18+
Louis seděl u svého psacího stolu a sledoval Harryho Pottera na svém notebooku. Díky roční době už byla venku tma, přesto, že bylo teprve šest hodin. Louis měl rozsvícenou jen stolní lampičku, takže v pokoji bylo příjemné přítmí a po pravé ruce mu zvolna stoupal kouř z šálku ovocného čaje. Ve chvíli, kdy Hermiona Draca Malfoye udeřila pěstí do nosu, mu v pravém spodním rohu obrazovky vyjelo upozornění. Louis najel na svůj facebook a podíval se, co ho vyrušilo. Byla to žádost o přátelství od účtu Liam Payne. S úsměvem onu žádost přijal.Liam: Ahoj, včera to bylo moc hezký O:) Díky, že jsi přišel.
Me: Ahoj. Bylo to krásný :)
Liam: Co děláš? :) Já furt myslím na včerejšek a tak jsem tvrdej jako kámen :D
Me: Piju čaj a koukám na film. :) Tak si vyhoň u porna :D nebo u mých fotek.
Liam: Možná by se mi hodila nějaká nová O:)
Me: Ty mi dlužíš nejednu. Takže dokud mi nepošleš alespoň 5 tvých hot fotek, nic ti posílat nebudu :D
Liam:
(obrázek 21)
(obrázek 22)
(obrázek 23)
(obrázek 24)
(obrázek 25)(zmíněné obrázky naleznete na Rajčeti. Odkaz s heslem je v komentářích :) Opět někdo nahlásil :))))))
Liam: :)Me: Kurva to je samec :p Tu poslední jsi mi už posílal :))
Liam: Ale bez obličeje, zlato :*
Me: Takhle je rozhodně lepší :p
Liam: Jo.. to protože mám krásný obličej :D Co říkáš na to video? :p
Me: Přesně tak. :D Zatím nic.. Nemám moc odvahu se na to podívat. :(
Liam: Proč? Je to fakt mazec. Koukám na to často :D
Me: Hej! :D Je to můj táta a strdejda!
Liam: No a? Jsou sexy.. A navíc.. na netu jsou sračky.. Nedá se na to koukát :D natož se u toho vystříkat.
Me: To máš asi pravdu. :D Myslím, že pro tebe mám něco, co by se ti mohlo líbit O:)
Liam: Sem s tím! :P :D
Me: Ale zadarmo to nebude :)
Liam: Cash? :D
Me: :D ne.. chci tebe. Přijď prosím. Dnes v noci. Můžeš tu přespat. :)
Liam: No tak to zní jako plán :D v kolik mám dorazit? :)
Me: Nevím... Tak kolem půlnoci třeba? :)
Liam: To je za dlouho :(
Me: To nevadí :D to vydržíš.. Pošlu ti to video O:) ale ne že budeš úplně vysátej, až příjdeš :D
Liam: Neboj, pro tebe se vždycky aspoň kapka najde :p
Me: To bych ti radil! :D *soubor odeslán*
Louis se usmíval. Chtěl by vidět Liamovu reakci, až uvidí video z jejich prvního sexu.
"Louisi! Pojď na večeři!" ozval se Harryho hlas.
"Už běžím!" houkl Louis na zpět a zaklapl notebook. Erekci v teplácích schoval za gumu, aby nebyla vidět a rozešel se dolů. Harry nandával bramborové placky s masovou směsí. Niall seděl u stolu zády k Louisovi a nepřítomně hleděl před sebe. "Ahoj Nini! Ty už jsi doma," řekl Louis šťastně a objal jej zezadu kolem ramen.
"Jo, to jsem," řekl potichu Niall, Louisovo objetí neopětujíc.
"Stalo se něco?" zarazil se Louis a podíval se na otce. Harry jen pokrčil rameny a položil tři porce na stůl, jako zkušený číšník.
"Ne, nic," usmál se smutně Niall a dal se pomalu do jídla. "Dobrou chuť, špitl." Louis zavrtěl zmateně hlavou a posadil se nad svůj talíř. Jedli mlčky, dokud ticho nepřerušil Harry.
"Dnes se tu budete muset obejít beze mě, chlapáci. Jdu ještě pomoct Mishe do pekárny s přípravama na ráno a pak půjdeme pokecat někam na víno. A pak u ní přespím," řekl jakoby nic a napil se džusu. Mischa byla asi dvacetiletá dívka, který měla v pekárně na starost zákusky, tedy cukrárenskou část.
"Takže máš rande?" zeptal se Louis opatrně.
"Ne Louisi. Je to jen kamarádka. Navíc je jí teprve jednadvacet," zabručel a dál jedl.
"No a? Věk je jen číslo!" řekl Louis možná trochu moc důrazně. Myslel při tom samozřejmě na sebe.
"To sice ano, Louisi, ale já bych raději někoho ve svém věku," pokrčil Harry rameny. "Spoléhám na to, že najdu dům a ne hromadu sutin, až se zítra odpoledne vrátím,"
"Odpoledne? Nepřijdeš ráno?" zajímal se dál Louis. Niall vypadal, že nevnímá. Jen se vrtal ve své večeři.
"Ano. Mám zítra směnu, takže do pekárny půjdu od Mischi a vrátím se až v šest po směně."
---
Harry s Louisem umyli nádobí a pak se starší vydal do pekárny. Před odchodem nezapomněl políbit syna na čelo. Louisovi to nevadilo, i když by to asi ostatním klukům v jeho věku přišlo divné. Ale on si to úžíval.
Mladík se chtěl uchýlit zpět ke sledování Pottera, v klidu svého pokoje, ale zastavily ho zvuky vycházející z Niallovy ložnice. (Honí?) Byly to zvuky kytary. (Nehoní.) Přešel blíže ke dveřím a pomalu je pootevřel. Niall seděl na posteli, zády ke dveřím a hrál nějakou Louisovi neznámou melodii. Nepozorovaně vstoupil a usadil se na podlahu. Niall k melodii přidal zpěv a Louisovi spadla čelist. Niall mu zpívával často, když byl malý. I teď často zpíval, ale bylo to spíš pobrukování, nebo neprocítěné napodobování písniček. Ale tohle.. To bylo něco jiného. Bylo to plné citu, až Louisovi přeběhl mráz po zádech. Zalapal po dechu, když si uvědomil, že nedýchá.
ČTEŠ
KINKY FAMILY (1D)- CZ
FanficKniha plná sexu, sprostých slov, úchylek, humoru a dalších podivností, které nenechají žádného čtenáře chladným. 3:))) POZOR! Kniha obsahuje erotické obrázky, které nejsou vhodné k vidění lidem mladším 18ti let. O co jde? 16tiletý Louis trpí nejed...