14. ČÁST - ÚCHYL

1.7K 72 7
                                    


"Lou, dáš si něco?" volal na něho Zayn z kuchyně. Brunet byl zrovna rozvalený na gauči, úplně nahý, už po druhém sexu za tenhle večer. Nechtěl Zaynovi dát. Jen ho lehce provokovat, to ho bavilo nejvíc. Ale Zayn se nedal odbít a teď za to byl Louis rád. Tohle je pocit, který chci cítit, pomyslel si. Vyčerpání spojené se skvělým pocitem uspokojení. A ještě, když na sobě cítil ruce a pach Zayna. Ouje..Znovu mi tvrdne.
"Tebe, Zayno!" zavolal, hlasem lehce chraplavým, jelikož si vyřval hlasivky, při sténání Zaynova jména.
"Už zase?" objeví se též nahý Zayn ve dveřích z kuchyně.
"Jo.. A taky doušek vody," uchechtne se mladší.
"No tak dobře. Hned jsem tady," zaculí se černovlásek. "Ale pak mi budeš muset pofoukat péro, protože už teď mě z tebe bolí." Odejde do kuchyně pro Louisovu vysněnou vodu. Louis se se smíchem převalí na břicho a vezme se mobil, jelikož mu pípla smska.

+44 20 7233 1116: Ahoj Louisi. :) Jakto, že nejsi doma?

Me: Promiň, asi jsem si neuložil číslo. Kdo jsi? :)

+44 20 7233 1116: Moje číslo sis ani neměl kdy uložit. Neznáš mě. :))

Me: Aha. Tak proč mi píšeš?

+44 20 7233 1116: Protože se mi líbíš. :)

Me: Tohle je ujetý. Ale díky. Jak jsi vůbec sehnal... nebo sehnala moje číslo?

+44 20 7233 1116: *Sehnal:) .. Je to moje tajemství. Nechápu, jak můžeš mít v16ti tak velký penis. :)

Me: A tohle víš od kud?

+44 20 7233 1116: Louisi..:) Promenáduješ se nahý před oknem, jako bys byl na mole pro missky :)

Me: Mám okna do zahrady.

+44 20 7233 1116: A taky máte dost nízký plot :)

Me: Jsi nějakej úchyl?

+44 20 7233 1116: To ani ne. Jenom rád koukám na mladý kluky.:p

Me: Takže jsi úchyl.. To se mi líbí :)

Louis se uchechtl. Měl z toho strach, ale mnohem více ho vzrušovalo, že ho někdo pozoruje.

Úchyl: Počkej.. cože?

Me: :) Je hezký vědět, že se někomu líbím tak, že sedí v zimě na mé zahradě a pozoruje mě. O:)

Úchyl: Ty jsi mi pěkný číslo :p

Me: Proč myslíš? :)

Úchyl: Jinej by se bál, kdyby měl za oknem stalkra :D

Me: Jak vypadáš?

Úchyl: Chceš mě udat?

Me: Jen chci vidět, jestli si mám zatahovat závěsy, nebo otevřít okno ;)

Úchyl: Otevřít, rozhodně otevřít :p

Me: Kolik ti je?

Úchyl: 26

Me: Pošli mi tu fotku. :)

Úchyl: Tohle ti bude muset stačit. Obličej ti neukážu.

