quarante cinq

1.9K 117 34
                                    

"Dave, Shawn evde yok."

Sesim ağladığım için titriyordu. Telefondaki sessizlik sinirimi bozmaya başlamıştı. Neden cevap vermiyordu?

"Bilmiyorum Heaven. Hamile olduğunu anlatan bir mesaj falan atmadın, değil mi?"

"Atmadım sana söylemeyeceğimi söylemiştim. Yani şu an olmaz."

"Tamam ben ona bir şekilde ulaşırım. Sen sadece kendini üzme ve tanrı aşkına yemek ye. Karnının gurultusunu buradan duyuyorum."

"Tamam. Bir şekilde ulaşırsan hemen ara."

Telefonu kapattıktan sonra masaya fırlattım.

Eve şöyle bir baktıktan sonra berbat göründüğünü fark ettim ve temizlemeye başladım. Böylece hem zaman geçiyordu hem de kafamdaki o sorular yok oluyordu.

...

Tüm evi temizledikten sonra terlediğim için duş almıştım. Bir şeyler atıştırmış televizyon izlemeye başlamıştım.
Bunları yaparken saatler geçmişti ama hâlâ bir haber yoktu.

Telefonu sinirle elime aldım. Suçlu olan oydu beni bırakan da.

Heaven: Seni piç herif hemen eve gel.

Heaven: Gelmezsen ömür boyu konuşmam seninle.

Heaven: Güya beni seviyorsun ya gel o zaman. Seven insan bırakır mı?

Heaven: Hayatımda gördüğüm en iğrenç insansın.

Sinirimi biraz olsun çıkarttığımda televizyonu kapatıp odama çıktım.
Uyumak istiyordum.

Gerçekten hiçbir sorumluluğum yoktu ve bu sinirlerimi delicesine bozuyordu.

Yatakta uyumak yerine dönüp durduğumda sinirimden yorganı tekmeleyip ağlamaya başladım.
Ağlamam azalması gerekirken gittikçe şiddetleniyordu.

Ellerimi yüzüme gömüp ağlamaya devam ederken yaşadığım tüm şeyler aklıma geldi. Bende olabilirmiş gibi daha çok ağlamaya başladım.

Birkaç dakika sonra aşağıdan gelen
"Heaven" diye bağıran sesle ağlamam biraz durgunlaştığında geldiğini anladım.

Çok geçmeden odamın kapısı açıldığında endişeyle bana bakan Shawn'a kısık çıkan sesimle "Shawn" dedim. Duyduğundan bile emin değildim.

Yerdeki eşyaları umursamadan hızlıca yatağa oturup beni kendine çekti.

"Güzelim lütfen ağlama. Buradayım, geldim. Bundan sonra seni asla bırakmayacağım."

xx

Saat 5.17 ben ne yapıyorum bilmem.

Ve ayrıca ben olsam Shawn'a güvenmezdim ama bu Heaven ne yapar onu bilemiyorum.

Sizi seviyorum 🖤

Housemate # Shawn Mendes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin