AsimaviBaykimbilir beni affettin mi?
Yazar Tarafından:
Son olanlardan sonra Ali fazlasıyla sinirlenmişti. Sakin olmaya ihtiyacı vardı. Bu yüzden Eylül'ün yanına çıktı. Odasına girip Eylül'ün yanına uzandı. Eylül'e yaklaşıp saçını okşayıp minik öpücükler kondurmaya başladı.
Eylül:Doyamadın mı?
Dedi kafasını Ali'ye çevirerek.
Ali:Sen uyumuyor muydun?
Eylül:Sen öpünce uyandım. Selin'ler gitmiş mi?
Ali:G-Gitmişler.
Eylül bi'şeyler olduğunu anlamıştı.
Eylül:Ali sorun yok dimi?
Ali:Biz niye onlardan konuşuyoruz? Sen nasıl bir evlenme teklifi istediğini söylesene.
Eylül:Hayatım beni evlilik meraklısı sanma. Ben seni seviyorum. Bu yüzden şu anda teklif etsen kabul ederim.
Ali:Ama öyle olmaz ki...
Eylül:Sen bilirsin. Senin bana evlenme teklifi edeceğin yok. Unutursun 2 dakika sonra.
Diyip arkasına döndü.
Ali:A-a bir de trip atıyor.
Eylül'e yaklaşıp beline sıkıca sarıldı.
Ali:Hayatım... Küstün mü?
Eylül:...
Ali:Küsmüşsün. Ben ne dedim şimdi? Prensesim, hayatımın anlamı söz teklif edeceğim.
Eylül:Neyi bekliyoruz? Ben seni seviyorum.
Ali Eylül'ün şakaklarına bir öpücük kondurdu.
Ali:Ben de seni seviyorum ama bana biraz zaman ver. Hem ben mafyayım ne anlarım tekliften?
Eylül:Öküz.
Ali:Ayıp, ayıp. İnsan sevdiğine öküz der mi?
Eylül küçük bir tebessüm edip arkasına döndü. Ali'nin elleri Eylül'ün hâlâ belindeydi. Eylül ellerini Ali'nin ensesine yerleştirip saçlarının okşadı.
Eylül:Haklısın... İnsan sevdiğine öküz demez. Katıksız öküz der!
Diyip kahkaha attı.
Ali:Aşk olsun ya...
Diyip ellerini Eylül'ün belinden çekti. Eylül Ali'nin ensesinden iyice kendine çekti. Yüz yüze, nefes nefeseydiler.
Eylül:Küstün mü?
Ali:...
Eylül:Küsmüş... Nasıl affettirebilirim kendimi?
Ali:Göstereyeyim mi?
Diyip çapkınca gülümsedi.
Eylül:Pis sapık!
Ali:Sanki sen istemiyorsun.
Eylül:Ali! Sus.
Ali:Çok güzel olacak.
Eylül:Dayak yiyeceksin bak!
Ali:Tamam, tamam.
Ellerini Eylül'ün beline yerleştirdi. Yanağına öpücük kondurdu. Alnına bir öpücük kondurdu. Göz kapaklarına, burnuna, dudağının kenarına... Geri çekilip Eylül'ün mavinin en koyu haline olan gözlerine baktı. Çok geçmeden aynı anda dudaklarını birleştirdiler...Bahar, Esma ve İpek oturma odasında oturuyorlardı. Oğuz, Ozan ve Alp üstünü giymek için yukarıya çıkmışlardı.
Bahar:Ali Asaf ve Eylül...
Böyle diyince kızlar ona baktı.
Bahar:Evlilikleri pek hoş olmayacak.
İpek:Haklısın.
Esma:Niye ki?
İpek:Annem benden ve Eylül'den önceki 2 çocuğunu da acımasızca öldürdüğü için olabilir mi!?
Esma:H-He, şey İpek ben özür dilerim.
İpek:Çok acımasızca! Babamla evlenmeden önce 2 tane çocuk yaptılar. Babam istemedi. Annemde sessiz kaldı. Kabul etti! Babam annemin karnına sopayla kaç defa vurdu çocuk düşsün diye. İkisini de bu şeklide öldürdüler. Evlendiklerinde biz olduk. Eylül korkuyor. Anneme benzemekten.Gözü merdivenlere takıldı o sırada İpek'in. Ali Asaf ve Eylül'ü gördü.
İpek:A-Abla!
Eylül'nün de Ali'nin de gözleri doluydu. Eylül hiç birşey demeden koşarak yukarıya çıktı. Çok geçemeden Ali'de peşinden.Eylül odaya geldiği an göz yaşlarını serbest bıraktı. Ayak seslerini duyduğunda Ali'nin geldiğini anladı.
Ali:Ey-Eylül.
Ali Asaf'ta ağlamıştı. Eylül'ün önüne geçip sımsıkı sarıldı.
Ali:Şşşt! Ağlama yalvarırım.
Eylül:Özür dilerim.
Ali:Özür dilenecek bi'şey yok ki.
Eylül:Ali ben çocuk istemiyorum.
Ali'nin kulağında bu sözler yankılanıyordu. "Ben çocuk istemiyorum."
Yavaşça ayrıldılar.
Ali:O-o da ne demek? Eylül biz evleneceğiz. Çocuklarımız olacak.
Eylül:Ben çocuk istemiyorum!
Dedi çığlık atarcasına. Odadan çıktı. Kendi odasına gitti. Ali kapının önünde duran OğBah, EsAlp, Ozip'e baktı. Kızlar Eylül'ün odasına gitti. Alp hemen abisinin yanına gidip sarıldı. Ardından Oğuz ve Ozan.Erkekler koltuğa oturmuş konuşuyorlardı.
Ali:İstemiyor. Şaka gibi.
Oğuz:Öyle deme. İstiyordur.
Ozan:İ-İpek. O istiyor mu!?
Dedi sesinin titremesine engel olamayarak.
Ali:İster. Benim hep hayalimdi. Çocuğumun olmasını. Ben hiç aşık olacağımı düşünmüyordum. Aşka inanmazdım. Eylül'le sevgili olduğumuzda ciddi düşünüyordum. Çocuğumuz olur diye çok seviniyordum. Nasip değilmiş. Çocuk istemezse zorlamam. Ben onu çok seviyorum. Onu asla bırakmam.Eylül kafasını İpek'in omzuna koymuş hıçkırarak ağlıyordu.
Eylül:Yıkıldı. Çocuk çok istiyordu. Ama ben istemiyorum.
Aniden kafasını kaldırdı.
Eylül:Ya ayrılmak isterse!?
Bahar:Saçmalama! Ama bence bu konuda haksızsın. Sen annen değilsin. Ali Asaf'ta baban değil. İstemiyorum derse anlayış gösterir.
Eylül:Ben onu kaybedemem!
Bahar:O zaman ona istediğini ver.
~~~
Geç geldi. Üstelik kısa oldu ama affedin rahatsızım.
Vote ve yorum atmayı unutmayın,
Kendinize iyi bakın,
Mafya Aşkın'da kalın,
Hoşçakalın... 👋🏻 👋🏻 👋🏻 👋🏻 👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Aşkı(Devam)
FanfictionBu kitabı okumadan önce -> cigdembiniciii <- bu hesaptan Mafya Aşkı adlı kitabı okuyun yoksa hiç bir şey anlamazsınız!