WOOOOW! Louisovi škublo v penise

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

WOOOOW! Louisovi škublo v penise.
"Co děláš?" zeptal se Zayn. Louis si vůbec nevšiml, že sedí u něho a pozoruje ho.
"Jen si s někým píšu," pokrčí rameny Louis a převalí se na záda.
"Nějaký nápadník?" zamračí se Zayn. Mladší na něho hledí s povytáhnutým obočím.
"Možná?" uchechtne se.
"Zapomeň. Máš mě!" rozesmál se Zayn a chytl Louise za polotvrdý penis. Louis vzdychl..
"Mám hlavně tvého ptáka," skousne si ret Louis.
"To máš.. Můžeš ho zrovna vykouřit," pustí Zayn kamarádův penis. Louis se nenechal pobízet dvakrát a hned vtiskl obličej mezi Zaynova stehna. Pojal tvrdý penis až do krku a bez problému se dotkl nosem tmavých chloupků na kamarádově podbříšku. Zayn se zaculil a chytl Louisovu hlavu, aby s ní mohl přirážet na své péro tak, jako to jako mladší dělával s vodním melounem. 
"Mám takový nápad..." zamumlal Louis, celý červený od toho, jak se dávil žaludem v krku. Hlas mu od toho chraptěl.
"Jaký?" zajímal se Zayn a sám si přejížděl rukou po oslintaném penise.
"Co kdyby jsme poslali nějakou... erotickou fotku nás dvou tomu co mi píše, aby věděl, že už mám kládu, na kterou sedám?" zaculil se jako neviňátko.
"Já nevím Lou. Nerad bych, aby se to dostalo do školy."
"Počkej..Fotíš erotický fotky skoro profi, a pak se bojíš fotky, kde nebude ani tvůj obličej, jenom pták? A to ani ne celej," mrkl Louis.
"Jak SKORO profi? Pf.." odfrkne si Zayn. "Tak ať tahle fotka stojí za to!"
Louis se zatetelil blahem. Bude mít erotickou fotku se Zaynem.

Me: Takže předpokládám, že od nosu nahoru jsi hnusnej a od pasu dolu taky :* A nebo malej :p

Úchyl: Od pasu dolu jsem ještě hezčí, než od pasu nahoru :)

Me: A proto jsi to schoval pod peřinu .:)

Úchyl: :) Máš pocit, že je malej? :)

(OBRÁZEK ČÍSLO 17.)

Me: Trochu creepy, ne?

Úchyl: Co myslíš? :) To, že by se do tebe měl ten pták vejít? :)

Me: Měl jsem v sobě i větší :)

Úchyl: Lžeš. :) Vím, že jsi panic.

Me: Tak to ti asi něco uniklo, pane stalkře :p Ale uznávám, že možná okýnko pootevřený nechám. :) Nebo možná aspoň nechám svítit, až budu spát O:)

"Už ses vypsal? Můžeme na to jít?" nervózně zavrčel Zayn. Lousi k němu zvedl pohled a uviděl kamaráda, co v ruce svírá svého malého velkého kamaráda.
"Jo, jdeme na to Zayno, ale trochu se oblečem," hodil mu Louis trenky.
"Proč?" divil se Zayn, ale boxerky si navlékl.
"Moc ho neznám. Tak aby ho třeba nenapadlo vydírat nás," zasmál se Louis, ale Zayn se zamračil. Nic však nenamítal. Louis si lehl na záda. "Sedni na mě, bro." Zayn opět nic nenamítl a posadil za na Louisův klín. Louis popadl do ruky Zaynovu bouli. Černovlásek vzdychl. Mladší udělal snímek, připravený ho poslat cizinci.

Úchyl: To je pak dost možné, že se probudíš s postříkaným oknem :)

Me: To bych to musel potom.. očistit :p Hele musím jít..mám něco... Na prácičku :p

Úchyl: Slízal bys to? :P Co jdeš dělat? :)

Me: Možná .:) Nebo bych to jen utřel kapesníčkem a později to čichal. Chystám se nechat ošukat. :)

(OBRÁZEK ČÍSLO 18.)

Úchyl: Kdo to je?!?!

Me: Někdo, kdo má péro větší než ty. A někdo, kdo má péro, které mě šuká, narozdíl od tvého :*

Úchyl: Ty malá potvoro!.. Jen počkej..

Me: :*

Úchyl: Jo a jen tak mimochodem... Právě jsem oknem sledoval, jak ten tvůj tatínek natrhává prdel tvému strýci. :*

Louis tupě hleděl na displej mobilu a četl si zprávu pořád dokola. Tohle prostě musela být lež.

AHOJ :) Děkuju za přečtení. Rozhovor s charakterama už mám napsaný, ale jestli chcete přidat nějakou otázku, pořád můžete. :) Třeba na našeho úchyla, kterého jste určitě poznali :p

KINKY FAMILY (1D)- CZKde žijí příběhy. Začni objevovat