli představit a pak by jsme každý zkusili něco zazpívat. Není to žádná soutěž, třeba se aspoň pobavíme."Me: Tomuhle neuvěříš...
Myslím, že všichni víte, odkud vítr fouká :D
ČTEŠ
KINKY FAMILY (1D)- CZ
FanfictionKniha plná sexu, sprostých slov, úchylek, humoru a dalších podivností, které nenechají žádného čtenáře chladným. 3:))) POZOR! Kniha obsahuje erotické obrázky, které nejsou vhodné k vidění lidem mladším 18ti let. O co jde? 16tiletý Louis trpí nejed...