Surprise!

153 4 8
                                    

'Oh, uh Justin wat doe jij hier.' 

Hij is één van de laatste die ik hier verwacht. Ik span gelijk al mijn spieren aan, wie weet wat hij van plan is. Ik vertrouw hem nog steeds niet. 

'Hi Silver, alles goed?' 

'Ja, gaat wel. Maar wat doe je hier?' 

'Ik wil met je praten, mag ik binnenkomen?' 

'Ach, waarom ook niet. Kom erin.' 

En ik hou de deur voor hem open. Nog steeds heb ik al mijn spieren gespannen. 

'Je hoeft niet zenuwachtig te zijn, Silver. Ik doe niks.' 

Hij doet zijn handen omhoog alsof hij een pistool tegen zijn hoofd heeft.  

'Beloofd?' 

'beloofd' 

'Kom zitten, wil je nog wat drinken?' 

Ondertussen wijs ik naar de bruine bank bij de tv. 

'uhh, nee dank je' 

Hij gaat heel ongemakkelijk zitten. Wat zou hij willen vertellen. Ik begin best wel nieuwsgierig te worden. Ik ga tegenover hem zitten, gooi nog een grijs kussen aan de kant en kijk hem aan: 'Wat wil je mij vertellen?' 

'Silver, ik uhh... Ik ben niet wie je denkt dat ik ben. Ik kom uit Kuro.' 

'Nee, maar, hoe?' 

Ik ben zo verbaasd, dat ik echt niks zinnigs uit mijn mond krijg. Hij, uit Kuro?!  

'Waarom vertel je me dit, je weet dat je problemen krijgt.' 

'Silver ik vind je leuk. Ik kwam hier om te kijken wie de koningin is. Hoe ze is enzo... Maar na die zoen kon ik alleen nog maar..' 

Op dat moment wordt er op de deur geklopt. Goede timing.  

'Wacht heel even, blijf zitten. Als je je ook maar even verroert dan ben je er geweest, geloof me.' sis ik hem toe. Er wordt weer op de deur geklopt.  

'Ik kom al!' schreeuw ik. Ik ben nu niet in de stemming. Ik loop naar de deur en zeg nijdig: 'Wat is ... Oh, Jake.' 

'Altijd zo chagrijnig? Krijg ik niet eens een knuffel?' 

'uhh, natuurlijk wel. Ik heb je zo gemist.' 

En ik knuffel hem, misschien iets te hard, want hij zegt: 'Silver, ik wil wel blijven leven.' 

'Oh, sorry'  

'Wie is die jongen achter je?' 

Shit, helemaal vergeten dat hij er ook zat. 

'Dat was hij me net aan het vertellen. Hij komt van Kuro.' 

'Kuro? En jij laat hem zomaar binnen?!?' 

'ik weet ook pas net dat hij van Kuro komt. Hij heet Justin, maar ik weet niet of dat ook waar is. Maar hij doet me niks, dat heeft hij belooft.' 

'Ja, ja. Justin ga weg. En kom niet meer terug.' 

Oehh, hij zegt het zo beschermend. Ik vind hem zo leuk. Mijn wangen worden spontaan knal rood. 

'Wat is er?' 

'Je beschermt me, dat is lief.' 

En ik geef hem een kusje op zijn wang. Justin loopt ondertussen de kamer uit, hij kijkt me nog even gekwetst aan.  

'Jake, ik moet je eerst wat vertellen, voordat je het van anderen hoort. Het is niets ergs of zo, maar ja, je moet het wel weten, vind ik.'

Jake

Second dimension (editing) (on hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu