Jacobin näkökulma
mä hyräilin jotakin kappaletta. istuin mun asunnon sohvalla, Zylerin pää mun sylissä. se näytti nukkuvan, tai ainakin sen silmät oli kiinni. "Zyler?" mä sanoin hiljaa. se vain tuhisi, eli se siis nukkui. mä hymyilin. se oli niin sulonen. mun hymy kuitenkin hyytyi pian.
ylihuomenna. ylihuomenna se poika mun sylissä, olisi matkalla takaisin losiin. kauas pois. mä jäisin tietty tänne, en mä voinut lähteä vaikka Zyler kuinka houkutteli. mä en vaan voinut..
me puhuttiin tästä eilen. mä itkin. Zyler halas mua. se sanoi, että kaikki olisi hyvin, se kävis täällä, mä voisin käydä siellä. se.. kuitenkin unohti kokonaan mikä sitä ootti losissa. sen kaverit, fanit, työ. senhän kautta mekin oltiin tutustuttu, sen työn. mä olin ihaillu Zyleria ja sen taitoja kuvata, kauan. kun se silloin laitto mulle snapchatissa viestiä, olin lähellä pyörtyä.
nyt se kuitenkin makasi mun sylissä. muttei kauaa.
"Jacob?" ääni saa mut hätkähtämään hereille mun ajatuksista. "joo?" mä kysyn ja katson Zyleria. "näytit olevan niin ajatuksissas" se toteaa. "joo.. mietin kaikenlaista" sanon. "eli sitä, että mä lähden" Zyler sanoo ja nousee ylös. mä katson käsiäni ja sitten poikaa mun vieressä. "niin.." mä sanon. se vetää mut kiinni itseensä. mä tunnen sen huulet mun hiuksissa. "älä mieti sitä, vietetään vaan yhessä aikaa" Zyler sanoo ja halaa mua.
niin me sitten tehtiin. käytiin kaupassa, tehtiin ruokaa, otettiin kuvia, katsottiin televisiota, naurettiin, juteltiin.
mä jäisin niin kaipaamaan Zyleria. tän noin kolmen viikon aikana, Zylerista on tullu ihan korvaamaton ihminen mun elämässä.
toiseksi viimeinen yö kun mä saisin nukkua vasten Zyleria. saisin tuntea sen kädet mun ympärillä. saisin olla sen kanssa.
mulle tulee sitä ihan hiton kova ikävä..
• okeei.. loppu on tulossa nopeaa vauhtia. mietin, että joko teen vielä niinkun kaks lukua tai yhden, saatte päättää ((:
ootte ihania, kun luette. mulle saa ehdottaa, kyllä ihmeessä, että haluutteko esim. jatkoa jacobin ja zylerin tarinalle, tai muihin hahmoihin liittyen. tai minkälaisia muita tarinoita haluisitte lukea. en lupaa mitään, mutta kiinnostais kuulla!
kiitos kovasti, kun luette ja ootte mukana <3
love ya <3 •
YOU ARE READING
1. snapchatin kautta | VALMIS
RomanceSiihen tarvittiin vain yksi ilmoitus puhelimen näytölle, että Jacobin sydän löi tuhatta ja sataa. ZylerDense on lisännyt sinut kaverikseen. Nuori mediatähti ja nuori valokuvaaja. Kun Zylerin vierailu vanhempien luona ei mene suunnitellusti, tämä jo...