ႏႈိးစက္သံ တတီတီ၏ေႏွာင့္ယွက္မႈေၾကာင့္ Jinႏုိးထလာရသည္..မနက္5နာရီေလာက္ႀကီးထရသည့္အေၾကာင္းအရင္းမွာေတာ့ သူတို႔၏ေက်ာင္းေပါင္းစံု ထူးခြၽန္ၿပိဳင္ပြဲသည္ ယေန႔စတင္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္..ဒီေန႔ကေတာ့ စာေမးပြဲသက္သက္ပင္ျဖစ္၍မနက္ျဖန္မွသာ အားကစားၿပိဳင္ပြဲမ်ားစတင္မည္ျဖစ္သည္..စိတ္လန္းဆန္းသြားေအာင္ေရခ်ိဳးမည္ၾကံလိုက္ေသာ္လည္း njမႏုိးေသးမည္စိုးေသာေၾကာင့္knjအခန္းသို႔အရင္သြားရန္ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္..
lockခ်မထားေသာ အခန္းတံခါးကိုလြယ္လင့္တကူဖြင့္ဝင္ကာ ကုတင္ဆီကိုလွမ္းခဲ့လိုက္ေတာ့ ထင္သည့္အတိုင္းပင္ knjကကေလးေလးတစ္ေယာက္လိုႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္ေပ်ာ္လ်ွက္..
ဖက္ေခါင္းအံုးေလးကကိုခြကာအိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ ထိုေကာင္ေလး၏ႏွာသီးဖ်ားေလးကုိjinအသည္းယားစြာဆြဲညႇစ္လိုက္ေတာ့ ကိုယ္ေလးဆတ္ခနဲတုန္သြားကာ ခပ္ေမွးေမွးမ်က္လံုးတို႔စင္းလ်ွက္jinဆီၾကည့္လိုက္သည္
Nj...ဟာဗ်ာ'ဘာလဲ
Jin...ထေတာ့ေလ'ဒီေန႔ စာေမးပြဲ႐ွိတာေမ့ေနတာလား
Nj...က်စ္8နာရီမွကို'ခင္ဗ်ားဘာသာ လုပ္စရာ႐ွိတာလုပ္ လူကိုလာမေႏွာင့္ယွက္နဲ႔
မ်က္စိတို႔ကိုမဖြင့္ပဲ စကားေတြတရစပ္ေျပာကာ knjကေစာင္ကိုေဆာင့္ေအာင့္ကာျခံဳလိုက္ၿပီး ျပန္အိပ္သြားသည္..
Jin...ကဲ ဒါဆို ငါလုပ္စရာ႐ွိတာလုပ္ရတာေပါ့.
ေျပာေျပာဆိုဆိုႏွင့္jinကုတင္ေပၚသို႔ေသြ႔ခနဲခုန္တတ္ကာ knj၏ေစာင္ေလးကိုဆြဲဖယ္လိုက္သည္..ေမ်ွာ္လင့္ထားသည့္အတိုင္း ေဒါသအိုးက အသံျပဲႀကီးႏွင့္အတင္းေအာ္ကာ jinအားတြန္းခ်ရန္ၾကံစည္ေနသည္..
သူnjကိုယ္ေလးကို အလြတ္မေပးပဲ ေျခေထာက္တို႔ျဖင့္ခြကာ ထိန္းခ်ဳပ္ထားလိုက္သည္..ဘာShampooသံုးလဲမသိေသာ္လည္း နီေထြးေထြးဆံပင္ႏုႏုေလးေတြဆီကေမႊးပ်ံ့ေသာရနံ႔ေလးကို jinျမတ္ႏုိးစြာနမ္း႐ႈိက္လိုက္သည္....
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားကင္းမဲ့ဇုန္
Fanficတကယ္လို႔မ်ားဒီေနရာဒီရပ္ဝန္းကိုလာခဲ့ရင္... မင္းႏွလံုးသားေလးပါမလာပါေစနဲ႔.....