s e v e n t e e n

609 77 1
                                    

"You are the reason for all of this. I hate you!"

🌸🌸🌸

D r e a m y ' s C l u b

"Yah, one more bottle please! Cepat sikit!" jerit hyeri kepada pelayan di kaunter. Masuk yang ini dah 3 botol arak dia minum. Cara dia nak tenangkan fikiran, minum sebanyak mungkin.

"Minum lagi? Tak berubah langsung kau ni riri..." tegur lelaki berjaket hijau mengambil tempat di tepi gadis itu.

Hyeri menoleh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hyeri menoleh. Mulutnya kuat bau arak. "Sehun-si~ datang pun kau. Ni yang sayang ni..."

Sehun mengerling tajam ke arah gadis yang dah mabuk teruk tu. "Kau nak apa? Engkau kalau takde hal mana nak cari aku. Apa yang kau nak aku buat kali ni?"

Hyeri menjongket kening. Sehun ni macam tau2 pulak dia memang nak minta tolong. "Tolong aku culik perempuan ni boleh?"

Sekeping gambar jihyo bertukar tangan. Ralit sehun memerhati gambar gadis cantik itu. "Bayaran macam mana?"

"Tch...tch...tch...jangan risau. I'll pay you a lot! Aku nak kau culik perempuan tu, aku nak tengok dia terseksa sampai mati kalau boleh." ujar hyeri geram. Tambahan lagi bila teringatkan bogum yang tak habis2 dengan jihyo.

"Bila nak mula?" tanya sehun. Dia meneguk sedikit wiski di depannya.

Hyeri tersenyum sinis. "As soon as possible. Lagi cepat mati lagi bagus! Dia tak patut wujud dalam dunia ini!" ujar hyeri marah sambil meneguk segelas lagi arak. Jelas gadis itu dah terlalu mabuk.

Perempuan kat depan ni,kalau aku lempang, agak2 hidup lagi tak? Malas nak bertanya banyak, sehun meninggalkan kelab itu menjeling ke arah hyeri yang mabuk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Perempuan kat depan ni,kalau aku lempang, agak2 hidup lagi tak? Malas nak bertanya banyak, sehun meninggalkan kelab itu menjeling ke arah hyeri yang mabuk. Lain kalilah bincang!

********************************

Jihyo dan pn.song duduk di beranda melihat keindahan malam itu. Tangan mereka bertaut kemas, melepaskan rindu masing2. Jujur, jihyo dah tak ada dendam langsung dengan ibu bapanya. Malah, dia rasa gembira akhirnya mereka menjadi sebuah keluarga lengkap semula.

Destiny | MinHyo Where stories live. Discover now