haluisiks nähä?

925 77 8
                                    

Jacobin näkökulma

Z: Jacob? ookko siellä?

jacobk: joo, täällähän mä

Z: sähän sanoit asuvas hesas?

jaconk: joo, kuinka nii?

Z: mä oon tulos käymää mun porukoilla jotka asuu hesas, haluisiks nähä?

jacobk: siis, joo. miksei.

Z: oke, no mä kerron tarkempaa ajankohtaa myöhemmin.

jacobk: joo

Z: sä oot lyhytpuheinen :D

jacobk: heh.. ehkä jännittää hieman, tai siis oon kumminki aika kauan sua seurannu, en nyt ajatellu, et sä yhtäkkiä haluisit mut nähä

Z: hm.. älä jännitä, ja tottakai mä sut haluun nähä!

jacobk: okei

Z: haha, taas

jacobk: no, sori

Z: en mä ny pahalla tarkottanu

jacobk: kyl mä tiiän

Z: hyvä

jacobk: nyt oot ite lyhytsanainen

Z: turpa kii

jacobk: :))

hymyilyttää kokoajan.
mun vieressä istuva tyttö, Sally aka mun paras kaveri kysyykin, et miks hymyilen kokoajan. "koska mä juttelen Zylerille" vastaan. "Denselle?" Sallyn silmät laajenee. "joo" vastaan hymyillen. "miten ihmeessä?" Sally nauraa. "se lisäs mut snäpissä" sanon ja näytän puhelintani. "ookko sanonu sille, et tykkäät siitä?" Sally virnuilee. "Sally! se olis ihan sika outoa!" huudahdan punastuen. "mut sähän tykkäät siitä" Sally nauraa. "en mä ees oikeesti tunne sitä, kunhan oon hirvee fani" sanon. "dude, oot seurannu sitä vuosia ja kuolannu sen jätkän perään, se on sinkku ja pitää sua kiinnostavana" Sally saarnaa. "oh shit, mitä mä teen?" sanon, kun mun puhelimen alkaa soida.

Zyler soittaa mulle videopuhelua. "fuck!" kiljaisen. "vastaa!" Sally sanoo ja nappaa puhelimen. "moi?" Zyler sanoo ja hautaudun tyynyn taakse. "moi! mä en oo Jacob, oon sen kaveri, Sally" Sally nauraa. "okei" Zyler sanoo iloisesti. "missäs Jacob on?" Zylerin ääni kuuluu hetken hiljaisuuden jälkeen. "tossa se on piilossa tyynyn takana" Sally nauraa.

"soitin sen takii, et halusin jutella sille ja tajusin, et en tiiä miltä se näyttää" Zyler nauraa. "et sä mua haluukkaa nähdä" sanon. "älä selitä" Zyler sanoo. "en niin sanon. "heheh, lopeta" Zyler sanoo sarkastisesti. "tyyny pois naaman edestä nii mä saan nähä miltä sä näytät" Zyler sanoo. huokaisen ja lasken tyynyn hitaasti naamani edestä. tumman ruskeat hiukseni ovat aivan sekaisin, kun katselen kaunista sinisilmäistä, ja vaaleanruskea hiuksista poikaa näytöllä.

"sä oot söpö"
söpö? kutsuko Zyler Dense mua just söpöks. "mitä?" nauran punastuen. "että sä oot söpö" sinisilmä sanoo. "enkä oo" sanon ja peitän kasvoni käsilläni. "ootpas, kädet pois!" Zyler nauraa. "sä olet mun mielestä söpö ja sillä siisti" Zyler sanoo ja nostan katseeni käsistäni Sallyyn. "Sally. et. sano. mitään" sanon tytölle. "okei, okei" Sally sanoo ja sulkee suunsa. "mut hei söpöliini, missä me nähää?"

1. snapchatin kautta | VALMISDonde viven las historias. Descúbrelo ahora