Část 17: Děsivá Zkušenost

746 80 5
                                    

Ráno jsem se probudila ve své posteli. Zdálo se to být jako nádherný sen. Ale byla to realita. Bylo lehké Laita opít. V půl dvanácté už chrněl jak miminko. A já se v půl jedné vrátila do svého pokoje. Chápejte , měla jsem u něj ještě nějakou práci.
Po mrknutí na hodiny jsem zjistila, že snídani jsem už přešvihla. Pokrčila jsem rameny. Stejně nemám hlad.
Oblékla jsem si krátké kraťasy a cool triko. Vydala jsem se do Reijiho pokoje. Po zaklepání se mi vybavila vzpomínka na noc. Jsem zvědavá, jak bude pan Cool, jako moje triko, reagovat.

"Shizuko," sykl brýlatý kluk přede mnou. "Pojď dál," zaleskly se mu brýle a já věděla, že si mám dávat pozor.
Vůbec se mi to nelíbilo.

"Sedni si," Pobídl mě a sám si sedl do velkého tmavě modrého křesla. Přes třpytící se brýle jsem cítila, jak sleduje každý můj pohyb. Taky jsem byla ostražitá.

"Shizuko, tvé chování je nepřípustné," začal svou řeč.

"Je nepřípustné nebo není přípustné?" přešel mou poznámku.

"Vždy to bylo tak, že jsem daného za pozdní příchod potrestal,"

"Vždy nebo pokaždé?" zajímala jsem se.

"Vždy a pokaždé," sykl.

"Ale teď není vždy ani pokaždé. Dělal si to tak s bratrama, ale já nejsem tvůj bratr," dívala jsem se mu do očí.

"Shizuka!" okřikl mě. Zvedl se a přiblížil se k mé židli.

Levé koleno si položil mě do klína, ruce mi zahradily cestu, protože se opřely o tenké opěrátka.

"Nezapomínej, že to ty jsi tu kořist," zašeptal.

"Já myslela, že se ti víc líbí Rina..." nasucho jsem polkla. Nějak se mi to vymklo z rukou. Hej! Help me, please!!! Now!

Jeho pohled zabloudil hladově na můj krk.

"Máš pravdu. Je to jiné než u bratrů," v mysli má představivost kapánek přeskočila svou ohradu a já se při představách, jak asi trestal své bratry, zatřásla.

"Teď není ta správná chvíle. Ale až přijde, budeš trpět, Shizuko," zašeptal mi u ucha. Na krku mi vyskočila husí kůže. Řekněme  že jeho slova nezněly pozitivně.
Ani nevím jak, ale v následují vteřině jsem se ocitla před jeho zavřenými dveřmi.
Otřásla jsem se.
To bylo DĚSIVÝ...!!!!

Nushumuri - We are here [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat