Soo mi.....seok jin shii
ခ်ိဳအီအီထိုအသံေတြႏွင့္soo miကိုသူလံုးဝမႏွစ္ၿမိဳ႕ပါ..အခုလည္းသူ႔နားေလးဘာလို႔ေရာက္လာေလသည္မသိ..jinစာအုပ္ေလးကိုေဘးခ်ကာ...Jin...ေျပာ
Soo....arr nyi''sj ကိုေန႔လည္စာသြားစားရေအာင္ေခၚခ်င္လို႔ပါ..
သူမအားဘူးဟုေျဖမည္ျပဳၿပီးမွ႐ုတ္တရတ္အတန္းထဲknjဝင္လာတာေၾကာင့္ခ်က္ခ်င္းပင္စိတ္ေျပာင္းသြားကာ....
Jin....ရတာေပါ့..သြားၾကမလား..
Soo...jinja''
Njဂ႐ုမစိုက္သလိုတစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္ကာ သူ႔ေနရာတြင္ဝင္ထိုင္လိုက္သည္....ksjဆိုတာ သူ႔ခ်စ္ေသာအရာအားလံုးကိုလုယူဖို႔ေမြးဖြားလာတဲ့နတ္ဆိုးတပါး...
................................
ထမင္းစားေဆာင္သို႔ေရာက္ခါနီးမွjinက
Sry ကိုယ္စာၾကည့္တိုက္သြားစရာ႐ွိလို႔ မင္းပဲစားလိုက္ေတာ့...Soo...ဒါေပမဲ့..jin
သူမၾကားဟန္ျပဳကာျပန္လွည့္ထြက္လာခဲ့သည္...အရာအားလံုးကိုဟန္ေဆာင္ႏုိင္ေပမဲ့ အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာကိုေတာ့သူဟန္မေဆာင္လို.....
.........................................
Njေက်ာင္းကျပန္ေရာက္ေတာ့jinကအရင္အိမ္ကိုေရာက္ႏွင့္ေနၿပီ...ဒီေကာင္taxiငွါးေနတာသူျမင္ပါသည္..အလကား..ေပ်ာ့တိေပ်ာ့ဖက္ႏွင့္.....Jinလည္းျပန္လာေသာknjကိုမသိမသာၾကည့္ကာမီးဖိုထဲသို႔ဝင္သြားေတာ့သည္...ခုထိေတာ့ ဘာျပသနာမွမ႐ွိေသးၾက........
............................................
တီး ေတာင္..
အိမ္ေ႐ွ႕ကလူေခၚဘဲလ္သံေၾကာင့္njအျပငအထြက္လာခဲ့လိုက္သည္...ခပ္စိုစိုဆံပင္ေတြကိုခါယမ္းရင္းအိမ္ေ႐ွ႕က deliveryပို႔သမားထံမွ အထုတ္ကိုဆြဲယူၿပီးပိုက္ဆံေပးလိုက္သည္.. .သူpizzaမွာထားတာေလ..Nj pizzaဘူးကိုကိုင္ကာထမင္းစားခန္းထဲယူလာခဲ့သည္..သူ႔ထက္အရင္ေရာက္ေနေသာksjက ေခါက္ဆြဲကိုတဟူးဟူးႏွင့္မႈတ္၍စားေနသည္..
njခပ္လွမ္းလွမ္းတြင္ထိုင္ကာpizzaဗူးေလးကိုဖြင့္ၿပီး အားက်မခံျပန္စားလိုက္သည္......ကေလးဆန္သည္ပဲေျပာေျပာ မရင့္က်က္ဘူးဟူ၍ပဲဆိုဆို..ksjႏွင့္ယွဥ္လာလ်ွင္အႏုိင္ယူလိုက္ရမွ...
Jinသူႏွင့္မ်က္ေစာင္းထိုးတြင္ pizzaကိုစားပိုးနင့္မတတ္စားေနေသာknjကို မၾကည္ျဖဴစြာၾကည့္လိုက္မိသည္.
