အခ်စ္ကိုအသာထား...လူတစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္တြဲမည္ဟု ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကၿပီဆိုလ်ွင္ အနည္းဆံုးေတာ့ Dramaဆန္ဆန္ေလးခ်စ္ျပသင့္သည္မဟုတ္လား...
မနက္ခင္းေကာ္ဖီခ်ိဳခ်ိဳကိုႏွစ္ေယာက္အတူတူ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေသာက္ျပသင့္သလား....?
သူ႔ကိုတစိမ့္စိမ့္ျပံဳးၾကည့္ကာ အသည္းယားစြာနမ္းသင့္သလား.....?
ထိုDramaဆန္ဆန္အရာေတြသည္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အတြက္ေတာ့ ဟာသႀကီးလိုျဖစ္ေနသည္...စတင္ခဲ့ၾကတာအမုန္းႏွင့္...အခ်စ္ေတာင္မေရးဆြဲရေသး အခ်ိန္ကာလႏွင့္ တြဲၾကည့္ရေအာင္ဟူေသာ နားလည္ရခက္လွသည့္Dramaမ်ိဳး.......အခုလည္း...
Nj.....Kim Seok Jin''ငါ့ေပါင္မုန္႔ေတြယူစားထားတာလား..?
မီးဖိုခန္းထဲမွခါးႀကီးေထာက္ကာေအာ္လိုက္ေသာnjအသံကိုၾကား၍ jinအသံတိတ္တခြီခြီရယ္လိုက္သည္..ၿပီးမွမ်က္ႏွာပိုးသတ္ကာ...
Jin.... Arrnyi''
ဒီအိမ္ႀကီးမွာ သူႏွင့္jinႏွစ္ေယာက္ထဲ႐ွိတာကို သိရဲ႕သားႏွင့္လာေမးေနသည္...ခနအၾကာ တဒုန္းဒုန္းတတ္လာေသာေျခသံေတြႏွင့္အတူ knjကသူ႔အခန္းထဲသို႔ဝင္လာသည္....jin၏ဖတ္လက္စစာအုပ္ကိုဆြဲယူကာ......
Nj...သူခိုးေကာင္
Jin....ဟား..ငါမစားဘူးဆို....
Nj....ငါ့ေပါင္မုန္႔က နာနတ္အရသာေနာ္ အနံ႔စြဲတယ္
Jinပါးစပ္ေလးကိုဟေပးလိုက္ကာ..
လာနမ္းၾကည့္မလား..?Njကဆံပင္ေတြကိုစိတ္႐ႈပ္သည့္ပံုစံျဖင့္ထိုးဖြလိုက္ၿပီး
Nj.... စိတ္ပ်က္တယ္..က်စ္ က်စ္..အာ့
ေခါင္းေလးခါယမ္းကာ သူ႔ကို မထီမဲ့ျမင္ျပဳေနေသာ ထိုေကာင္ေလးကိုjinအသည္းယားစြာ သူ႔ရင္ခြင္ထဲဆြဲသိမ္းလိုက္သည္....သူဝန္ခံခဲ့ၿပီးသား...knjအေပၚထားသည့္သူ႔စိတ္ရင္းကအမွန္ဆိုတာကို......
Nj....ဟ ဘာလား?ဖယ္စမ္းပါ..
ေျပာသည့္ပံုက..တကယ္ဆို သူကပဲစေျပာခဲ့တာေတြေလ..တြဲမယ္ေတြ အထိအေတြ႔ေတြက...အခုမွလာၿပီး မသိခ်င္ေယာင္ေတြေဆာင္ေနေသးသည္၊....
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားကင္းမဲ့ဇုန္
Fiksi Penggemarတကယ္လို႔မ်ားဒီေနရာဒီရပ္ဝန္းကိုလာခဲ့ရင္... မင္းႏွလံုးသားေလးပါမလာပါေစနဲ႔.....