ညေနကၿပိဳင္ပြဲအ႐ွိန္ေၾကာင့္ ပင္ပန္းတာေရာ
Njနဲ႔ပါအဆင္မေျပျဖစ္ထားသျဖင့္jinစိတ္ေတြမြန္းၾကပ္လ်ွက္႐ွိသည္...ထို႔ေၾကာင့္အိပ္ေနရာမွထလိုက္တာ အေဆာင္ျပင္ပသို႔ထြက္လိုက္ၿပီး ေ႐ွ႕တြင္႐ွိေသာသစ္သားခံုတန္းေလးတြင္ ထိုင္ကာ မီးမွိတ္ထားေသာnjတို႔အေဆာင္ဘက္သို႔ေငးေမာၾကည့္လိုက္သည္သူကေတာ့ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ႏုိင္မွာေသခ်ာပါသည္...ဘယ္သူ႔ကိုမွစာနာေတြးေတာေပးမည့္လူမွမဟုတ္ပဲ......
Hey jin မအိပ္ေသးဘူးလား..?
Jin...jung min" ဟုတ္တယ္ အိပ္မေပ်ာ္လို႔..
သူ႔ဆီကခြင့္ေတာင္းျခင္းမ႐ွိပါပဲjung minကjinနေဘးသို႔ဝင္ထိုင္လိုက္သည္..ေျပာရလ်ွင္jinသည္njမွလြဲ၍အျခားမည္သူမွသူ႔နားနီးနီးကပ္ကပ္ေနသည္ကိုႀကိဳက္သူမဟုတ္ ...
သို႔ေသာ္မထိုင္ႏွင့္ဟုႏွင္ထုတ္ရေအာင္ လည္း သူအဲ့ေလာက္လူမႈေရးမေခါင္းပါးခ်င္....
ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္းမတတ္ႏုိင္ပါပဲ ေရလိုက္ငါးလိုက္သာစကားဆက္ေျပာေနလိုက္ေတာ့သည္..Jung...အင္ Jinမင္းမ်က္ေတာင္ေမႊးကြၽတ္ေနတယ္..
Jin...အန္..ဟုတ္လား
Jung minစကားေၾကာင့္ သူမ်က္လံုးတဝိုက္ကိုပြတ္သပ္လိုက္သည္..ဤသည္ကိုjmက ၾကည့္ၿပီးရယ္လိုက္ကာ ကိုယ္ေလးကိုကိုင္း၍ေ႐ွ႕သို႔တိုးကာ ဖယ္ေပးလိုက္သည္......
Kim seok jin!!!
ခပ္က်ယ္က်ယ္ထြက္ေပၚလာေသာအသံေၾကာင့္jinေရာjmပါေခါင္းေလးမ်ားေစာင္းငဲ့၍ ၾကည့္လိုက္ၾကေတာ့
နက္ျပာေရာcoatအ႐ွည္ႀကီးႏွင့္Nj...လက္ထဲကလက္ႏွိပ္ဓာတ္မီးေလးကိုကိုင္ဆြဲထားကာ သူတို႔ဆီသို႔ မီးေတာက္မ်က္လံုးမ်ားျဖင့္ၾကည့္ေနသည္......
Jin...nj'ဒီအခ်ိန္ႀကီးဘာလာလုပ္တာလည္း..?
Nj....ခင္ဗ်ား..ခင္ဗ်ားတို႔ဘာလုပ္ေနၾကတာလဲ..
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားကင္းမဲ့ဇုန္
Fanfictionတကယ္လို႔မ်ားဒီေနရာဒီရပ္ဝန္းကိုလာခဲ့ရင္... မင္းႏွလံုးသားေလးပါမလာပါေစနဲ႔.....