တဆက္တည္းမွာပင္ knj၏ျဖဴႏုေသာပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးကိုျမင္လိုက္ရၿပီး စိတ္ေတြဘယ္လိုျဖစ္သြားသည္ ေခါက္ဆြဲပင္သီးသြားရသည္....အဟြတ္..အဟြတ္..
Nj....ahh..ညစ္ပတ္လိုက္တာ..တကယ္ပါပဲ..
ခပ္တိုးတိုးဆဲေရးကာknjကစားလက္စpizzaကိုလႊတ္ခ်ၿပီး အိမ္ေပၚသို႔တတ္သြားသည္..
Jin...knj..မင္းအမႈိက္မင္းသိမ္းသြား..
Nj.... ဟက္..မေက်နပ္ရင္မင္းသိမ္းလိုက္
အိမ္ေပၚသို႔တတ္သြားသည့္knj၏အေနာက္ကိုjinေျပးလိုက္ၿပီးလက္ကိုလွမ္းေဆာင့္ဆြဲလိုက္သည္...
ႏွစ္ေယာက္သားမီးဝင္းဝင္းေတာက္ေသာအၾကည့္တို႔ႏွင့္ၾကည့္လိုက္ၾကကာ.....Jin....ငါ..မင္းခိုင္းဖို႔ဒီအိမ္ေရာက္လာတာမဟုတ္ဘူး..အျပဳအမူေတြသတိထား..
Njကဟက္ခနဲတစ္ခ်က္ရယ္ကာ
Nj........ ငါကလည္း မင္းအမိန္႔ေပးတာခံရေအာင္ ဒီလာေနတာမဟုတ္ဘူး...ငါ့ကိုလာျသဇာမေပးနဲ႔..
Jin....okေလ ဒါဆိုရင္လည္း ကိုယ့္တာဝန္ကိုယူတတ္ရမွာေပါ့..မင္း႐ႈပ္သမ်ွမင္း႐ွင္း...ငါဒါပဲေျပာမယ္
ေျပာၿပီးသည္ႏွင့္အိတ္ကပ္ထဲလက္ထည့္ကာjinကေအးေဆးစြာပင္ျပန္ထြက္ခြာသြားသည္...njလက္သီးကိုဆုပ္ရင္းအိမ္ေအာက္သို႔ျပန္ဆင္းကာpizzaဗူးကိုအမႈိက္ပံုးဆီထည့္လိုက္သည္....ၿပီးေတာ့ အေပၚထပ္ကိုမီးဝင္းဝင္းေတာက္ေသာမ်က္လံုးမ်ားျဖင့္ၾကာျမင့္စြာၾကည့္ေနလိုက္သည္........အေသြးအသား ထဲကိုကမုန္းလြန္းလို႔ေသမတတ္ပဲ....
......................................
Jinညတစ္ေရးႏုိးေရဆာ၍အိမ္ေအာက္ဆင္းခဲ့ေတာ့ စားပြဲေပၚတြင္knj၏အ႐ႈပ္ထုတ္မ်ားမ႐ွိေတာ့...
သူေရကိုတငုံေသာက္လိုက္ကာျပံဳးလိုက္သည္...Knj''ဒီေကာင္စကားေတာ့နားေထာင္သားပဲ...
ထူးထူးျခားျခား သူknjနဲ႔ပတ္သတ္၍ ေလွာင္ရိပ္ မုန္းတီး၍မပါပဲျပံဳးမိျခင္းျဖစ္သည္.....ဒါပထမဆံုးပဲ..
............................
ဖိတ္ကလပ္ေလးဆက္streamလိုက္အံုးမယ္
မနက္အတြက္လည္း အားသြင္းရင္း
Bye......
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားကင္းမဲ့ဇုန္
Fanfictionတကယ္လို႔မ်ားဒီေနရာဒီရပ္ဝန္းကိုလာခဲ့ရင္... မင္းႏွလံုးသားေလးပါမလာပါေစနဲ႔.....