ေပ်ာ့အိအိေမြ႔ယာႀကီးေပၚသို႔knjကေစြ႔ခနဲတတ္ထိုင္လိုက္သည္...သူ႔ေၾကာင့္ျဖစ္တာလည္းပါေပမဲ့ ksjခံစားေနတာဟန္ေဆာင္ေနျခင္းမဟုတ္မွန္းသိေတာ့လ်စ္လ်ဴလည္းမ႐ႈရက္ႏုိင္ပါ...သူ႔ကုိလည္းကူညီေပးဖူးသည္မဟုတ္ပါလား....မုန္းတာကမုန္းေပမဲ့လည္းေပါ့.....
Nj...အက်ီ္ေပၚကေနငါကလိမ္းေပးရမွာလား
ေမွာက္ရက္ႀကီးမ်ားအိပ္သြားၿပီလားမသိ ဒီအတိုင္းႀကီးလႈပ္ေတာင္မလႈပ္ေတာ့...njကဘုဆတ္ဆတ္ေျပာလိုက္မွ အက်ီ္ကိုမ မခ်င္မခ်င္ႏွင့္ဆြဲတင္ေပးလိုုက္သည္..
ခါးေဖြးေဖြးႏုႏုေလးေပၚလာေတာ့njေဆးဗူးထဲမွေဆးကိုယူကာ လက္ကေလးႏွင့္လိမ္းေပးလိုက္သည္...
ထူးျခားလိုက္တာ..ksjရဲ႕အသားအရည္ေလးကဆီလိုေခ်ာေမြ၍ေနသည္....ျဖတ္ခနဲေတြးမိေသာထိုအေတြးကို ႐ုတ္သိမ္းကာ ေဆးကိုပဲေသခ်ာလိမ္းေနလိုက္သည္..Jinမ်က္ႏွာကိုေမြ႔ယာႏွင့္ဖိကပ္ထားတာအသက္႐ူေတြပသ္ၾကပ္လွၿပီ...႐ွက္တာေရာ ရင္တုန္တာေတြပါေရာႁပြန္းၿပီးအသက္႐ူသံေတြေတာင္မမွန္ခ်င္ေတာ့..knjကသေဘာ႐ုိးမို႔ ကိစၥ မ႐ွိေပမဲ့..သူကေတာ့ သူ႔စိတ္သူသိေနေလေတာ့ခက္လွသည္ာ...,.
Njလည္းေဆးကိုႏွ့ံႏွံေလးလိမ္းေပးၿပီး အက်ီ္ေလးကိုျပန္ဆြဲခ်ေပးလိုက္သည္...ထိုအခါမွjinလည္းသက္ျပင္းကိုခိုး႐ႈိက္လိုက္မိသည္...
Nj...ၿပီးၿပီ''
သူလက္ေတြတုန္ေနတာဘာေၾကာင့္ရယ္ကိုမသိပါ..ေန႔လည္ကsoo miသူႏွင့္ေန႔လည္စာစားေပးတာjinခိုင္းလိုက္လို႔ဆိုတာ သူညေနကမွသိခဲ့ရသည္..ksjဟာသူ႔အေပၚအဲ့လိုဂ႐ုစိုက္သူလား...?
ထိုအေတြးတို္ေၾကာင့္သူ႔အေပၚထားသည့္nj၏အမုန္းသီအိုရီေတြ တျဖည္းျဖည္းယိုယြင္းစေတာ့ျပဳလာခဲ့သည္..ထို႔ေၾကာင့္လည္း သူဒီလိုလုပ္ေပးခဲ့တာပင္...အခူလက္ေတြတုန္ေနတာကေတာ့အေၾကာင္းကို႐ွာမရ....ႏူးညံ့ေသာထိုအထိအေတြ႔ေၾကာင့္မ်ားလား.....?
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားကင္းမဲ့ဇုန္
Fanfictionတကယ္လို႔မ်ားဒီေနရာဒီရပ္ဝန္းကိုလာခဲ့ရင္... မင္းႏွလံုးသားေလးပါမလာပါေစနဲ႔.....