veljet

621 65 1
                                    

Jacobin näkökulma

mä en käsitä miten Zyler jaksaa piristää mua.. siis tottakai mä oon ihan hiton kiitollinen siitä, mutta miten?

"Jacob?" Zylerin ääni kantautuu mun asunnon jostain huoneesta. "joo?" mä huudan. "mä lähen kohta näkee mun veljee" se huutaa takas. "okei" mä sanon. "haluutko tulla mukaa?" se vielä kysyy. "en mä ny" mä vastaan. se mutisee jotain, huutaa moikka ja lähtee.

mä makaan vaikka kuinka kauan Zylerin lähdön jälkeen sängyssä. ei mulla oo motivaatiota nousta tai tehä mitää. nousen sitte kuitenki ja päätän lähtee kävelylle. vedän verkkarit, sinisen huppari ja sukat päälleni, ja meen eteiseen. laitan ohuen tuulitakin ja lenkkarit.

ilma on pilvinen, mutta ei sada. kävelen rauhassa ympäriinsä. meen läheiseen puistoon ja istun penkille. huokasen. "anteeks, voisitko sä auttaa mua?" kuuluu yhtäkkiä aika matala ääni. "öö.. j-joo" mä änkytän ja käännyn kohti äänen omistajaa. "mä etsin yhtä henkilöä, se sanoi olevansa täällä" nuori mies vastaa. "okei, no k-kuka tai minkä näkönen?" mä kysyn hermostuneena. "Zyler Dense, tummat hiukset, aika pitkä, siniset silmät" mies vastaa. miks se ettii Zyleria? se kyllä etäisesti muistuttaa Zyleria. "no tota, mä voin laittaa sillee viestiä, mä tunnen s-sen" mä sanon. "ok" mies vastaa.

jacobk: joku mies ettii sua

Zye: ?? kuka

jacobk: en mä tiiä

Zye: kysy

"anteeks, mutta mistä sä tunnet Zylerin?" mä kysys mieheltä. "se on mun veli" se vastaa, mä katon sitä hetken.

jacovk: se on sun veljes

Zye: täh? mähän oon sen kanssa..

Zye: HITTO! se on mun isoveli!

jacobk: tuu tänne puistoon, lammen luo

Zye: joo, hetki!

"Zyler tulee pian" mä sanon. mies nyökkää. "muuten kukas sä olet?" se kysyy. älä pliis yritä saada musta keskusteluseuraa.. "m-mä olen Zylerin kaveri, Jacob" mä sanon. "Jacob?!" kuuluu huuto. thank god.. mä nousen penkiltä ja pian Zyler onkin paikalla. "Zyler?" mies sanoo sille.

"David?" poika sanoo ja kattoo miestä tiukasti silmiin.

1. snapchatin kautta | VALMISWhere stories live. Discover now