mä oon niin heikko

677 64 5
                                    

Zylerin näkökulma

"Zyler?" kuuluu hento ja uninen ääni vierestäni. "nii..?" sanon hiljaa. "sun puhelin soi" ääni jatkaa. päätän sitte avata silmäni. Jacob istuu mun vieressä kattoen mua.

"moi, Felix" vastaan. "moro, teetkö tänää jotain? tai niinku voitaisko nähä?" Felix sanoo. "no kai, sä saat näyttää mulle sen Sebastianin" naurahdan. "okei" pikkuveli nauraa. "mut joo, mä laitan sulle vaikka viestiä?" sanon. "juu" Felix sanoo. juuri siinä vaiheessa Jacob aivastaa. "hetkine.. missä sä oikeen oot? siellä on selvästi joku muukin" Felix sanoo. "mitä hiton salapoliisi sä yrität olla?" sanon. "turpa kii! ihan oikeesti" Felix sanoo. "yhen mun kaverin luona, sano moi" sanon ja tökkään Jacobia. poika päästää hiljaisen: "moi". "terve!" Felix sanoo iloisesti.

puhelu loppuu. "se oli mun pikkuveli" sanon. "okei.." Jacob sanoo hiljaa. "hei, kaikki hyvin?" kysyn. "sulla näyttää olevan aika hyvät välit sun perheeseen" poika sanoo. "Felixiin ja mun pikkusiskoon ainakin, ja on mulla isoveliki, mut en oo kuullu siitä mitää. mut vanhempii ei niinkää" sanon. "ai?" Jacob sanoo. "entä sulla?" mä kysyn.

poika näyttää miettivän ja olevan vähän vaivaantunut. "no.. mun äiti, siitä oon kuullu viimeks ku olin kaheksan. mulla on isoveli, mutta en oo koskaa tavannu sitä. ja sitte mun isä.." poika murtuu. otan sen halaukseen. "se pahoinpiteli mut.." se sanoo hiljaa, itkien. voi poika raukka. "shh.. ei mitää hätää" sanon ja halaan Jacobia lujasti. "se aina huus miten musta ei tuu mitään" poika itkee. "sä oot vahva" sanon. "enkä oo, kato ny mua, mä murrun, ku vähän puhutaan perheistä. vittu mä oon niin heikko!" se huutaa. se itkee ja huutaa.

"shh.." sanon ja halaan tätä. "miten säki oot siinä?" se sanoo hiljaa. "kuinka niin?" kysyn. "sä oot suosittu mediatähto, ja sä oot täällä tämmösen yksinäisen nuoren kans" Jacob sanoo hiljaa. naurahdan ja katson Jacobia. "sä oot ihana" sanon hiljaa ja halaan tätä. "hä?" Jacob sanoo. en vastaa mitään, pitelen poikaa ja se alkaa rauhottua.

"kiitos.." poika sanoo hiljaa. "ei tarvii kiittää, mä oon tässä sua varten" sanon.

en oo tuntenu koko poikaa ku ehkä viikon, mutta jotakin ihmeellistä siinä on, joka saa mut ehkä hieman ihastumaan siihen..

1. snapchatin kautta | VALMISOnde histórias criam vida. Descubra agora