HARRY
Harry seděl na gauči a sledoval Hru o trůny. Louis odešel k Zaynovi před nějakou půl hodinou a Harry měl stále stan v teplácích. Statečně se bránil touze zajet si rukou do trenek a vyhonit si, ale nezvládl to. Stáhl si tepláky i s boxerkama až ke kotníkům a pohodlně se usadil. Zavřel oči a zaklonil hlavu. Představil si nahého Louise. Harry se za to styděl. Vždyť si představoval tělo svého syna a u toho si honil ptáka. Jeho koule byly nalité od toho, jak je dlouho nevypustil. Sex měl naposledy před půl rokem a od té doby si to sám udělal jenom dvakrát. Teď po třetí. Slastně si stiskl koule a vzdychl. Plivl si do dlaně a rozetřel svoje sliny po žaludu. Když začal zběsile honit, předkožka mlaskala po navlhčené špičce.
"Říkal jsem si, jestli si honíš, nebo jsi prostě úplně bez toho," ozval se hlasitý smích. Harry s sebou cukl a pohlédl na Nialla, který se opíral o futra do chodby. Přišel z práce a Harry ho přes svoje vzdechy neslyšel.
"Uhm Nialle kurva," zamručel Harry a překryl si svojí masivní erekci polštářem. Niall se přestal smát.
"Louis je doma?"
"UHm, není. Šel k Zaynovi." Niall přikývl.
"Víš.. Říkal jsem si už dávno.. Když jsme oba sami a musíme honit. Teda nevím jak ty, ale já musím, každý večer. Říkal jsem si, jestli bych... jestli by jsme si třeba nemohli občas vypomoct," zrudl Niall.
"Cože?" zachrčel Harry překvapeně.
"Ne nic, je to blbost, zapomeň na to," zamumlal Niall a rychle se vydal ke schodům.
"Ne počkej!" houkl Harry. Niall se na něho otočil. "Jako že by jsme to spolu dělali? Jen.. tak?"
"No.. Jo. Ale chápu, jestli nechceš. Přecijenom jsem tvůj švagr," žmoulal si Niall prsty. Najednou byl hrozně roztomilý a Harrymu z toho v penise škublo, až se mu polštář v klíně nadzvedl.
"Nevěděl jsem, že bys chtěl sex s chlapem," zkousnul si Harry ret.
"Nebráním se ničemu," uchechtl se Niall a přešel k Harrymu. Sedl si vedle něho.
"A dělal jsi to už někdy?" zeptal se Harry, polštář stále tiskl na svoje genitálie.
"Jenom s dívkou. Jednou," přiznal Niall.
"Takže jsi ho nikdy ani... nekouřil?" zeptal se Harry nervózně.
"Ne, ale viděl jsem videa," zazubil se. "Rád ti to udělám," mrknul na svého švagra. Harry se usmál a spustil svoje ruce podél svých stehen. Niall se zhluboka nadechl a odhodil polštář kryjíci kudrnkovu erekci na zem. "Tyjo, je obrovskej," polkl Niall.
"To nevadí, aspoň se ho dotkni," zažadonil Harry chraplavě. Niall opatrně uchopil brunetův penis a stáhl předkožku, aby odhalil žalud. Ten se ještě leskl od Harryho slin. Chvíli si ho prohlížel, pak začal pomalu honit. "Jo, kurva Nialle joo," vzdychal Harry. "Olízni ho, prosím."
Niall prosbu okamžitě vyslyšel, znovu stáhl předkožku a sklonil se k Harryho penisu. Jemně mu olízl štěrbinku na vrchu, pak si s ním jezdil po obličeji a brunetova špička občas vypustila vlhkost, která utkvěla na Niallově obličeji, jako barva z hrotu fixy na papíře.
"Harry... Říkej mi, co mám dělat," políbil ho Niall na špičku.
"Hm.. Hraj si s mýma koulema. Zvládneš si jí dát do pusy?" sleduje ho Harry. Niall okamžitě poslechl a stisknul kudrnkovi koule v dlani. Pak se sklonil a vsál jednu kouli do úst. S mlasknutím varle opustilo jeho rty.
"Mňam," vyhrkne Niall a vrhne se na druhé varle. Harry vzdychal jako pominutý a hladil švagra ve vlasech.
"Nini, potřebuju tě," kňučí Harry.
"Kde, Hazzy?"
"Na ptákovi, prosím," zaklonil hlavu, až mu vlasy přepadaly přes opěradlo gauče. Niall se uchechtl a narval si jeho péro až do krku. Lehce se zadusil a jeho sliny tekly po Harryho mužsví a stékaly přes koule až k prdelce.
"Tak dobře," řekl Niall, když nechal dopadnout Harryho kládu na bříško. "Ale musíš být opatrný a připravit mě," zadíval se Harrymu do očí.
"Budu jemný," slíbil Harry.
"Dobře, ale...máš lubrikant?" trochu zbledl Niall. Začal z toho mít strach, jelikož kudrnkovo péro nacpal sotva do pusy a to jenom do půlky.
"To nemám...Ale.. Louis by mohl mít?" zatvářil se nevinně a nahý se zvedl. Niall chtěl namítnout, že by se tam Louisovi neměli hrabat, ale když viděl Harryho tělo v pohybu, moudře mlčel.
