Zatímco Harry připravoval večeři, - těstoviny s kečupem a strouhaným eidamem, jelikož nic jiného doma neměli, - Niall hrál na kytaru a zpíval. Louis mlčel, jelikož se mu po tom, co málem spolknul strýcův penis špatně mluvilo. Když Niall hrál Summer of 69 od Bryana Adamse, rozvášnil se natolik, že Louis málem přeslechl naléhavé klepání. Nenápadně se vytratil a kukátkem ve vchodových dveřích nahlédl ven. Jelikož nešel proud, nesvítily ani pouliční lampy a tak neviděl nic než tmu. Pootevřel dveře, ale bezpečnostní řetízek nechal zamčený.
"Kdo je to?" zasýpal, hlas se mu zlomil.
"Tady Zayn, pusť mě prosím dovnitř, Lou," ozval se jeho - možná ještě stále - nejlepší kamarád. Louis nezaváhal, hned vyhákl řetízek z futra a otevřel dveře. Příchozího osvítil blesk. Zayn byl promoklý až na kost a celý se klepal. Vešel dovnitř a objal se rukama.
"Proboha, co tu děláš?" zeptal se Louis tlumeně.
"Musel jsem tě vidět. Jestli jsi v pořádku.. Technické služby furt neopravily ten vysílač, takže už tři dny nemám signál. Měl jsem strach."
"Pojď do tepla," zavrtěl hlavou Louis a uculil se. Zavřel vchodové dveře a když se Zayn vyzul z holínek, které asi vzal sestře soudě podle květovaného vzoru, dostrkal jej do kuchyně, kde stále zpíval Niall a Harry akorát nandával na talíř.
"Co máš s hlasem?" zeptal se Zayn.
"To nech být," zaskřehotal Louis.
"Ale, to jsou nám hosti," usmál se Harry, když se otočil a přerušil tak Niallův andělský výstup.
"Zdravím," mávl Zayn nesměle a sklopil pohled, když se s Niallem střetl pohledem.
"Jsi celý mokrý. Lou, dej Zaynovi nějaké věci na sebe a přijďte na večeři králů," zasmál se Niall a odložil kytaru. Louis přikývl a odvedl Zayna nahoru, rovnou do otcova pokoje, jelikož jeho vlastní oblečení by Zaynovi určitě nebylo.
"Večeře králů?" zeptal se Zayn zvědavě. Louis přikývl.
"Těstoviny s kečupem." Zayn se zasmál.
"Chyběl jsi mi," promluvil Zayn zatímco svítil Louisovi baterkou do šatníku, odkud vytáhl Harryho svetr a tepláky.
"Ty mně taky. Chceš i spodky?" zeptal se Louis stroze, ale s úsměvem.
"Jestli myslíš, že je budu potřebovat," uculil se Zayn.
"Zee, nekaž to," hodil po něm Louis suché oblečení a přidal i Harryho boxerky a tlusté ponožky.
"Jasně, promiň," uchechtl se Zayn a sundal si promočenou mikinu s trikem a pak hned i rifle s boxerkama a ponožky. Louis chtěl nekoukat, ale nemohl odtrhnout zrak od toho nádherného holého těla.
"Hm.. Lou? Půjčíš mi nějaký ručník?" zeptal se Zayn a provokativně přešlápl z jedné nohy na druhou, takže se mu rozhoupal penis a varlata.
"Jo jasně," škubl sebou Louis a ze skříně vytáhl ručník, kterým se Zayn utřel a vysušil vlasy. Pak se oblékl a přešel k Louisovi, aby jej objal.
"Moc se omlouvám za všechno, co jsem ti způsobil," řekl vážně. Louis svoje ruce omotal kolem jeho pasu.
"To je dobrý, Zee. Mám tě rád."
"Já tebe taky," políbil jej Zayn do vlasů.
"Pojď na tu véču, nebo to vystydne," chytl Louis Zayna za ruku a táhl jej dolů."Tak dobrou chuť," popřál jim Harry, když každý dosedl ke svému talíři. Poděkovali a hned se do toho dali.
"Teda, od vás chutná skvěle i tohle," pochválil Zayn.
"Díky. A už nikdy mi nevykej. Nejsem tak starej," zasmál se Harry.
"Jasně, promiň, Harry."Oba chlapci leželi v pokoji na Louisově posteli. Mladší měl pokušení nechat Zayna spát v obýváku na gauči, ale nakonec mu to přišlo hloupé a tak si vzal Zayna k sobě. Teď se mu tam mladý pákistánec vystavoval ve svitu svíček jen v Harryho boxerkách a s Louisem to dělalo divy. Držel však svoje touhy na uzdě. Nechtěl Niallovi ublížit.
"Mám pro tebe překvapení, Louisi," otočil se Zayn na bok, aby na Louise lépe viděl.
