vingt trois

2.7K 118 35
                                    

Bugün günlerden pazardı ve ben erken uyanmıştım.

Kendimi kesmek üzereyim çünkü geri uyuyamıyordum. Saat 7'de neden uyanır ki bir insan.

Odamdan çıktım ve Shawn'ın odasına yöneldim.
Sonunda bir odası olduğunu hatırlayıp salonda yatmayı bırakmıştı.
Tamam bu konuda onunla uzun bir konuşma yapmış olabilirim.

Yatağına gittim ve boş kalan yere oturdum. Omzunu parmaklarımla sarsıp 'hadi' diyordum aynı zamanda.
Ben erken kalktıysam o da kalkacaktı.

"Ne oldu?" diye endişeyle kalktığında gülmeye başladım. Ben yatağına gelip onu uyandırdığımda kaç yaşında olursak olalım hep endişeleniyordu, yazık.

"Yok bir şey olmadı da. Ben erken kalktım doğrusu uyandım. Aman neyse işte, sıkıldım sen de kalk." dediğimde küfür edip uyumaya devam etti.

Ben sinirlendim tabii. Odasından çıkıp kendi odama geri gittim ve dolabımı açtım. Onu nasıl uyandıracağımı adım gibi biliyorum ben.

Elime etkileyici denilebilecek kadar kısa olan saten geceliğimi alıp giymeye başladım.
Topuz olan saçımıda açtım ve elimle biraz dağınık/kabarık görüntü yarattım.
İşte şimdi Shawn'ı uyandırmaya gidebilirimdim.

Bana sakın kötü şeyler demeyin. Çok sinirlenirim. Ben sadece Shawn'ı hâlâ seviyorum hepiniz biliyorsunuzdur zaten. Değil mi?

Odasına girdim ve yine aynı şekilde onu dürttüm. Bu sefer sinirle bana döndü.
"Ne var Heav-" cümlesini bitiremeden benim halimi görüp sonunda algıladığında yatağında anında dikleşti.
Ve "Siktir" dedi.

"Sen neden böyle giyindin ki şimdi?" dediğinde zaferimi kutlamak adına gülümsedim.
"Seni uyandırmak için. Kalktığına göre üstümü değiştirebilirim. Hiç yeniden uyuyabilecekmiş gibi gözükmüyorsun ve bir kez daha anladım sen gerçekten kadınlara açsın aç." diyip odadan çıkıyordum ki beni bileğimden tuttup kendine çevirdi.

Hadi ama!

"Bu kadar çabuk kurtulamazsın. Böyle hazırlanmışsın boş bırakmayalım, değil mi?" dediğinde korkmadım değil.
Ben onun beni sevmesini istiyordum beni cinsel ihtiyaçları için kullanmasını değil.

Ama aptal olan da bendim, bunu tahmin etmem gerekiyordu.

"Bırakmalısın bence."

Benim dediğimi o kadar umursamamıştı ki anlatamam.
"Heaven sana daha önce çok güzel olduğunu söyleyen olmuş muydu?" dediğinde kısık sesle 'evet' dedim.

Sen demiştin hatta.

xx

Hola :))

Geçen bölümü atlattınız mı?

Ve Tanrı aşkına benim buradaki yazdıklarımı okuyan var mı?

Housemate # Shawn Mendes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin