စိမ္းစိုလွပေနေသာျခံက်ယ္ႀကီးဆီသို႔ကားေလးတစ္စီးကၿငိမ့္ေညာင္းစြာေမာင္းဝင္လာသည္...ထိုထဲတြင္jinနဲ႔njၿငိမ္သက္စြာထိုင္လ်ွက္...မ်က္ႏွာေတြကိုေတာ့အသီးသီးတိုင္ပင္ထားသည့္အတိုင္းပင္လႊဲထားၾကသည္
Njလက္သီးကိုဆုပ္လိုက္ေျဖလိုက္လုပ္ေနမိသည္..သူအရမ္းမုန္းေသာသူတစ္ေယာက္ႏွင့္ဒီလို နီးကပ္စြာေနရဖို႔ဆိုတာ သိပ္ေတာ့မလြယ္ကူလွ..သို႔ေသာ္ေဖေဖ့အလဲအလွယ္ကသိပ္ကိုေကာင္းလြန္းေနခဲ့သည္...3လအတြင္းမွာမရင္းႏွီးရင္ဟိုမိန္းမနဲ႔ကြာ႐ွင္းေပးမည္တဲ့လား..
အေဖျပင္ဆင္ထားလိုက္ေတာ့ က်ေတာ္ ksjဆိုတဲ့သူနဲ႔ဒီတစ္သက္ရင္းႏွီးမွာမဟုတ္ဘူး......
........................................
အိမ္ႀကီးကတစ္ကယ္ကိုလွပလြန္းပါသည္...ႏွစ္ထပ္အိမ္ေပမဲ့ခပ္ျမင့္ျမင့္တည္ေဆာက္ထားသည္..ေရကူးကန္လည္းပါသည့္အျပင္ေက်ာင္းႏွင့္လည္းနီးသည္...ထို႔ေၾကာင့္သူတို႔ကိုေဖေဖကကားအႀကိဳအပို႔မလုပ္ေပးေတာ့ဟုေဖေဖကေျပာလိုက္သည္.....Driverကအိတ္ေတြအိမ္ထဲသယ္ေပးေနတာမို႔njေအးေဆးစြာပင္အိမ္ကိုေလ်ွာက္ၾကည့္ေနမိသည္..ၿပီးမွတစ္ခုခုသတိရသြားဟန္ျဖင့္လွည့္ၾကည့္လိုက္ကာ...
Nj...aww က်ေတာ့အိတ္ကိုအေပၚထပ္ကအခန္းမွာထားေပးပါ..
ေဖေဖ့driverႀကီးကခပ္ျပံဳးျပံဳးပင္ေခါင္းညိတ္ျပသည္..njလည္းအသိမွတ္ျပဳေခါင္းေလးတစ္ခ်က္ညိတ္ျပရင္း ေရကူးကန္ဘက္သို႔ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္...ေလေအးေအးေလးေတြကလန္းဆန္းေသာေၾကာင့္ ခနေတာ့ရင္ထဲေအးသြားသလိုလို......သူသေဘာက်စြာႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ျပံဳးလိုက္မိသည္..မျပံဳးျဖစ္တာကိုၾကာခဲ့ၿပီပဲ...
.......
ေရကူးကန္ေလးျမင္ေနရသည့္အိမ္အေပၚထပ္ကအစြန္အခန္းေလးတြင္jinအထုတ္ေတြေနရာခ်လ်ွက္႐ွိသည္..မြန္းၾကပ္လာသလို႐ွိတာမို႔ ျပတင္းလိုက္ကာကိုဖယ္ကာေရကန္ဘက္သို႔လွမ္းၾကည့္လိုက္မိသည္....
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားကင္းမဲ့ဇုန္
Fanfictionတကယ္လို႔မ်ားဒီေနရာဒီရပ္ဝန္းကိုလာခဲ့ရင္... မင္းႏွလံုးသားေလးပါမလာပါေစနဲ႔.....