"Bebeğim neyi bekliyorsun orada gelsene yanıma." Peter konuştuğunda yüzümde hiçbir ifade olmadan ona bakıyordum.
Gerçekten neyi bekliyordum ki?
Ben bir cevap vermeyince Shawn öyle bir gülmüştü ki. O gülüş beni benden almıştı oysaki sevgilimle dalga geçmişti. Gülüşünün güzelliğini düşünmemeliydim.
"Sevgilin bu kadar kararsız kaldığına göre ona istediğini verememişsin Hood." dediğinden sinirlenmiştim.
Bu iğrenç bir söz söylemişti ve bu beni de aşağılamaya giriyordu.
Shawn bana döndü ve "Heaven seni seviyorum biliyorsun sana değildi lafım, onaydı." dedi sanki benim neler düşündüğümü tahmin etmiş gibi.
"Yeter bu kadar saçmaladığın. Gel şuraya Heaven!"
Peter bana bağırdığında ağzım şaşkınlıkla açıldı."Sen ne diyorsun, kendine gel istersen. Ben senin malın mıyım?" diye sinirle konuştuktan sonra, sonunda merdivenden inip Shawn ve arkadaşlarının yanında yerimi aldım.
Shawn "Kızı duydun." diyip kolunu omzuma attığında şu an çok havalı göründüğümüze yemin edebilirdim.
"Nasıl bir orospu olduğunu herkes gördü yani benim için bir sıkıntı yok hep Shawn'ı sevdiğini zaten hissedebil-" Peter lafını tamamlayamadan yüzüne yumruğu yemişti.
Shawn ardı arkası kesilmeyen yumruklar atarken ben de sinirime yenik düşüp kavgaya girdim.
Kimse ayırmaya çalışmıyordu çünkü Shawn'nın ve Peter'ın arkadaşlarıda dalaşmaya başlamıştı.Shawn'ı kolundan tutup Peter'ın üstünden çektim.
Sonra kaslarına yumruklarını geçirmeye başladım.
"Seni adi, şerefsiz, göt herif!" diyerek kaba bir cümle oluşturduktan sonra Shawn beni ondan çekip elimi tuttu."İşte benim kızım bunu yapardı zaten." dedi ve beni dışarı çıkardı.
Havalı olduğundan kavgada dövüp çıkıyordu işte.Çünkü havalıydı, havalı.
Shawn'ın arkadaşlarıda arkamızdan geldiğinde Shawn onlara teşekkür etti ve daha sonra onlar kendi arabalarıyla bizde kendi arabamızla evlerimize çekildik.
xx
Peter'da giderr
Sizi seviyorum umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Housemate # Shawn Mendes
FanfictionBenim çocukluk arkadaşım ya da ev arkadaşım olması umrumda değil. Onu seviyorum. for @loverofcanada 21.08.17