"uhm.. A jaké?" pousmál se Louis.
"Týden v Itálii," zaculil se pyšně Zayn.
"Cože?" vyhrkl Louis.
"Koupil jsem nám dovolenou v Neapole. Navštívíme Pompeje, vyšlápnem si Vesuv... A nebo se jen můžeme válet u moře. Jak budeš chtít," uculoval se Zayn.
"Zee!" vypískl Louis. "To muselo být hrozně drahé!"
"Mám nějaké peníze z focení.. A tak.." odmlčel se starší.
"A tak?" chtěl vysvětlení Louis.
"To je jedno.. Pojedeš? Prosím," naléhal Zayn. Louis to nechal být, ale rozhodl se na to vyptat později.
"Proč to děláš, Zayne?"
"Jen se s tebou chci usmířit.. Všechno si vyříkat. A možná si tě i trochu koupit," zasmál se a Louis s ním.
"Kdy jedeme?" zaculil se mladší.
"V pátek."
"Zee.. Nevím, jestli mě táta pustí," zatvářil se Louis smutně.
"Promluvím s ním o tom, jestli chceš," pohladil Zayn Louise po tváři.
"To je dobrý.. Promluvím si s ním sám.. Ale děkuju moc, Zee," dal mu jemnou pusu na tvář a zvedl se z postele.
"Kam jdeš?"
"Promluvit si s tátou," pokrčil Louis rameny a zmizel z pokoje. Nebyl to jediný důvod, proč z pokoje odešel. Zayn ho rozpaloval doběla a Louis chtěl být rozumný. Má přeci něco jako přítele! Takže teď trochu poškádlí svého otce, pak si skočí na rychlovku za strejdou - jakoby přítelem a pak se vrátí do pokoje a bude doufat, že Zayn spí, nejlépe přikrytý až po krk, protože jinak hrozí, že se vrhne na jeho péro a narve si ho až někam do hrudníku.
"Tati," zaklepal Louis na dveře Harryho ložnice. Na sobě měl volné tílko a obtáhlé slipy. Penis si v nich upravil tak, aby dělal co největší bouli.
"Pojď dál," ozvalo se z pokoje a tak Louis proklouzl dovnitř. Harry ležel opřený o čelo postele a četl si s čelovkou umístěnou na hlavě. Přikrytý byl zhruba po pupík, od peřiny nahoru se Louis mohl kochat jeho potetovaným tělem. Harry byl určitě nahý. Spal tak vždy. "Co potřebuješ, Lou?" zvedl pohled od knihy a Louise tím na moment oslepil.
"Promiň," zamumlal Harry, když si to uvědomil, sundal si čelovku a položil ji na postel tak, že krásně osvětlovala jeho tělo, jako monumentální katedrálu, která stojí za vidění.
"Jen.. bych si potřeboval promluvit."
"O čempak?" pozvedl Harry obočí.
"Můžu k tobě? Je mi docela chladno," promnul si Louis ruce, jako že je mu zima.
"Loui, uhm.. Víš, že spím nahý," sklopil Harry oči.
"To myslím, přežiju," uchechtl se Louis. Harry se zasmál a nadzvedl peřinu. Louis pod ni hned vklouzl a natiskl se na tátu.
"Lou! Ty jsi kecal! Máš úplně horké ruce!" rozesmál se Harry.
"JO! Přiznávám!" smál se Louis. "Jen jsem se chtěl pomazlit," sklopil pohled a nahodil smutný úsměv.
"No tak pojď ke mně, ty moje miminko," zaculil se Harry a přitáhl Louise do objetí. Mladík omotal paže kolem holé hrudi otce a nohu si hodil přes jeho bříško. Stehnem však přimáčkl penis, který Harrymu ležel mezi kapradinami na pupíku. Starší vyhekl.
"Uhm promiň, tati," omluvil se Louis, ale nohou nepohnul.
"To je v pohodě, Lou," pohladil ho Harry pod tričkem na zádech a taky to nechal být. "O čem sis tedy chtěl promluvit?" Louis se zavrtěl, takže Harrymu znovu přimáčkl penis.
"No víš.. Mám Zayna hrozně moc rád. A asi sis všiml, že jsme se poslední dobou moc nebavili. Pohádali jsme se a..."
"Uhm počkej, Loui. Musím si ho dát jinam," sáhl si Harry mezi nohy a dal si svůj penis tak, aby nebyl uvězněný mezi jeho břichem a Louisovým stehnem. Mladší se nenechal vyvést z míry a pokračoval: "no a já bych hrozně chtěl, aby to zase mezi námi bylo dobrý." Rozhodl se, že si s otcem promluví o sexu. "Asi víš, že jsem se Zaynem chodil.. A.. je mi to tak trapný," odmlčel se.
