Kadir Geceniz Mübarek Olsun!
Yazar Tarafından:
Selin'ler Türkiye'ye tekrardan ayak bastılar. Özel uçakla gelmişlerdi.
Selin:Ne yapacağız? Bir planın vardır umarım.
X:Onları bir an önce almalıyız. Ali ve Eylül yetecektir.
Selin:Acımasız!
Birden Selin'in saçına yapışıp arabaya yasladı.
X:Sen bana az önce ne dedin!? Hmm! Duyamadım! Tekrar et!
Elini kulağına koymuş Selin'i dinliyordu.
Selin:Bi'şey de-demedim!
X:Bende öyle düşünmüştüm.
Diyip arabaya bindi.
Selin:Normal değilsin!
Diyip arkasından arabaya bindi.Ali Eylül'ün duştan çıkmasını bekliyordu. Yemeğe yemeye gideceklerdi.
Ali:Hayatım hadi artık.
Diye seslendi.
Eylül:Sen üstünü giy! Ben gelirim bir azdan.
Ali kalkıp üstüne bi'şeyler seçti. Giyindi. Eylül kıyafetlerini banyoya koymuştu. Çok geçmeden o da çıktı. Üstü giyinikti. İkisi de sadeydi.
Eylül:Ne mızmızlandın he!
Diyip merdivenlerden inmeye başladı.
Ali:Allah Allah iki dakika diye girdin bir saat oldu.
İkisi de ayakkabısını giyip dışarıya çıktılar. Ali garajın önüne geldi. Onlarca arabaya göz gezdirdi. Telefonunu çıkarıp Oğuz'u aradı.
Ali:Oğuz zırhlı araçlar sizde mi?
Oğuz:Evet abiciğim. Siz gelmeyeceğiz dediniz.
Ali:Biz yemeğe çıkacaktıkta. Neyse...
Diyip telefonu kapattı. Jeeplerden birine binip arabayı çalıştırdı. Garajdan çıkıp Eylül'ün yanına gitti. Eylül'ün önünde durduğunda onun kapısını açmak için arabadan inecekti ki Eylül kapıyı açıp arabaya bindi.
Ali:Nereye gidelim?
Eylül:Şöför sensin. Nereye istersen.
Ali arabayı sürmeye başladı.Eylül Ali'ye bakıyordu. Hareketlerine. Hiç normal değildi. Sanki telaşlı gibiydi. Ali'nin titreyen elini tuttu.
Eylül:Sevgilim iyi misin?
Ali:E-Evet!
Eylül:He ya! Anlat bakalım ne oldu?
Ali:Ama ilk sakin olacaksın ve ani hareket yapmayacaksın.
Eylül:A-Ali korkuyorum! N'oldu!?
Ali:Şey biz takip ediliyor olabiliriz.
Eylül:Ne!? Nasıl ya!?
Ali:Ama kesin değil. Hem biz iki kişiyiz! Arkada bizim adamlar var. Korkma.
Diyip telefonu çıkardı.
Ali:Yusuf?
Yusuf:Abi galiba takip ediliyoruz!
Ali:Bende onun için aradım. Hemen bizim çocukları ara, buraya gelsinler.
Yusuf:Ta-
Birden patlama sesi geldi. Eylül çok güçlü bir çığlık atmıştı. Arabanın içi aydınlanmıştı. Arkadaki araba, patlamıştı. Ali dikiz aynasından bakıp kısa bir küfür savurdu. Torpidodan silah çıkardı. İyide ne yapabilirdi!? Peşlerine 2-3 araba vardı. Ali tek başına üstüne üslük sevdiği kadın yanındaydı. Eylül'ün gözyaşlarını silip elini tuttu.
Ali:Sevgilim sakın korkma tamam mı!? İyi olacağız! Şimdi senin direksiyonu tutman lazım.
Eylül:T-Tamam!
Eylül direksiyonu tuttu. Ama buna gerek yoktu. Çünkü arkada ki araba hızlanmıştı. Ali tekrar direksiyonu tuttu. Eylül ellerini başına koymuştu. Araba yanlarına gelmişti. Ali camını indirip adamların arabasına baktı. Adamda camını indirdi. Göz göze gelmişlerdi. Ali adama öpücük atıp ateş etmeye başladı. Adam Ali'ye çarptı. Ali direksiyonu sabitçe tuttu. Eylül ona seslenmesiyle kafasını sağa çevirdi. Küçük bir küfür savurdu. Diğer tarafta ve arkada bir tane araba vardı. Bir sağdaki bir de soldaki arabaya baktı. İkisi da Ali'den uzaklaştı ve aninden hızla tekrar Ali'ye yaklaştı. Ali ani aniden fren yapınca iki araba birbirine çarpıp takla attı. Arabaların ikisi de Ali ve Eylül'ün üstünde geçti ve tam onların üstündeyken patladı. Her yer aydınlanmıştı. Arkada ki araba Ali'nin yanına geçti. Ali arabaya ateş etti ama araba zırhlıydı. Araba sola yanaştı.
Ali:Eylül seni çok seviyorum!
Eylül:Ben de sen-
Araba Ali'lere yaklaşıp sertçe vurdu. İşte şimdi herşey için çok geçti. Ali'nin arabası yoldan çıkıp ağaçlara vurdu. Eylül Ali'ye olan sevgisini dile getirememişti bile...~~~
Bana n'oldu bilmiyorum.
Ben bu bölümü OğBah yapacaktım ama AlEy'e suikast düzenlendi!
Yorum ve votelerinizi bekliyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Aşkı(Devam)
FanfictionBu kitabı okumadan önce -> cigdembiniciii <- bu hesaptan Mafya Aşkı adlı kitabı okuyun yoksa hiç bir şey anlamazsınız!