"Seni biri aradı."
Peter konuştuğunda havluyla kurutmaya çalıştığım saçımla uğraşmayı bıraktım ve merakla kaşımı kaldırdım."Kim?"
Shawn mıydı?"Shawn" dediğinde ismini başka birinden duyduğumdan tuhaf hissetmemi engelleyememiştim.
"Seninle konuşmak istiyordu. Gelmeyince merak etti herhalde." dediğinde aramaya cevaplandırdığını anladım.
"Başka bir şey söyledi mi?" diye sordum. Bu kadar kısa sürdüğüne inanmamıştım.
İkiside birbirilerini sevmiyorlardı tartışmamaları neredeyse imkansızdı."Birazcık aksilik olmuş olabilir."
Gülerek "Anlat" dedim."Bu senin hayatında hâlâ önemli bir yere sahip olduğunu düşünüyordu, ben de artık olmadığını hatırlattım." dedi rahatça.
"Harikasın ama benim gitmem gerek artık." dedim yanağını öptükten hemen sonra.
Havluyu banyoya götürüp çantamı omzuma attım. Kapıyı açtığımda kolumdan tuttu.
"Kalmanın benim için hiçbir sorunu yok biliyorsun, değil mi?" dediğinde kafa salladım.
"Zaten oraya gitmek istemiyorum daha fazla zorlaştırma Peter, lütfen." dedim ve onu son kez öpüp evinden çıktım.
...Eve geldiğimde kapıyı çalmadan önce derin bir nefes aldım ama ben nefesimi geri dışarı veremeden kapı açılmıştı bile.
"Nerdesin sen?" diye suratsız bir ifade ile sorduğunda suratsızken bile güzel olan yüzüne bir tane geçirmek istedim."Nerede olduğumu biliyorsun ne diye soruyorsun?"
"Ne bileyim ciddi ve düşünceli insan görüntüsü vermek istemiştim." dedi ve sırıttı. Sadece yüzüne baktığımda daha fazla güldü.
"O, iyi mi?" dediğinde gerçekten şaşırmıştım. Shawn şu an Peter'ın hâlini mi soruyordu?"Efendim?"
"Benden daha iyi olamaz herhalde." dedi ve oturduğu koltuktan kalktı ve bana doğru yürümeye başladı. Şu an sorusunun benim çıkardığım anlamın oldukça zıttı bir anlam olduğunu anlamıştı.
Bana gittikçe yakınlaşırken gerildim. Yine aynısını yapıyordu ama bu sefer teslim olmamalıydım. Geri çekilmem gerekiyordu.
"Onunla yakınlaştığında benimki gibi hissettin mi? Benim verdiğimi sana verebildi mi? Onun adını benimkini söyler gibi içten ve sevgi dolu mu söyledin?" derken dibime girdiğinde kendimden geçtim. Yine beni etkisi altına almıştı. Başaramamıştım. Artık mantıklı düşünemiyordum bile.
"Hiç sanmıyorum." dediğinde dudakları bana sürtünmüştü.
Buna izin veremezdim.
Ben Peter'ı seviyorum. Seviyordum, değil mi?Onu ittim ve "Aslında yanılıyorsun. Onu her öptüğümde bir şeyi anladım. Seni seviyordum ama ona aşığım. Yani o bana senden daha iyi hissetirdi. Ondan sende olmayan bir şey var. Sadakat. Bu her şeyden daha önemli benim için." dedim ve yukarı odama çıktım.
Bu cümleleri nasıl kurduğum hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.Sanırım sandığımdan daha da gelişmiştim ona karşı gelebilme konusunda. Bu iyi hissettiriyordu.
Bir sonraki gün
"Geç kaldım sus artık!" diye bağırdığımda hâlâ bana yemek yedirmeye çalışıyordu ve çokça konuşuyordu."Senin dersin yok mu?" diye tükenmişlikle sorduğumda kaşını kaldırdı ve
"Bugün günlerden ne ki?" diye sordu.
"Cuma" dediğimde kaseye kaşığı o kadar hızlı bıraktı ki çıkardığı sesle irkildim.Koşarak hazırlanmaya başladığında evde kahkaha atmaya başladım. Gerçekten bazen o kadar aptal olabiliyordu ki.
Ben hazır bir şekilde bahçede Peter'ı beklerken telefonuma gelen attığı mesaja baktım.
Peter ♡: Bebeğim, arabada bir sıkıntı çıktı gelemiyorum maalesef.
Heaven: Sıkıntı yok benim için. Arabanı doktora götür ve okula gel kaptan!
Peter ♡: Tabi efendim!
Heaven: Seni seviyorum. Okulda görüşürüz.
Peter ♡: Bende seni seviyorum güzelim. (09.32)
Peter ♡: Shawn ile mi geleceksin?
(09.34)Son yazdığına cevap yazmadım ve bu seferde Shawn'ın evden çıkmasını beklemeye başladım.
Çıktığından gülerek yanıma geldi.
"Seninki gelmedi mi?""Gelemedi beni bıraksana"
"Acıdım. Bırakayım bari geç kaldık zaten." dediğinde güldüm.
"Senin yüzünden."
"Benim mi? Bana bugünün Cuma olduğunu önceden söylemeliydin."
"Bunu bilmediğini nereden tahmin edebilirdim bu yüzden kendimi hiç suçlu hissetmiyorum açıkçası"
Güldük.Mırıldanarak "Haklısın" dediğini duydum daha sonra arabayı çalıştırdı.
xx
Merhabalarr!
Farkındaysanız bu bölüm daha uzun :)Sizi seviyorum. Umarım beğenirsiniz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Housemate # Shawn Mendes
FanfictionBenim çocukluk arkadaşım ya da ev arkadaşım olması umrumda değil. Onu seviyorum. for @loverofcanada 21.08.17