Harry vyběhl schody a vešel do Louisova pokoje a zapřemýšlel, kde by mohl Louis lubrikant mít. Snad si ho nevzal k Zaynovi. Proletělo mu hlavou. Na druhou stranu Harry zapochyboval, že by Zayn neměl svůj. Přešel k šuplíku u nočního stolku a otevřel ho. Zděsil se, co spatřil. Na dně šuplíku ležely zmuchlané jeho trenky. K čemu je tu Louis má? Pomalu šuplík zase zavřel a přešel ke skřínce vedle stolku. Otevřel jí. BINGO. Popadl lubrikant, kondomy tam nechal. Chtěl Nialla cítit. Pak si ale všiml velkého dilda, v pleťové barvě. Pomalu ho vzal do ruky a prohlédl si ho. Přiložil si ho ke své stále tvrdé chloubě a poměřil je. Dildo bylo cca stejně velké jako jeho penis. Hned ho napadlo, že by Louis neměl mít s jeho ptákem v prdelce problém. Políbil dildo na špičku a vrátil ho do skříňky. Naposledy pohlédl na noční stolek obsahující jeho trencle a vydal se zpět za Niallem.
"Lubrikant mám," zaculil se na Nialla. Nebo spíš na jeho prdelku, jelikož se blonďák zatím svlékl a byl na gauči v pozici pejska, s hlavou položenou na pohovce tak, že prdelku špulil do vzduchu. "Wow.. Nikdy jsem tě nahého neviděl,"
"To skoro nikdo, Harry," zasmál se Niall.
"S takovýmhle tělíčkem je to skoro škoda," uchechtl se Harry a vlezl si za Nialla. Jeho velké dlaně jemně pleskly blonďáka po prdelce a pak tam zůstaly, aby mohl obě půlky hladit. Niall vydechl slastí. Harry hladil půlky krouživými pohyby a pak je roztáhl od sebe. Mlsně se zadíval na Niallův růžový vstup. Niall stáhl svaly a jeho kroužek mezi půlkami se rozvřel, jako by Harryho volal. Kudrnáč uposlechl výzvu a sklonil se, aby mohl prdelku ochutnat. Ponořil tvář mezi jeho půlky a vychutnával si to teplo. Niall byl tak sladký. Bylo to jako lízat cukr z koblihy. Harry se uchechtl do blonďákovy prdelky a poslal tak vzduch a vibrace do Niallova nitra. Mladší se zachvěl.
"Noták Harry. Už tam něco strč," přirazil Niall na Harryho obličej. Starší se zasmál a olízl Nialla mezi půlkami celou plochou jazyka.
"Jsi tak dobrý, Nialle," liboval si a strčil do blondieho jazyk. Niall vzdychal, když ho Harry svým jazykem začal ošukávat. Netrvalo dlouho a přidal k jazyku svoje dlouhé prsty i s prsteny. Niall v sobě cítil studený kov. Z jeho tvrdého penisu to vymáčklo kapičku touhy, která kápla na polstrování gauče. Harry prohmatával stěny švagrovy prdelky, jako průzkumník, který pátrá po pokladu v temné jeskyni. A on opravdu ten poklad našel. Konečky prstů se dotkl Niallovy prostaty. Blonďáček zavil jako zvíře.
"Tak to zkusíme, jo? Když tak řekni a já přestanu," políbil ho Harry na záda a namazal svůj penis i Niallův vstup lubrikantem.
"Hlavně to moc neprodlužuj," uchechtl se Niall. Harry jen kývl, i když to Niall vidět nemohl a nasadil špičku penisu do Niallovy dírky. Je tak úzký! Proběhlo Harrymu hlavou. Když byl asi v půlce, zase se povysunul a znovu dorazil do půlky. Vzdychl.
"Není to tak hrozné," usmál se pod ním Niall.
"Nejsem ani v půlce zlato," uculil se Harry. Na to Niall vykulil oči, protože Harry dorazil až po koule, které pleskly o blondýnkův zadeček. Niall vyjekl a zabořil obličej do pohovky. Po tváři mu stekla slza. "Dobrý, Ni?" strachoval se Harry a hladil mladšího po zádech. Chvíli bylo ticho, pak ale Niall přikývl.
"Jo, můžeš." Harry se rozpohyboval a pomalu navyšoval tempo. Niall ze začátku dost trpěl, ale chtěl Harryho uspokojit. Nakonec si to však začal také užívat a vzdychal na celý obývák. Těla o sebe pleskala hlasitěji a hlasitěji, tím, jak se vlhčila milostným potem. Zanedlouho se prohodili a Niall seděl na Harrym, rukama se držel staršího holení a poskakoval na něm, jako dítě na trampolíně. Jeho péro pleskalo o Harryho bříško.
"Uhm Hazz... Už budu," vzdychal Niall.
"Vystříkej se na mě, prosím," mumlal Harry a chytil Niallův penis. Začal ho honit. Za pár momentů Niall zcákal celé švagrovo bříško a Harry naplnil blonďákovu prdelku. Niall se svalil na upocené tělo pod sebou a hlasitě oddechoval.
"To bylo skvělý," políbil Harryho pod pravou bradavku. Rukou si vytáhl kudrnkův penis z prdelky a cítil, jak mu po stehně stéká sperma. Začal pomalu usínat.
"Dlouho jsem se tak necítil," přiznal Harry a ovinul Nialla do obětí. Už neměl chuť mluvit ani jeden. Jenom leželi v objetí a pomalu usínali.OTÁZKY PRO POSTAVY!!
Kdo chcete, tak je poslední možnost se kohokoliv z příběhu na cokoliv zeptat! :) Prosím, posílejte otázky do soukromých zpráv nejpozději do neděle 24.6.2018. Pak to vše sepíšu, kluci odpoví a zveřejníme to. :)
ČTEŠ
KINKY FAMILY (1D)- CZ
FanfictionKniha plná sexu, sprostých slov, úchylek, humoru a dalších podivností, které nenechají žádného čtenáře chladným. 3:))) POZOR! Kniha obsahuje erotické obrázky, které nejsou vhodné k vidění lidem mladším 18ti let. O co jde? 16tiletý Louis trpí nejed...