Nowa przyjaźń

286 4 0
                                    

                                                    Poniedziałek 9:40

Razem z Chrisem weszliśmy do szkoły. Wszystkie dziewczyny ze szkoły skierowały swój wzrok na nas, bo nie mogą uwierzyć, że Chris Schistad jeden z The Penetrators jest zajęty.A ja byłam najszczęśliwszą osoba na świecie. nigdy nie byłam taka szczęśliwa odkąd jestem z Chrisem. Jonasem było inaczej. Bardziej podobało mi się sex z nim, nic więcej. Wciąż pamiętam jego słowa, że nadal mnie kocha i że będzie na mnie czekać.Gdy przechodziliśmy przez korytarz zauważyliśmy smutną Kate. Zatrzymaliśmy się i zapytałam się czy dobrze się czuję.

- Hej Kate, pamiętasz mnie? Jestem Eva.

- Tak pamiętam. Cześć

- Czemu jesteś smutna? Dobrze się czujesz ?

-Tak, nic mi nie jest. Jestem smutna bo mój były narzeczony przyjeżdża do Oslo, żeby mnie odnaleźć i porozmawiać.

- To chyba dobrze, że przyjeżdża żeby cię odnaleźć i porozmawiać.

- Nie rozumiesz że ja nie chcę z nim rozmawiać.

- To was dziewczyny zostawię, dostałem wiadomość od Williama że chce się z całą grupą spotkać. Mam nadzieję, że się zaprzyjaźnicie. Do zobaczenia kochanie.

- Do zobaczenia Chris. Powiesz mi dlaczego nie chcesz się z nim spotkać ?

- To długa historia. Ale nie chcę o tym opowiedzieć. Nawet Chris o tym nie wie.Po prostu Markus jest dla mnie przeszłością i niech tak zostanie.

- Rozumiem. Co robisz dziś po szkole ? 

- Nie mam żadnych planów, a czemu się pytasz?

- Może ze chciałabyś ze mną i Noorą pójść na zakupy co ty na to ?

- A kto to Noora ?

- Moja przyjaciółka. Jak chcesz mogę ci przedstawić moje przyjaciółki. W końcu nie będziesz sama chodzić po szkole. - zaproponowałam

- No dobrze.A ten przypomniałam sobie że wieczorem mam spotkanie z mamą o 20:00.

- Spokojnie wyrobimy się do 20:00. A wiesz jak się bliżej ciebie przyjrzałam to jesteś trochę podobna do mnie.

- A wiesz, że ja też to zauważyłam.

- Dziwne nie. Opowiesz mi o swojej rodzinie ?

- Jasne, mój ojciec jest generałem wojskowym. Przez 3 lata chodziłam do wojska bo ojciec chciał zrobić ze mnie prawdziwą żołnierkę. Na początku mi się podobało, ale przez ostatnie tygodnie nie chciałam być już żołnierką i postanowiłam zapisać się na wymianę uczniowską na te ostatnie 3 tygodnie.No i udało się.

- Nie bałaś się reakcji swojego ojca ?

- Trochę się bałam, ale on zrozumiał, że potrzebuje trochę zmiany, przemyśleć co chce w życiu osiągnąć.

-Rozumiem. A kim jest twoja mama.

- Moja mama zostawiła mnie i ojca , rok po moim urodzeniu. Gdy zdiagnozowano u mnie chore serce moja mama załamała się. Więc zostawiła mnie samą z ojcem a sama wyjechała do Oslo. Gdy byłam starsza dowiedziałam się od ojca że wyszła za mąż a rok później urodziła się córka. to czyli mam o rok młodszą siostrę. Dowiedziałam się o tym wszystkim od siostry mojej mamy.

- I teraz jak jesteś w Oslo, chcesz się z nią spotkać ?

- Tak, ciocia podała mi numer do niej i zadzwoniłam, że chcę się nią spotkać bo przyjeżdżam do Oslo.Zgodziła się i umówiliśmy się dzisiaj na 20:00

Niestety już dłużej nie mogliśmy pogadać bo za brzmiał dzwonek na lekcję. Zaproponowałam że na następnej lekcji przedstawię jej moje przyjaciółki.Zgodziła się. Przytuliśmy się na koniec i poszliśmy na swoje lekcję.Gdy lepiej poznałam Kate, zrozumiałam że jest inna dziewczyną. Nawet nie wspomniała o Chrisie to znaczy że nie jest już nim zainteresowana jak kiedyś. Tylko martwiła się byłym narzeczonym który przyjeżdża ,żeby  ją odnaleźć i porozmawiać.

                                                                   13:35

- Hej Chris, ty lepiej znasz tą Kate Willouw, prawda?

- Tak, a co chcesz od niej Elias ?

- Strasznie mi się ona podoba i niewiem jak do niej zagadać. Może wspomniesz jej coś o mnie ?

- A co ja jestem, twoim pośrednikiem ?

- Proszę stary. Umów go z Kate. - powiedział William.

- Zobaczę co się da zrobić. -  odpowiedział Chris

- Dzięki stary, super z ciebie ziomek.- podziękował Chrisowi, Elias.

- Tylko ostrzegam, że dobra się w biciu.

- Ja dziewczyn nie bije.

- Ty może nie, ale jak wejdziesz w jej skórę to się popamiętasz.Ona chodziła do szkoły wojskowej, stary.

- Serio ?

- Serio,serio. Po naszym rozstaniu przeniosła się do szkoły wojskowej i tam chodziła przez dobre kilka lat.A jej ojciec jest generałem wojskowym.

- Ale to nie oznacza, że przestała mi się podobać.

                                                              15:30

- Cześć dziewczyny.

- Cześć Kate, fajnie że jesteś. Nie poznałaś jeszcze mojej przyjaciółki bo dzisiaj nie była na kilku lekcjach.  Poznaj Noorę.

- Cześć Noora, miło cię poznać.

- Mi też miło. Mówił ci ktoś że jesteś podobna do Evy ? - zapytała zdziwieniem Noora.

- Też to zauważyłyśmy. To co idziemy?  - zapytałam

- No jasne.Hej Kate to prawda że przyjechałaś na 3 tygodnie końca szkoły? 

- Tak, to prawda. Miałam już dość poprzedniej szkoły. Musiałam odpocząć i przemyśleć kilka spraw.

- Słuchaj Eva, mam super newsa. Zgadnij kto przyjeżdża do Oslo  i wystąpi w naszej szkole na dyskotece.

- Kto taki ?

- Markus Petersen

- Ten znany piosenkarz ?

- Tak.

Gdy Kate usłyszała o Markusie zamurowało ją. Nie dość że przyjeżdża do Oslo żeby ja odnaleźć to jeszcze zagra koncert na szkolnej dyskotece. A Markus nie wie że właśnie w Nissen ona się uczy.

- Gdzie to wyczytałaś ?

- Spójrz na jego blogu wszytko pisze.

                                                             (...)


SKAMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz