27. Bölüm-İstiyorum

690 56 97
                                    

Arkadaşlar galiba sezon finali kararım iptal oldu.
Sondaki açıklamayı oku!

Yazar Tarafından:

Ali arabayı hızla şirketin otoparkına koydu. Arabadan inip asansöre doğru ilerledi. İlerlerken şirket çalışanları Ali'yi siyah giyinmiş gördüğünde bi'şeylerin ters gittiğini anladı. Eylül'ler geldiğinden beri pek siyah giyinmezdi. Asansöre çıkıp odasına çıkmak için en üst kata bastı. E tabi koskoca şirketinin sahibinin odası 2. katta olacak değil ya. Asansörden inip odasına girdi.

Kapı açıldı. Gelen Oğuz'lardı.
Oğuz:Kardeşim ne yapacağız?
Ali:Eylül çocuk istemiyor. Saygı göstereceğim. Ona evlenme teklifi edeceğim.
Oğuz:Evlenmek istediğine emin misin?
Dediği an Ali sert bi'şekilde Oğuz'a baktı.
Ali:Oğuz, o benim sevdiğim kadın! Tabi ki de evleneceğim ama nasıl teklif edeceğim? Bunu bilmiyorum.
Alp:Direk söyle.
Herkes Alp'e baktı.
Alp:Abicim bakmayın öyle. Biz öküzüz. Ne anlarız tekliften!?
Ali:Bak onu doğru söylüyorsun ama bunlar kadın. Hayatı boyunca kaç kere evlenme teklifi alacak?
Oğuz:O zaman bir plan yaparız.(Evlenme teklifi nasıl olsun?)
Ali:Ama önce Hollanda'ya gitmeliyiz.

Hollanda:

X:Selin bir an önce Türkiye'ye gitmelisiniz.
Selin:İyi de nasıl? Bunlar 2 günlük mafya değildir. Sınırı geçtiğim an anlarlar.
X:Haklısın. Peki kızlardan biri kaza geçirse onları kaçırsak?
Selin:O zaman olur.
X:Tamam, hedefimiz Eylül. Ama yanında Ali olursa daha iyi olur. Biz de Türkiye'ye gidelim.
Selin odadan çıktığında X kendini koltuğa atar.
X:Siz kaşındınız! Ali ölüme gidecek, Eylül altıma gelecek!

