kim Nam joon ကဒီႏွစ္ဝက္စာေမးပြဲမွာလအမွတ္အမ်ားဆံုးရတယ္''
လက္ခုပ္သံအခ်ိဳ႕ႏွင့္အတူအတန္း၏ေထာင့္က်က်ေနမွေခ်ာေမာေသာလူငယ္တစ္ဦးကထကာဆရာ့ကိုအ႐ုိအေသျပဳလိုက္သည္..ၿပီးေနာက္အတန္း၏ေ႐ွ႕ဆံုးမွ လူငယ္ဆီသို႔ခပ္ရြဲ႔ရြဲ႔ေလးလွမ္းၾကည့္လိုက္ရင္းျပန္ထိုင္လိုက္သည္....ဒီအခ်ိန္ျဖစ္ေနမဲ့မင္းမ်က္ႏွာကိုျမင္ခ်င္မိတယ္kim seok jin......
လက္သီးကိုက်စ္က်စ္ပါေအာင္ဆုပ္လိုက္ရင္း အေၾကာင္းမဲ့စြာေဖာင္တိန္ကိုခ်ိဳးပစ္လိုက္မိသည္....မာန္တတ္ေနမဲ့မင္းမ်က္ႏွာကိုေတြးလိုက္တိုင္းအသည္းထဲထိကကိုမုန္းမိတယ္kim Namjoon...
...............................................
ေက်ာင္းဆင္းသည္ႏွင့္သူတို႔ႏွစ္ဦးကိုလာႀကိဳေနသည့္ကားႏွစ္စီးကအဆင္သင့္ပင္...သူတို႔အသီးသီးသက္ဆိုင္ရာကားဆီသို႔ လိုက္ပါသြားၾကေသာ္လည္းဦးတည္ရာကတစ္ခုထဲျဖစ္ခဲ့သည္ဆိုပါလ်ွင္.......................................................
ကားေလးႏွစ္စီးကေ႐ွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ပင္ခမ္းနားေသာျခံဝန္းက်ယ္ႀကီးထဲသို႔ဝင္ေရာက္သြားၾကသည္..
Njကေလေလးတစ္ခ်က္ခြၽန္ကာအိမ္ထဲသို႔အေျပးေလးဝင္သြားၿပီး.....Nj...ေဖေဖ''က်ေတာ္ဒီေန႔...
ဧည့္ခန္းထဲမွာအေဖ႐ွိမည္ထင္၍ေအာ္လိုက္ေသာလ္လည္းအေဖမ႐ွိ..အဲ့အစားသူအရမ္းမုန္းတဲ့မိန္းမတစ္ဦးသာ႐ွိသည္...ထိုသူကသူ၏မိေထြး..jung minji
သားအေဖက အေပၚမွာသားရဲ႕''
သူမၾကားဟန္ျပဳကာအေပၚထပ္သို႔တတ္လာခဲ့လိုက္သည္..ဒီမိန္းမႀကီး၏ခ်ိဳသာမႈေတြကိုသူကခါးသီးသည္..မိေထြးဟူသည့္အသိေၾကာင့္ပဲလားမသိသူ႔ရင္ထဲဘယ္လိုမွနားလည္ေပး၍မရ...အထူးသျဖင့္ပါလာေသာအစြယ္အပြားေတြကိုပါ......
Jin...အေမ က်ေတာ္ေရာက္ၿပီ..
အင္း...သားေလး ပင္ပန္းလာလား?ေရခ်ိဳးေတာ့
Jinေခါင္းညိတ္ျပကာအေပၚတတ္လာခဲ့သည္..မေတြ႔ခ်င္ေသာမ်က္ႏွာကိုေတြ႔ရေပအံုးမည္ာ......
.......................................
ခမ္းနားေသာထမင္းစားပြဲက်ယ္ႀကီးတြင္လူေလးေယာက္တိတ္ဆိတ္စြာ ထိုင္လ်ွက္႐ွိၾကသည္..တိတ္ဆိတ္မႈကိုစတင္ၿဖိဳခြဲသူကnj.....Nj...အေဖ က်ေတာ္ဒီေန႔ အမွတ္အမ်ားဆံုးရတယ္
ဟင္''ဟုတ္လား သားကေတာ္တာပဲ..
အေဖ့ခ်ီးက်ဴးသံေလးေၾကာင့္သူျပံဳးကာထမင္းကိုဆက္စားလိုက္သည္....အေဖကဆက္လက္၍
သားjinကေရာ''
Jin..က်ေတာ္အမွတ္နဲနဲက်တယ္ ဦးေလး''
ေအာ္ သားရယ္ ေနာက္ဆိုျပန္တတ္ေအာင္လုပ္ေပါ့
Jin'အေမကဆံပင္ေလးကိုသပ္ကာေျပာလိုက္သည္..njမ်က္ႏွာေလးမဲ့ကာၾကည့္၍အံႀကိတ္လိုက္မိသည္..အေဖကလည္းjinကိုထပ္ႏွစ္သိမ့္ေနသည္..ဒီထမင္းစားဝိုင္းမွာသူသာထမင္းစားေနခဲ့တာပဲ...nj႐ုတ္တရတ္ထရပ္ကာ........Nj...က်ေတာ္စားၿပီးၿပီ အေဖ
သား'joon'
ေခၚသံေတြကိုလ်စ္လ်ဴ႐ႈကာသူေျပးတတ္လာခဲ့သည္..
ငယ္စဥ္ကတည္းကသူ႔ဘဝထဲကိုထိုသားအမိဝင္မလာသင့္ခဲ့..မိေထြးတင္ပါမဟုတ္သူမ၏သားကိုပါအိမ္ေပၚေခၚတင္လာခဲ့ေသာေဖေဖ့ကိုသူမုန္းတီးမိခဲ့ေသာ္လည္းခနသာ...သူေဖေဖ့ကိုခ်စ္သည္....သူ႔ဘဝထဲကိုဝင္လာခဲ့သည့္ဟိုသားအမိကိုသာမုန္းခဲ့တာ..အထူးသျဖင့္ သူ႔ငယ္ဘဝ၏အဆိပ္ kim seok jin.....ထြက္သြားေသာnjကိုၾကည့္၍jinျပံဳးလိုက္သည္..ဖခင္လိုေနသူသူ႔ကိုေနာက္ထပ္ဖခင္တစ္ေယာက္႐ွာေပးခဲ့သည့္ေမေမ့ကိုသူစိတ္မဆိုး...ေသြးသားမေတာ္စပ္ေသာ္လည္းေႏြးေထြးစြာခ်စ္ေပးသည့္ ဦးေလးကိုလည္း သူတြယ္တာပါသည္.....သို႔ေသာ္ သူ႔အေပၚအျမဲအႏုိင္ယူရန္ႀကိဳးစားေနသည့္knjကိုလံုးဝမေက်နပ္.....အရာရာကိုပိုင္ဆိုင္ရၿပီးတာေတာင္မွအလိုမျပည့္ႏုိင္တဲ့ေလာဘေတြနဲ႔သူ႔ကိုjinခါးသက္စြာမုန္းတီးသည္..ဒါအမွန္တရားတစ္ခု..........
..........................
.😍😍😍😍😍😍😍
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားကင္းမဲ့ဇုန္
Fanfictionတကယ္လို႔မ်ားဒီေနရာဒီရပ္ဝန္းကိုလာခဲ့ရင္... မင္းႏွလံုးသားေလးပါမလာပါေစနဲ႔.....