2356 година
Има толкова дълбоки тайни, за чието съществуване дори не подозираме. Те са около нас и ни заобикалят. Една тайна може да стои скрита с векове, но не и завинаги, защото рано или късно бива разкрита.
Агуа се събуди в прегръдките на Ейс. Смътно си спомняше какво се бе случило снощи ала започна да си припомня постепенно. Всичко бе истина, която я връхлетя отново. Въздъхна и повдигна главата си. Видя, че Ейс все още спеше и се усмихна. Изглеждаше като спящ ангел. Докосна нежно бузата му галейки я. Той се размърда и постепенно отвори морско сините си очи. Усмихна ѝ се в отговор все още сънено.
- Добро утро.-прошепна тя.
- Добро утро.-приближи я до себе си сливайки устните им.
- Мм..това ми хареса.
- Така ли? Искаш ли още?
- Няма да откажа.
Изкиска се и той размени местата им заставайки върху нея. Плъзна ръката си надолу по нея и стигна до крайчеца на блузата ѝ. Заигра се с него като междувременно докосваше от плътта ѝ. Захапа долната ѝ устна, с което си осигури вход към нея. Сля езиците им в нежен танц изучавайки устата ѝ. След като се отдели от нея се спусна надолу оставяйки малки целувки по челюстта ѝ, което предизвика кикот у нея. Достигна врата ѝ и го засмука. Това наистина ѝ харесваше. Вдигна главата си гледайки към очите ѝ с очакване. Тя искаше да го подтикне да продължи затова постави ръцете му на края на блузата си. Той я повдигна и я изхлузи нагоре през главата ѝ. Огледа плоския ѝ корем и не особено големите ѝ, но стегнати гърди, които се повдигаха под бюстието. Беше я виждал и преди така във водата, но сега бе различно. Преглътна тежко и я докосна. Ръката му се спусна от шията ѝ до стомаха. Цялата ѝ кожа сякаш гореше под допира му.
- Красива си.-тя се изчерви като домат.
- Не е вярно.
- Напротив, така е.-настоя на своето той гледайки я в захлас.
Застана на нейното ниво спущайки се постепенно надолу като се стараеше да вкуси от всичко. Тази кашмирена кожа бе като наркотик. Тя се разтапяше под въздействие на него и ласките му.
Ейс бе просто невероятен. Неговите устни върху кожата ѝ бяха изгарящи. Имаше чувството, че е в безтегловност. Дори не можеше да се сравни да бъде във водата. Не, това бе на съвсем различно ниво. Простена доволно и изви гръбнака си като потъна още повече в леглото.
KAMU SEDANG MEMBACA
Agua Delmare
Fiksi IlmiahАвтомобилни състезатели, високи скорости и адреналин на пълен капацитет. Ейс Рейсър е безстрашен, смел и дързък пилот. Спускащ се по пистата с най-усъвършенстваният автомобил на века. Нищото друго не е важно освен състезанията... Агуа е необикновена...