Ahhhဘာလိုလိုနဲ႔ မနက္ျဖန္ဆိုရင္ျပန္ရေတာ့မယ္ေနာ္
သူ႔ေဘးကအခန္းေဖာ္ကအားရပါးရေျပာလိုက္သည့္အသံကိုၾကားၿပီးNjျပံဳးမိသြားသည္...ထိန္းသိမ္းေနရေသာအေနအထိုင္ေတြ..အျပဳအမူေတြကိုသူအရမ္းစိတ္ကုန္ေနခဲ့တာ....
ၿပီးေတာ့Jinႏွင့္ဟိုေကာင္နီးကပ္ေနတာကိုလည္းထပ္မျမင္ခ်င္...ဒါသဝန္တိုတာလို႔ေတာ့သူမထင္ခ်င္ပါ...ကိုယ္ပိုင္တဲ့အ႐ုပ္တစ္ခုကိုသူတပါးအားမေပးခ်င္သည့္ခံစားခ်က္သက္သက္ဟုသာ သူေတြးလိုက္သည္..ၿပီးေနာက္သူ႔အေတြးအားျပန္စဥ္းစားကာ ရယ္လိုက္မိေသးသည္.
Jinကသူ႔အပိုင္တဲ့လား..?
.................................................
ဒီေန႔ကေတာ့ ဘာေလ့က်င့္မႈမွမလုပ္ရေပ..သင္တန္းကာလၿပီးဆံုးၿပီမို႔ ညေနက်လ်ွင္ႏႈတ္ဆက္ပြဲလုပ္ရန္အကုန္ျပင္ဆင္ေနၾကသည္..jinလည္းအထုတ္ေတြျပင္ဆင္ၿပီး စိတ္လက္ေပါ့ပါးစြာ အေဆာင္ျပင္သို႔ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္......
Jung....jin''ဘယ္လဲ
Kim jung minသည္jinအားမ်က္လံုးေထာက္ေဒါင့္ၾကည့္ေနလားမသိ..တစ္ခုခုလႈပ္႐ွားလိုက္သည္ႏွင့္အတင္းလိုက္ေမးတတ္သည္...ဒါကုိjinကမႏွစ္ၿမိဳ႕..
Jin...ပ်င္းလို႔ njဆီသြားမလို႔..wae?
သူခပ္႐ွင္း႐ွင္းပင္ေျပာလိုက္ေတာ့ jung minမ်က္ႏွာတြင္နားလည္ရခက္ခဲေသာအရိပ္အေယာင္အခ်ိဳ႕ျဖတ္ေျပးသြားသည္....
ထိုအရိပ္အေယာင္တို႔၏ အဓိပၸာယ္ ကိုjinသိေသာ္လည္းစိတ္မလႈပ္႐ွားမိ...ဒီ ကမာၻတြင္သူခ်စ္ရသူမွာ ေကာင္ဆိုးေလးkim Namjoonသာ႐ွိသည္...
Jin....ကဲ ငါသြားၿပီေနာ္...
ေခါင္းတစ္ခ်က္ၿငိမ့္ျပကာjung minက်န္ေနခဲ့သည္..ေကာင္ဆိုးေလးသဝန္တိုေအာင္jung minနဲ႔စမ္းသပ္ၾကည့္ရမလား..?ခနတာဝင္လာေသာအေတြးတို႔အားအျမန္ပင္ေမာင္းထုတ္လိုက္ရသည္..ေတာ္ၾကာစိတ္ဆိုးၿပီး မိမိအားမုန္းသြားမွ ဒုကၡ.....
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားကင္းမဲ့ဇုန္
Fanfictionတကယ္လို႔မ်ားဒီေနရာဒီရပ္ဝန္းကိုလာခဲ့ရင္... မင္းႏွလံုးသားေလးပါမလာပါေစနဲ႔.....