23. Bölüme hoş geldiniz🌷
Multimedyada Yalın Sesinde Aşk Var şarkımız var. Dinleyerek okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.
Ağır adımlarla gelip Kerem'in yanına oturdu. Biraz sonra haberin detayları verilecekti ve nefesini tutup Kerem'in tepkisiz yüzüne baktı. Nihayet beklediği haber çıkınca dikkatle dinlemeye başladı.
"Ünlü sinema sanatçısı Alper Tuncer gece evine dönerken bilinmeyen kişiler tarafından saldırıya uğradı. Öldüresiye dövülen Alper Tuncer'in boşanmak üzere olduğu karısı hastaneye gelmedi. Doktorlardan aldığımız bilgilere göre durumu iyi ama vücudunun çeşitli yerlerinde kırıklar mevcut. Saldırıyı yapan kişi veya kişilerin Alper Tuncer'i ıssız bir yerde çevirip saldırdığı söyleniyor. Zaten karanlık kişilerle irtibatı olduğu söylenen ünlü sanatçımızın karısıyla boşanma işinde zorluk çıkardığı için kayınpederi tarafından bu hale getirildiği bize gelen dedikodular arasında. Yine bizlere gelen ama henüz doğruluğu ispat edilmediği için yansız paylaşacağımız bu haberin bağlantısı nispetindeki haberle az sonra yine birlikte olacağız. Bizden ayrılmayın."
Hande, haberi izledikten sonra Kerem'e bakıp Damla'nın söylediklerini hatırladı.
"Hatta Caner dedi ki benim bildiğim Kerem azmettiriciyi mahveder öldürtmezse iyi."
Kendini kaçırtan adam olduğu kuvvetle ihtimal olan kişi şu anda hastanedeydi. Agah Baba'nın orada gelen telefonla yüzündeki ifade ve adamın bir anlık görüntülenen sargılı halini birleştirdi. Dikkatle Kerem'e baktığında gözlerindeki öfke ve zafer karışımı ifadeyi gördü. Sorsa mıydı?
"Ne oldu güzelim?"
Düşündüklerini duymuş gibi sorunca bir an tereddüt etse de "beni kaçırttığı için sen mi yaptırdın" diye sorduktan sonra merakla cevap beklerken, Kerem elindeki kumandayı koltuğa bırakıp sakin ifadesiyle Hande'ye döndü.
"Evet ben yaptırdım."
Hande korktuğu cevabı alınca sarsılsa da kendini toparlamaya çalıştı.
"Neden Kerem?"
"Neden Kerem, güzel soru. Neden olabilir Hande? Mesela seni kaçırtıp dövdürtmüş olabilir mi?"
"Olabilir de, niye böyle bir yola başvurdun?"
"Ne yapsaydım güzelim? Polislere gidip ne diyecektik? Elimizde ispat edecek bir şey yok. Birkaç kırıkla kurtulduğuna sevinsin hem bitmedi daha bu başlangıç!"
Hande, ilk defa Kerem yanındayken korktuğunu hissetti. Bu bir başlangıçsa başka ne yapacaktı? Aslında ne kadar kanunsuz olsa da adamın o hale gelmesine içten içe sevinmişti. Kerem bunu yaptırmıştı ama söylediğinden de korkmuştu. Az önce gözünde gördüğü karanlık, intikam habercisiydi.
"Kerem, tamam itiraf ediyorum çok üzüldüm dersem yalan olur ama bence bu kadar yeterli."
"Hayır güzelim yeterli değil. Senin başına daha kötü şeyler gelebilirdi."
"Ama gelmedi, sen yetiştin sayende kurtuldum."
"Ama gelebilirdi! Ya yetişemeseydim gerisini düşünmek bile istemiyorum."
Kerem'in sinirden çenesi kasılırken yumruklarını sıktı. Hande onu öyle görünce yanına yaklaşıp başını omuzuna yaslayarak kolundan tuttu.
"Geldin Kerem, önemli olan bu. Olmamış ihtimali düşünüp de sinirlerini gerip üzülmene gerek yok" dedikten sonra başını kaldırıp gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"KIŞ MASALI Yeniden yazılıyor!" "8. Baskısıyla raflarda"
RomanceZengin bir iş adamı ve haberini yapmak için onun peşindeki gazeteci kızın diğer tüm kurgu ve klişelerden uzak farklı, tutku dolu bir aşk hikayesi. Kış masalı herkesin kendinden bir şeyler bulacağı okurken kendini kaptırıp gideceği; farklı, gerçek b...