himo?

485 49 2
                                    

Zylerin näkökulma

mä kävelin kylmässä tuulessa, kohti Sebastianin taloa, eli Felixin poikaystävän. se halus nähdä mut ja esitellä Sebastianin.

katsoin vähän välein puhelimen karttaa, kunnes vihdoin löysin tieni oikean talon luokse. edessäni kohosi kaksikerroksinen omakotitalo. astelin talon pihaan ja vedin syvään henkeä.

koputin puiseen oveen ja oven takana kuului koiran haukuntaa ja askelia. "ai, terve! taidat olla Zyler!" iloisen näköinen poika oli mua vastassa. "sä oot varmaankin Sebastian?" sanon musta hiuksiselle pojalle, ja se nyökkää. "Felix!" Sebastian sitten huikkaa, ja pian portaita rymistelee alas hymyilevä veljeni.

se näytti niin onnelliselta, vihdoin. mä oon odottanu sitä päivää, että saan nähdä Felixin aidosti onnellisena. nyt se päivä koitti. Felix käveli mun luo ja halas mua.

istuttiin kaikki kolme talon keittiöpöydän ääreen. "mites se Jacob?" Felix kysyy uteliaana. mä katson hetken käsiäni ja hymyilen. "no?!" Felix kysyy. mä aloin selittää kaikkea Jacobista, sen miten suloinen se oli, miten huolehtivainen se oli, miten sille pystyi puhua mistä vaan ja se jaksoi kuunnella.

"sä taidat tykätä siitä aika paljon?" Sebastian sitten sanoo ja mä nyökkään. ja totta hitossahan mä siitä tykkäsin.

juteltiin poikien kanssa melkein kaikesta maan ja taivaan välillä. Sebastian oli ihan hauska tyyppi ja tosi ystävällinen, just sopiva Felixille. sitten joskus kolmelta, mä moikkasin pojille ja lähdin takaisin Jacobin luo.

"Jacob?" mä huhuilen ovelta. ei kuulu vastausta. "Jacob?" mä kysyn uudestaan, katsoen ympäri kämppää. "ai, terve" mä kuulen sitten tutun äänen selkäni takana. Jacobin kasvoilla oli leveä hymy, joka tarttui mun kasvoille. poika käveli mun eteeni ja kävi katseellaan läpi mun koko kehoni.

Jacob painoi huulensa vasten mun omiani, enkä mä voinut vastustaa sitä. painoin Jacobin seinää vasten ja suutelin sen kaulaa. Jacobin suusta kuului pieni huokaisu ja hymyilin vasten sen kaulaa. nostin katseeni Jacobin vihreisiin silmiin, sen silmissä näky jonkinlainen uusi tunne, himo?

mä virnistin pojalle ja suutelin sitä uudestaan.

se oli parasta tähän mennessä.

1. snapchatin kautta | VALMISWhere stories live. Discover now