"Víš, že mi můžeš říct vše, broučku," usmál se na něho povzbudivě Harry.
"Uhm.. chybí mi sex, tati." zrudnul Louis. "A Zayn v tom je fakt dobrej a já to chci nějak zachránit.."
"To chápu, Louisi," vydechl Harry. "Co se ti na něm líbí nejvíc?" zeptal se otec syna po krátké odmlce.
"Asi penis," vyhrkl Louis. Harry se zakuckal a Louis se uvnitř tetelil štěstím z toho, kam tato debata směřuje.
"Oh.." na víc se starší nezmohl.
"Má ho fakt velkýho a občas jsem s ním měl problém.. Do pusy je to fajn, ale do.. ehm.. jako.. anál.. to trochu bolí. Ukázal bych ti ho, ale nevím, jestli to není blbé."
"Loui, nemusíš mi ukazovat penis svého kamaráda," řekl Harry přiškrceně. Louis cítil, jak se Harryho penis cuknul a otřel se o jeho stehno. Uvědomil si, že to jeho otce vzrušuje!
"Půjčíš mi prosím mobil? Potřeboval bych na mail," usmál se Louis a trochu se zavrtěl tak, že se svou chloubou, která taky pomalu začínala tvrdnout otřel o tátův bok.
"Jo, jasně," sáhl Harry pro mobil, kde měl poslední zbytky baterky, protože dlouho nemohl nabíjet. Zadal číselný kód pro odemčení mobilu, který si Louis nenápadně zapamatoval. 159753. To bude snadné. Harry mu podal mobil a Louis zapnul data, aby se mohl přihlásit na mail a najít Zaynovi fotky.. Našel jeho nejoblíbenější, kde Zaynovi stál a podal mobil otci.
"Nechápu, jak to děláš třeba ty.. Máš ho většího než Zayn." Harry si mlčky prohlížel Zaynův penis. Teď už Louis cítil na stehně plně tvrdou tátovu chloubu. Harry si to však asi neuvědomoval.
"Nemyslím si, že ho má o tolik menšího.. Ale to takhle z fotky moc poznat nejde."
"Já bych to asi poznal," začervenal se Louis. Harry se na něho tázavě podíval. "No.. kdybych ti na něho mohl sáhnout," zaculil se mladší. Otec se zarazil a hleděl na syna.
"No.. tak si teda sáhni," zamumlal Harry. Louis se vítězoslavně usmál a posadil se. Odkryl otce a zahleděl se mu mezi nohy. Harry zalapal po dechu. Louis opatrně chytl jeho penis do ruky a jemně ho zmáčkl.
"Máš ho rozhodně tlustšího," zhodnotil Louis a přetáhl jediným pohybem otcovu předkožku přes žalud. Harry hlasitě vydechl. "Ten by se mi do pusy rozhodně nevešel." Teď.. nebo nikdy. Prolétlo Louisovi hlavou a sklonil se k vlhké špičce.
"Lou, co to děláš?" vyjekl Harry a jemně Louis odstrčil. Mladší by se v tu dobu nejraději praštil do obličeje. Sklopil pohled a rychle pustil otcův penis, který pleskl o jeho bříško.
"Promiň, nevím.. co to se mnou je," zamumlal Louis.
"To je dobrý, Lou. Vím, jaké to je být bez sexu. Obzvlášť, když jsi takhle mladý. Ale tohle nejde. Jsem tvůj otec," Harry se zamračil, ale byl stále odkrytý.
"Já vím, omlouvám se," zamumlal Louis. "Asi.. bych měl jít."
"Jo... Asi ano. Doporučil bych ti masturbaci," zasmál se Harry a konečně se přikryl. "Já jí budu teď taky potřebovat."
"Dobře. Promiň, tati," řekl Louis přiškrceně a vystřelil z postele jako střela. Zabouchl za sebou dveře a měl chuť si vrazit facku. Několik okamžiků stál opřený o zeď vedle dveří, které před chvíli zavřel a hleděl před sebe do tmy.
"Jsi debil, Louisi," zašeptal do ticha temné chodby a připlížil se ke dveřím strejdova pokoje, aby se zbavil svého problému.Ahoj!
Tak je tu další díl. Po dost dlouhé době. :D
Psal jsem ho dost sexuálně frustrovaný a asi je to znát.:D Příští týden bych chtěl napravit kapitoly, které se špatně zobrazují a dát do kupy obrázky. :)
ČTEŠ
KINKY FAMILY (1D)- CZ
FanficKniha plná sexu, sprostých slov, úchylek, humoru a dalších podivností, které nenechají žádného čtenáře chladným. 3:))) POZOR! Kniha obsahuje erotické obrázky, které nejsou vhodné k vidění lidem mladším 18ti let. O co jde? 16tiletý Louis trpí nejed...