Peachy ft. Mxmtoon - falling for u
Shawn
Toronto'dan çıktıktan birkaç kilometre sonra Heaven'ın olduğu yere varacaktım.Oradaydı biliyorum.
Orası biz küçükken ailelerimizle gittiğimiz yerdi.
Toronto'ya her geldiğimizde istisnasız oraya da giderdik. Ayrıca Heaven'ın en sevdiği yerlerden biriydi.Geldiğimde bir araba görmemle gülümsedim. Burayı herkes bilmezdi ve kimin geldiği aşikardı.
Hava kararmaya başlamıştı ve evin ışıkları açıktı. Kapüşonumu kafama geçirip uzaktan içeriyi izlemeye başladım.
Koltuğa oturmuş elindeki kupasından içeceğini yudumluyordu. Nefesimi kesebilecek güzelliğe sahipti.
Neden izliyordum? Oraya girebilirdim.
Tam kapıya doğru adım atacakken gülüşünü duydum. Mutlu muydu gerçekten? Ben olmadan yani.
"Heaven sana söylemem gereken bir şey var." Charlie konuştuğunda daha da yakınlaştım kapıya.
Oturdukları yer kapıya yakın olmalıydı. Yoksa bu kadar net duymam mümkün değildi.Heaven söylemesi hakkında bir şeyler dedi.
Daha sonra Charlie "Bunu anlamışsındır ama ben tam olarak sana söylemek istedim. Ben sana aşığım." dediğinde dondum kaldım.Charlie'den bunu açıkça söylemesini beklemiyordum.
Heaven'ın da aynı tepkiyi verdiğine emindim."C-Charlie ben ne diyeceğimi bilmiyorum." dediğinde Charlie ona bir şey demesine gerek olmadığını söyledi.
Şu an içeriye dalsam ne dramatik olurdu ama.
Galiba içeri dalma işini ertelemem gerekiyordu. Sırası değildi şu an.
Arabaya geçip oturmaya başladım. Bir ajan gibi bekleyip, gözlemleyecektim.Zaten hep FBI ajanı olmak istemişimdir.
Yarım saat sonra / Heaven
Charlie bana aşık olduğunu söylemişti. Bu çok kötü bir duyguydu.
Ben beni sevmeyenden kaçmak için sevenimin yanına geliyordum."Charlie ben gitmek istiyorum." dedim.
O konudan sonra gergin ortamdan dolayı ikimizde konuşmamıştık."Tabi gideriz ama bence bu akşamı burada geçirelim."
Ne kadar istemesemde onu üzmemek için kafa salladım.
Ama çok bunalmıştım.Şu an kesinlikle Shawn ile kavga etmeyi tercih ederdim.
Charlie'ye karşı suçlu hissediyordum. Bu his oldukça kötü hissettiriyordu.
Hava almaya çıkacağımı söyleyip esen rüzgara rağmen üstüme bir şey giymeden hızlıca dışarı çıktım ve yola doğru yürümeye başladım.
Başım aşağıya bakarak yürüyordum. Başımı kaldırdığımda gerçek mi, benim hayalim mi olduğunu çözemediğim cismi gördüm.
Shawn'ın arabasını.O burada mıydı? Benim için mi gelmişti?
Arabasının yanına gidip camını tıklattım.
Beni yeni görmüş olmalıydı ki şaşırdı ve gözünde oluşan parıltıyla kapıyı açtı.
Üşüdüğümden hemen arabaya bindim."Şükürler olsun seni görebildim." dedi ve iki elini yanaklarıma koyarak parmaklarıyla okşadı.
Neydi bu sevgi?
"Gidiyor musun buradan?" diye sorduğunda üzgünce kafa salladım.
"Neden?""Charlie kalmayı rica etti ben de kabul etmek zorunda kaldım."
"O çocuğun sana ilan-ı aşk etmesi beni çok şaşırttı açıkçası."
Gülmemek için zor tutuyordu kendini."Ben de şaşırdım"
"Neyse belli sen kalmak istemiyorsun. Shawn bulmuş gitmek zorundayım gibi şeyler söyle ve yanıma gel güzelim" dediğinde tüylerim diken diken oldu.
Güzelim...
"Tamam" heyecanla dedim ve hemen arabadan inip eve koştum.
Charlie'ye olayları küçük bir yalan söyleyerek anlattığımda gitmem gerektiğini söyledi.Eğer keyfiyetten onunla gittiğimi söyleseydim çok kırılırdı bahane uydurmak her ikiniz için en iyisiydi.
Çantamı toplayıp evden hızlıca çıktım.
Anlamadığım bir şey vardı. Burası onun evi değildi niye kalıyordu? Ben olsam asla yapamazdım. İnsanlar tuhaftı.Kesinlikle cimri biri değilim ama yani ben kendim yapamazdım ondan bahsediyorum.
Belki de kalmayacaktı.
Arabaya bindiğimde kemeri bağladım. Shawn'ın her hareketimi dikkatle izlediğinin farkındaydım.
"Önüne dön ve arabayı sür. Seni hemen affedeceğimi düşünmedin herhalde." dediğimde gülümsedi.
Benim bu hallerimi sevdiğini biliyordum.
xx
Umarım beğenmişsinizdir.
Sizi seviyorum 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Housemate # Shawn Mendes
FanfictionBenim çocukluk arkadaşım ya da ev arkadaşım olması umrumda değil. Onu seviyorum. for @loverofcanada 21.08.17