quarante trois

1.9K 100 57
                                    

Saat 1'di ve ben yeni eve gelebilmiştim. Fakat Shawn evde değildi.

Başım yine döndüğünde elimdeki topuklularımı yere atıp hemen bir yere tutundum. Galiba hastaneye gitmem gerekiyordu.
Koltuğa oturup sakinleşmeye çalıştım. Olanları şimdi birleştirmiştim. Midem bulanıyor, başım dönüyordu ayrıca ben gecikmiştim.
Bunun sonucunda sadece bir şey aklıma geliyordu.

Hamilelik. Bu olabilir miydi?

Bu düşünce ellerimin titremesine sebep olurken yavaşça kalktım ve odama doğru yürümeye başladım. Yarın ilk işim hastaneye gitmek olacaktı. Bunun gerçeğini öğrenmem gerekiyordu. Belki de hamile değildim yani başka bir şeyde olabilirdi, değil mi?

Üstümdekileri çıkarıp sandalyenin üstüne koydum. Hava sıcak olduğundan ve dolaba gidip pijamalarımı çıkaramayacak kadar halsiz olduğumdan kendimi hemen yatağıma attım.

...

Sabah olmuştu ve ben 6'da kalkmış Dave'e mesaj atmıştım. Hastaneye beni götürebilecek tek kişi oydu çünkü Shawn ile aramda olanlar hakkında en büyük bilgi sahibi olan kişiydi.
Şimdi ise saat 8'e geliyordu.

Dave'in mesajıyla salonda uyuyan Shawn'ı uyandırmamaya çalışarak evden çıkıp Dave'in arabasına bindim.

"İyi misin?" diye sorduğunda kafa salladım.
Değildim.

Arabayı sürmeye başladığında içimdeki korku ve heyecan karışımı his artmıştı. Beni daha kötü hissettirmekten başka bir işe yaradığı yoktu.

Aslında kısa olan ama bana çok uzun gelen yolculuk bittiğinde hemen arabadan indim ve hastaneye doğru yürümeye başladım.

Dün gece internetten randevu aldığım için beni doktorun yanına götürmüşlerdi, Dave ile beraber tabi.
"Gel otur şöyle tatlım." dediğinde bu harika derecede iyi hissettiren konuşma stili ve sesiyle doktora aşık olmuş olabilirdim. Gülümseyerek ikimizde oturduk.

"Bay Watson hemen başlamak istiyorum çünkü korkuyorum, hemen anlatmam gerek yani. Klasik şeyler aslında ama son birkaç aydır midem bulanıyor ve sık sık başım dönüyor. Ayrıca adetim gecikti." diye hızla anlattığımda kafasını salladı.

"Birkaç test yapmadan hiçbir şey söylemem canım ama tahmin ettiğin şeyin olmayabileceğinide biliyorsun, değil mi?"
Hemen kafa salladığımda gülümsedi ve bir hemşireyi odaya çağırıp benim için, ismini aklımda tutamadığım testler yapmasını söyledi.
Hemşire de beni Bay Watson'ın odasından çıkarıp bir odaya götürdü.

Bana bir çeşit iğneler ve idrar tahlili yaptırdıktan sonra geri doktorun odasına götürdü. Bunlar yaklaşık 1 saat sürmüştü.
İçeri girdiğimde Dave'in doktorlarla konuştuğunu gördüm ama yanında başka biri daha vardı.

xx

Baby let me be your man, so i can love you!!

Yine berbat bir bölüm ile karşınızdayım.

Ben gerçekten özür dilerim hikayeyi batırdığım için, aklıma gerçekten farklı bir şey gelmedi ama ben özür dilerim hepinizden.

Sizi çok seviyorum bunu unutmayın lütfen 🖤

Housemate # Shawn Mendes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin