kavereita

520 53 2
                                    

Zylerin näkökulma

kello ei näytä vaanku ehkä seitsemää, kun mä kuulen Jacobin kiertävän ympäri kämppää. se puhuu selvästi puhelimeen. mä nousen sitten sängystä ja vedän housut jalkaani. kun mä avaan makuuhuoneen oven, Jacob kääntyy kattomaan mua. se hymyilee. "mm.. Zyler heräs, soitellaa myöhemmi, juu moro" Jacob sanoo ja laskee puhelimen pöydälle.

"sä olitki hereillä" Jacob sanoo. "mm.." mä hieron silmiäni. "miten sä oot tähän aikaan hereillä?" mä kysyn pojalta. "en mä nuku hirveen pitkään, ja Sally soitti" poika vastaa. "mitäs se?" mä kysyn, muistellen Sallya, joka vastasi puheluun aikoja sitten. "se kysy haluisinko mä nähä sitä tänää" Jacob sanoo. "okei" mä sanon. "jos se vaan käy?" Jacob katsoo mua. "täh? siis, Sallyhan on sun kaveri, tottakai sä sen kanssa voit olla. älä musta piittaa" mä hymyilen. "vähä vaikee olla pittaamatta" Jacob hymyilee.


illemmalla Sally koputti oveen, kun mä avasin sen. "moi" tyttö hymyilee. mä päästän sen sisään. "Sally!" Jacob astelee paikalle iloisena. "Jacob!" tyttö sanoo ja halaa Jacobia. "no, miten meni? pääsitkö sisään?" Jacob katsoo Sallya. "hm... joo!" tyttö kiljuu. "eikä! onnee" Jacob halaa tätä. poistun huoneeseeni.

istun sängyllä miettien kaikenlaista, hymyillen. miten tässä kävikään näin?

1. snapchatin kautta | VALMISDonde viven las historias. Descúbrelo ahora