3. ČÁST - GULÁŠ, NE VŠAK VEPŘOVÝ

2.8K 79 6
                                    

Pampamrampampam! Je to tu. 

Louis:

Zayn přišel v půl páté, jak slíbil. Do pokoje k Louisovi ho přivedl Niall.
"Čus, Zaynoo!" zazubil se na něho Louis z postele. Na sobě měl tričko s nápisem BOTTOM nad zadkem tak, jak slíbil a nohy mu kryly šedivé tepláky.
"Zdraec," oplatil mu pozdrav černovlásek. Louis mu automaticky podal ovladač od playstationu a spustil NHL. Kecali a hráli asi dvě hodiny. Mezitím jim Niall přinesl nějaké občerstvení. Byly to nehezky vypadající chlebíčky, takže je jasné, že je dělal on a ne Harry. Přesto byly moc dobré.
"Lou pojď prosím nachvilku dolů. Táta ti chce dát kázání, než půjdeme."
"Uhm jasně. Dohrajem zápas a příjdu," houkl. S tím se Niall spokojil a odešel.
"Říkal jsem, že prohraješ," skousel si ret Zayn a zaradoval se z uspokojivého výsledku 5 : 2 pro jeho žraloky. "To se ví, že tučňák proti žralokovi neobstojí," radoval se.
"Raději mlč, nebo ty chlebíčky sežeru a nebudeš mít ani hovno," uchechtl se Louis. "Jdu zjistit co chce táta. Hned přijdu," zvedl se a seběhl dolů.
"Tati? Co jsi chtěl?" usmál se na kudrnáče.
"Jen ti říct, aby jste se chovali slušně a nezbourali dům. Vrátíme se asi až k ránu. V troubě je kuře, tak se najezte. A Louisi, nechlastejte a hlavně nekuřte, nebo aspoň ne v domě. Jasný?"
"Jasný tati... Jsem přeci po tobě," skousl si spodní ret a mihl pohledem dolu na jejich rozkroky.
"Hodný kluk," uchechtl se Harry a šel se obout.
"Tak pa Lou," plácne ho do zad Niall. "A skočte si aspoň pro pivko," ztišil blonďák s hnědými odrosty hlas a strčil mu do kapsy desetilibrovku. "Bude to jen mezi námi, hm?" pocuchal mu vlasy a šel se taky obout.
"Díky strejdo!" zazářil Louis a vrátil se k Zaynovi. Tmavovláska tam našel jak sedí na jeho posteli a prohlíží si dildo pleťové barvy.
"Zayne!" vykřikl Louis a chytil se dramaticky za tváře.
"Sorry kámo. Sedl jsem si na něj," zasmál se. "Takže ty spíš s umělým ptákem v zadku?"
"Sklapni vole!" vytrhl mu Louis dildo z ruky a strčil ho do šuplíku.
"V klidu, myslím, že tohle má doma už skoro každý," opře se o zeď.
"I ty máš?" zeptal se Louis. Cítil se trapně, ale zároveň ho celá ta situace vzrušovala.
"Ne. Já mám šukací panu," uchechtl se Zayn. Louis jen pokýval hlavou. Nechtěl se tomu tématu už věnovat. Začínaly ho totiž napadat myšlenky, že by on mohl být Zaynova pana.
"Máme si skočit pro pivko," podal peníze Zaynovi, jelikož Louisovi by pivo neprodali kvůli nízkému věku.
"Paráda, tak jdeme," zvedl se a vydal se ke dveřím.

U piva to neskončilo, jelikož Zayn za svoje peníze koupil ještě flašku rumu. Chlapci seděli v pokoji na posteli, cpali se pizzou, kterou objednali a značně omámeni alkoholem se smáli každé vtipné, i nevtipné poznámce, kterou z úst vypustili.
"Myslel jsem, že budeš mít jenom to tričko. Jako na té fotce," zasmál se Zayn.
"Plánoval jsem to," přiznal Louis. "Ale nechtěl jsem tě pohoršovat," smál se.
"Jak by mě mohla tvoje nahá prdelka pohoršit?" usmál se Zayn.
"Dobře. Tak jsem se bál, že bych tě mohl vzrušit," mrkl na něho Louis a napil se piva.
"Tak bys mi zase vykouřil a bylo by vše v pořádku," řekl Zayn a propaloval Louise pohledem. Louisovi vylétlo pivo nosem od toho, jak se překvapeně zakuckal.
"Takže si to pamatuješ!" napřímil se Louis a ukázal prstem na Zaynovu hruď. Druhou rukou si otřel obličej od piva.
"Tohle se nedá zapomenout, kámo," ukázal zuby. "Žádná holka mi ho nikdy takhle dobře nevykouřila. Tekl jsem pak ještě hodinu po tom. Trenky na vyhození," smál se. Louis cítil jak jeho ego roste, jelikož to byla jeho první kuřba. A to ego myšleno jako sebevědomí, i jako chlouba.
"Wow.. tak to není důvod, proč bych nebyl jako na té fotce," zasmál se a postavil se. "Stejně je tu vedro jak v hajzlu." Stáhl si tepláky a hodil je na židli, kde se pořád válel onen (poonanovanej) ručník. Pod tepláky se schovávaly červené jocksy.
"Páni," hvízdl Zayn.
"Říkal jsi, že mě vezmeš za prdel," připomněl Louis a došel před Zayna. Ten sjel pohledem na Louisův tvrdnoucí penis uvězněný pod nepatrnou látkou.

KINKY FAMILY (1D)- CZKde žijí příběhy. Začni objevovat