ကံေကာင္းသည္ပဲလား?ကံဆိုးသည္ပဲလားေတာ့မသိ..ေက်ာင္းသားေတြေနရမည့္အေဆာင္ေတြဆီပို႔ေပးေတာ့ Namjoonႏွင့္jinတစ္ခန္းထဲမက်....ႏွစ္ေယာက္တစ္ခန္းဆီေနၾကရမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္njကေသခ်ာေပါက္ksjႏွင့္တူတူေနရမည္ထင္ေန
ခဲ့တာ..သင္တန္းျပဆရာေတြ၏စီစဥ္မႈေၾကာင့္ ksjတို႔အေဆာင္ႏွင့္ အနည္းငယ္ေဝးေသာ အေဆာင္သို႔njေနရာရသြားသညိ....ဒါလည္းေကာင္းတာပါပဲ..မဟုတ္ရင္ ksjေၾကာင့္ဘာေတြရင္ေမာရမည္ရယ္မသိ....
သူသက္ျပင္းေလးခ်ကာ ကုတင္ေလးေပၚသို႔ပစ္လွဲလိုက္သည္...ေခါင္းထဲတန္းဝင္လာသည့္အေတြးက ksjဘာမ်ားလုပ္ေနမွာပါလိမ့္.....?
...............................
Jinအိပ္ရာေပၚပက္လက္ေလးလွန္ကာ မ်က္ႏွာၾကက္ျဖဴျဖဴကိုစိုက္ၾကည့္ေနမိသည္....knjဆိုေသာ ေကာင္စုတ္ေလးဟာ အခန္းခြဲတာေတာင္ခပ္ျပံဳးျပံဳးပင္ ဘာမွမျဖစ္သလို ထြက္သြားသည္....
ဟန္ေဆာင္ပန္ေဆာင္ေလးေတာင္jinအနားလာခြၽဲမသြား....ဒီလိုေလးခြဲရတာကိုေတာင္မင္းမေနတတ္ေတာ့ဘူးလားksj.....သူ႔စိတ္သူကိုအစိုးမရေတာ့....
Knjဆိုသည့္ေကာင္ေလးဟာ မူးယစ္ေဆးဝါးေတြထက္ပင္စြဲေစေသးသည္...ျဖတ္မရႏုိင္ေအာင္ကို သိမ္းၾကံဳးယူငင္ထားေသာ မူးယစ္ေဆးဝါးေလး.......
.......................
ရြီး ခနဝီစီမႈတ္သံေၾကာင့္ njအိပ္ေနရာမွ လန္႔ကာ ထ ထိုင္လိုက္သည္....နာရီကိုၾကည့္ေတာ့ ညေနေစာင္းလုလု....သူ႔အခန္းေဖာ္ျဖစ္ဟန္တူေသာေကာင္ေလးကnjကိုပ်ာတိပ်ာယာၾကည့္ကာ....
လာေလ..လူစုခိုင္းတာထင္တယ္...
Njေခါင္းကိုခပ္ဖြဖြကုတ္လိုက္ကာ မ်က္ႏွာကို႐ႈံ့လိုက္သည္.. ဒါဘယ္လိုႀကီးလဲ?စစ္တပ္ထဲေရာက္ေနတာလည္းမဟုတ္ရ......
ခပ္တိုးတိုးေလးဆဲေရးကာ ေလးပင္ေသာေျခလွမ္းေတြႏွင့္ အေဆာင္ႏွစ္ခု၏အလယ္႐ွိကြင္းျပင္ဆီသို႔ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္...မ်က္လံုးတို႔ကေတာ့ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုေတြ႔လိုေတြ႔ျငား႐ွာေဖြလ်ွက္...
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားကင္းမဲ့ဇုန္
Fanficတကယ္လို႔မ်ားဒီေနရာဒီရပ္ဝန္းကိုလာခဲ့ရင္... မင္းႏွလံုးသားေလးပါမလာပါေစနဲ႔.....