Ali Eylül'ü kolunun altına almış evde oturuyorlardı. Diğerleri dışarıya çıkmıştı. Ali Eylül'ün saçını okşuyordu. Ama Eylül fazlasıyla düşünceliydi. Çocuk meselesinde... Ne yapmalıydı?
Ali:Aşkım acıktın mı?
Eylül:Biraz.
Ali:Yemek mi yapalım? Yoksa dışarıya mı çıkalım?
Eylül:Hiç yemek yapasım yok.
Ali:Gel gidelim o zaman.
İkisi de ayağa kalkıp kapıya doğru ilerlediler. O sıra da Ali'ye mesaj geldi.
Gizli Numara:
Öleceksin!
Ali:
Kimsin lan sen!?
Gizli numara cevap vermedi.
Eylül:Hayatım n'oldu?
Ali:Mesaj gelmişte...
Eylül:Kimden?
Ali:Şeyden...
Eylül:Neyden!? Ver bakayım sen şu telefonu!
Ali hemen telefonu yukarıya kaldırdı. Eylül almaya çalıştı ama olmadı. En son başka bir taktik uyguladı. Ali'yi yakasından tutup kendine çekti. Dudaklarına yapıştı. Nasıl da biliyordu sevgilisini ikna etmeyi. Ali ellerini indirdi. Eylül telefonu aldı. Ama Ali'yi hâlâ bırakmıyordu. Etkisinde kalmıştı. Bacaklarını Ali'nin beline doladı. Kendi tuzağına kendisi düşmüştü Eylül. Telefonu yere attı. Ellerini Ali'nin boynuna doladı. Ensesinden tutup iyice kendine çekiyordu. Ali'nin yatak odasına doğru ilerlediğini anlamıştı. Ama bi'şey demedi. Sonunda odaya gelmişlerdi. Eylül yere indi. İkisi de aynı anda birbirinin tişörtümü çıkardı. Ali Eylül'ün boynuna gömüldü. Eylül'de kafasını biraz eğdi. O da yanı işlemi yaptı. Yavaşça yatağa uzandılar. Ali Eylül'ün boynunu öperken elleri vücudunu keşfediyordu. Eylül ise Ali'nin sırtını sıvazlıyordu.
Ali:Eylül bir dediğin diğerini tutmuyor.
Eylül:Seni çok seviyorum. Senin olmak istiyorum ama korkuyorum.
Ali:Neden?
Eylül:Annem gibi olmaktan. O çocuğunu istemedi. Öldürdü onu!
Ali:Peki sen annen gibi misin? Ben babam gibi miyim? Ben seni seviyorum. Hayalim var. Mafya olamam bi'şey değiştirmiyor. Ben de insanım...
Eylül elini Ali'nin pantolonuna attı. Galiba bu evet oluyordu. Çok çabuk ikna olmuştu Eylül. Tek istediği biraz destekti. Pantolonun yavaşça çıkardı. Eylül yavaşça Ali'yi altına aldı. Ellerini Ali'nin çıplak göğsünde gezdirdi. Öpücükler kondurdu. Sonra tekrardan boynuna gömüldü. Ali hızlıca Eylül'ü altına aldı. Elini sütyeninin kopçasına götürdü...
(Ayh! Daha fazla cesaret edemeyeceğim! Utandım.)

Yorgunlukla açtı gözlerini Eylül. Sırtında hissetiği sıcaklıkla arkasını döndü. Ali'ni sakallarını okşadı. İnanamıyordu. 1-2 saat önce olanlar... Ali'nin çıplak göğsüne öpücük kondurup yataktan kalktı.

Huzursuz bir şekilde açtı gözlerini Ali. Kollarınıda boşluk vardı. Altına pantolonunu giyip mutfağa indi. Düşündüğü gibi Eylül mutfaktaydı. Yemek yapıyordu. Bir süre onu izledi. Sonra sessizce arkasından sıkıca sarıldı. Eylül işini bırakıp elini Ali'nin üstüne koydu. Kendini ona bastırdı. Arkasına döndü. Ali'nin çıplak göğsüne öpücükler kondurdu.
Ali:Günaydın diyeceğim de akşam oldu. E malum sabah meşguldük.
Eylül bu sefer Ali'nin göğsüne vurdu.
Eylül:Terbiyesiz!
Ali:Sen de az değildin!
Eylül eliyle Ali'nin ağzını kapattı.
Eylül:Ya bir sus!
Ali gülüp konuşmaya başladı.
Ali:Tamam sustum da ben acıktım.
Eylül:E dur da ye-
Ali elini Eylül'ün kalçasına koyup sıktı.
Ali:Öyle değil.
Diyip kafasını Eylül'ün boynuna gömüp ısırdı. Eylül kendini zor tutup tırnaklarını Ali'nin koluna batırdı. Ali tekrar yapınca bu sefer sırtına batırdı.
Eylül:Uslu dur.
Ali:Sanki sen istemiyorsun.
Dedikten sonra kalçalarını da sıkınca iş işten geçmişti. Beraber tekrar yatak odasına çıktılar...
~~~

Ay, çok utandım.
Herneyse arkadaşlar bildiğiniz üzere Ali Eylül'e evlenme teklifi edecek. Ama ben öküz olduğum için bu işlerden pek anlamam. Eğer fikriniz varsa lütfen özelden atın. Yoksa evlenme teklifini yazmayacağım.

SEVGİLİM multi sana gelsin! Seni Seviyorum..!

Mafya Aşkı(Devam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin