Yazar Tarafından:
Ali kafasını yavaşça direksiyondan kaldırdı. Kafasını hızla Eylül'e çevirdi. Yavaşça dürttü.
Ali:Ey-Eylül! Uyan. Sevgilim!?
Eylül yavaşça gözlerini açtı. Kafasını Ali'ye çevirdi.
Eylül:Ali. S-Sevgilim...
Ali:Yorma ke-
Ali lafını tamamlayamadan Eylül'ün kapısı açıldı. Maskeli bir adam Eylül'ü alıp uçuruma doğru götürdü.
Ali:Eylül! Eylül! Laann! Gel lan buraya!
Ali kapısını açmaya çalışıyordu ama olmuyordu. Bacağı sıkışmıştı. Direksiyonu yumruklayıp kafasını direksiyona yasladı. Düşünmeye başladı. O sırada kapısının birinin zorladığını duydu. Kafasını çevirdiğinde küçük bir şok geçirdi. Selin.
Ali:S-Selin? Senin ne işin var burada?
Selin:Soru sorma. Yardım et!
Ali kapıya yumruk atmaya başladı.Bir süre sonra kapı açıldı. Ali hafif topallayarak koşmaya başladı. Adam Eylül'ün kafasına silahı dayamış uçuruma arkasına dönmüştü.
Ali:Dur! Bak kimsin bilmiyorum ama onu bırak! Yoksa seni öldürürüm!
Adam:İstediğin Eylül olsun, bana sen lazımsın!
Diyip Eylül'ü Ali'ye doğru attı. Ali Eylül'ü yakalayıp arkasına aldı. Vücudunu Eylül'e çevirdi.
Ali:Eylül'üm i-iyi misin!?
Eylül kafasını salladı sadece. Ali adama döndü.
Adam:Artık herşey ortaya çıkacak!
Diyip maskesini çıkardı. Ali olduğu yerde kalmıştı. Boğazı düğümlendi. Bağırdı.
Ali:Cenk! Ulan o*uspu evladı! Öldüreceğim seni!
Cenk gülmeye başladı.
Cenk:Sen beni öldüremezsin! Ben seni öldürürüm!
Diyip silahı Ali'ye doğrulttu. Tetiği çekti ama tam o sırada bir el Cenk'i eline hızlıca vurmuştu. Cenk'in silahı uçmuştu. Selin'di. Cenk Selin'i görünce tüplere bindi. Selin yavaşça Ali'ye yaklaştı. Ali Selin'in kolunun tutup arkasına aldı.
Ali:Selin, Eylül'ü de al ve git.
Eylül:Hayır! Seni bırakmam!
Ali:Git!
Selin Eylül'ü götürmeye çalıştı. Tam o sırada Öykü'ler arabadan inip Selin'e yardım etti. Eylül'ü azda olsa uzaklaştırmışlardı. Ali Eylül'e bakıp tekrar önüne döndü.
Cenk'e yaklaşıp suratına yumruğu geçirdi.
Ali:Şerefsiz! P*ç!İkisi de çokça yorulmuşlardı. Cenk olduğu yerden doğruldu.
Cenk:Neden yapıyorsun bunu, etrafta başka kız mı yok!?
Ali:Aptal! Anlamıyorsun, aşkımızı görmüyorsun! Mesele senin hep ne kaybedeceğinle alakalı!
Cenk Ali'ye gülüp konuşmaya devam etti.
Cenk:Eylül mü? Bende gidip yeni bir kız alırım.
Diyip Ali'ye hamle yaptı. Ali kurtulmuştu bu hamleden. Cenk konuşmaya devam etti.
Cenk:Anlamıyorsun! Krallık benim kanımda dolaşıyor! Halkın ayaklarıma kapanacak! Halkım ise yeniden yükselecek!
Diyip tekrardan bir hamle yaptı. Ali bunu da engelleyip sertçe yumruk attı Cenk'e. Cenk yere düşmüştü. Güçlü bir şekilde bağırıp konuşmaya devam etti.
Cenk:Hata yapıyorsun! Senin ne gibi bir kazancın olabilir ki!? Birlikte çok şey yapabilirdik. Neden ölmüyorsun ha, neden!?
Diyip yerden aldığı silahı Ali'ye doğrulttu. Ali beklemediği için afallamıştı. Eylül'ün çığlıkları geldi arkadan. Eylül yaralarından dolayı acıyla yere çöktü. Selin Ali'nin önüne geçip ellerini tuttu. Ali'ye arkasına dönüp Cenk'i ikna etmeye çalışıyordu. Bir yandan da ağlıyordu. Cenk, Ali ile Selin'e çok yakındı.
Selin:Yapma! Tetiğe basma!
Cenk:Nankör köpek! Neyin eksikti!?
Selin:Aileme her gün işkence yaptın! Asıl köpek sensin!
Ali ellerini Selin'in ellerinin arasından çekip yanına aldı. Arkasına alsaydı düşebilirdi. Cenk silahı bir Ali'ye bir de Selin'e doğrultuyordu. Selin Cenk'i ikna etmeye çalışıyordu. Cenk titreyen ellerini indirdi.
Cenk:Haklısın.
Duraksadı. Selin derin bir nefes alıp Ali'ye gülümsedi.
Selin:Kurtulduk.
Dedi fısıltıyla, aşkla. Cenk'in sesiyle kafasını korkuyla ona çevirdi.
Cenk:Yarı haklısın. Sen hâlâ benim için çalışabilirsin.
Dedi silahıyla Selin'i işaret ederek.
Cenk:O yüzden sen yaşayacaksın.
Diyip silahını Ali'ye doğrulttu. Tam ateş edecekken Selin Ali'nin önüne geçti. Ama çok geçti. Vurulmanın etkisiyle geriye doğru sendeledi ve Ali'ye çarptı. Ali, Selin ve Eylül'ün çığlığıyla aşağıya doğru süzüldü. Cenk kahkahalar eşliğinde silahını Eylül'e doğrulttu ve tetiğe bastı. Eylül acıyla gözlerini kapatıp dizlerinin üzerine çöktü. Yavaşça geriye düştü. Selin Eylül'e baktı. Öfkeyle Cenk'e bakıp sertçe itti. Cenk'te çığlıklarla Ali Asaf gibi uçurumdan düştü...~~~
Sezon finali!
Ovv, ne bölümdü be!
Her ne yaşarsam yaşayayım beni yalnız bırakmayan dostlarıma selam olsun..!
Tatile gideceğim. Bu yüzden sezon finali yaptım.
Diğer sezonda görüşmek üzere...
O zaman son kez;
Vote ve yorum atmayı unutmayın,
Kendinize iyi bakın,
Mafya Aşkı, Deli ve İmkansız Aşk'ta kalın,
Hoşçakalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Aşkı(Devam)
FanfictionBu kitabı okumadan önce -> cigdembiniciii <- bu hesaptan Mafya Aşkı adlı kitabı okuyun yoksa hiç bir şey anlamazsınız!