Chapter 23

128 9 0
                                    

2356 година

Съмнението е най-коварното чувство. То е като болест и веднъж поникнало, трудно бива изкоренено. То е истинската „ябълка на раздора".

Ейс почти бе готов с промените по автомобила си. Новите подобрения можеха да му окажат наистина голямо предимство. Тъкмо бе приключил с последния щрих и се изправи избърсвайки челото си. Пое си дълбоко дъх и огледа колата си. Изглеждаше много добре. Почисти ръцете си с кърпа и отиде в къщата. Забеляза, че Агуа бе във всекидневната и бе пуснала ТВ системата. Беше загледана в нещо, но той реши да се намеси. Опря се на дивана и привлече вниманието ѝ. Тя го погледна и веднага спусна погледа си по изцапаното му лице и дрехи. Той се наведе за целувка, но тя постави пръст на гърдите му възпирайки го.

- Оп, първо в банята, после целувки.-той направи недоволна физиономия.

- Моля!-направи невинна кучешка муцунка и колкото и сладко да изглеждаше, тя нямаше да се подаде.

- Не. Хайде, върви, защото колкото по-скоро се върнеш чист и спретнат, толкова по-скоро ще има целувка.-той засия като дете, на което са обещали нещо, което много иска.

- Добре, връщам се само след миг.

Изтича горе и влезе право в банята. Захвърли дрехите си и се шмугна под струята вода. За нея можеше да направи всичко, стига да го помолеше. Ако някой му бе казал, че ще се влюби в някакво свръхестествено същество надали щеше да му повярва. Та той отбягваше всяка жена, а сега бе толкова влюбен, че любовта му можеше да се равнява със страстта да се състезава. След като приключи се облече и с още мокра коса със стичащи се от нея капчици вода слезе долу. Веднага отиде при нея и се залепи за устните ѝ. Тя нямаше против, но щом докосна косата му усети, че е мокра.

- Ейс! Защо не си подсушил косата си?-скара му се тя.

- Нали каза да отида в банята и го сторих.-тя поклати глава.-Можеше и да дойда съвсем гол.-тя се засмя на това от сърце.

- По-добре отивай да си подсушиш косата, хайде.-той се нацупи отново и тръгна.

Поклати глава на детското му поведение. Беше някак странно, но и забавно. Докато си стоеше забеляза едно от устройствата, което не познаваше да издава странни звуци и да прави нещо. Тя се приближи и го огледа. Дори не знаеше какво е това.

Agua DelmareWhere stories live. Discover now