2

1.8K 132 1
                                    

seok jin''တို႔​စာ​ေလး​ေမးခ်င္​လို႔...

Jinတစ္​​ေယာက္​ထဲထိုင္​​ေနတုန္​း အတန္​းထဲမွမိန္​းမ​ေခ်ာ​ေလးတစ္​ပါးျဖစ္​​ေသာ soo miကဝင္​ထိုင္​ကာစကား​ေျပာလိုက္​သည္​....jinကမိန္​းက​ေလး​ေတြႏွင္​့ပတ္​သတ္​ရ​ေရာ​ေႏွာရတာကိုလံုးဝကိုမႀကိဳက္​..သို႔​ေသာ္​ဒီမိန္​းက​ေလးကမူႁခြင္​းခ်က္​...ခ်စ္​ခင္​ျမတ္​ႏုိးလြန္​း၍​ေတာ့မဟုတ္​knjကဒီမိန္​းက​ေလးအ​ေပၚတြင္​မ႐ုိးသားမွန္​းသူသိ​ေန၍ပင္​.......

Jin...အင္​း..ထိုင္​​ေလsoo mi''ဘာ​ေမးမွာလဲ

သြားတန္​းညီညီ​ေလးမ်ား​ေပၚ​ေအာင္​ျပံဳးလိုက္​ရင္​းသူsoo miကို​ေမးလိုက္​သည္​...အ​ေနာက္​ဖက္​ဆီခပ္​​ေဝ့​ေဝ့​ေလးၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ မီး​ေတာက္​မတတ္​ၾကည္​့​ေန​ေသာknj၏မ်က္​လံုးစူးစူးတို႔ကိုျမင္​လိုက္​ရသည္​..
သူခနဲ႔ျပံဳး​ေလးျပံဳးကာျပန္​လွည္​့လိုက္​သည္​...ခံစားၾကည္​့စမ္​းပါknj..ကိုယ္​လိုခ်င္​တဲ့အခ်စ္​ကိုမရတဲ့ခံစားမႈမ်ိဳးကိုမင္​းခံစားၾကည္​့လိုက္​စမ္​းပါ......

..................................................
အတန္​းနားခ်ိန္​jinသန္​႔စင္​ခန္​းသို႔ထြက္​လာခဲ့လိုက္​သည္​..႐ုတ္​တရတ္​သူ႔​ေကာ္​လံကို​ေဆာင္​့ဆြဲၿပီး သန္​႔စင္​ခန္​းနံရံ​ေတြႏွင္​့ၾကမ္​းတမ္​းစြာကပ္​လိုက္​​ေသာknj....

Nj....k..s..j'မင္​းsoo miနဲ႔​ေဝး​ေဝး​ေနလို႔ငါ​ေျပာထားတယ္​​ေလ...

Jinသူ႔လည္​ပင္​းကိုၾကမ္​းတမ္​းစြာဆြဲထား​ေသာnjလက္​တို႔ကို​ေဒါသတႀကီးျပန္​ခါခ်လိုက္​သည္​..ထို႔​ေနာက္​အက်ီ္​ကိုျပန္​ျပဳျပင္​လိုက္​ရင္​း....

Jin...knjငါ့ကိုအမိန္​႔လာမ​ေပးနဲ႔...ၿပီး​ေတာ့မင္​းခ်စ္​လွပါတယ္​ဆိုတဲ့အဲ့မိန္​းမကိုငါခံစားလို႔ကိုမရတာ..ဟင္​း..သူကသာအတင္​းလိုက္​ကပ္​..

ခြပ္​..
သူ႔​ေ႐ွ႕တြင္​သူခ်စ္​​ေသာမိန္​းက​ေလးကို​ေစာ္​ကား​ေနတာနားမ​ေထာင္​ႏုိင္​ပါ..အထူးသျဖင္​့ဒီလို​ေကာင္​၏ႏႈတ္​ဖ်ားက....

Njလဲက်သြား​ေသာksj​ေပၚခြထိုင္​လိုက္​ရင္​းလက္​သီးခ်က္​မ်ားကိုအဆက္​မျပတ္​နာက်ည္​းစြာထိုး​ေနမိသည္​..

ႏွလံုးသားကင္​းမဲ့ဇုန္​Where stories live. Discover now