6. rész

1.1K 123 71
                                    

-Hahó! Föld hívja Hyungwont! -legyezgetett a szemem előtt Kihyun, mire megráztam a fejem. Bele is feledkeztem a gondolataimba... -Szóval ki az a szerencsés? -vigyorgott rám.

-Te...odóra. -gratulálok Hyungwon, ki az az idióta, aki rávágja hogy te? Szép mentés, gratulálok.

-Teodóra? Nem koreai? -kérdezte összevont szemöldökkel.

-Nem ember. -nyögtem ki.

-Mi?

-Az ásványvíz...tudod.

-Egy ásványvíz a szerelmed?

-Nem!

-Akkor? Szomjas vagy? -ráncolta a homlokát, és láttam rajta, hogy az egészet nem érti.

-Nem..vagyis, lehet. Nem tudom. Igen. -nyökögtem ki végül, mire kicsit megenyhült az értetlen arca.

-Hozok vizet.

-Köszönöm... -dobtam le magam a földre, és a plafont bámulva sóhajtottam egy hatalmasat.

Hogy lehetek ilyen szerencsétlen? Én...képes voltam beleszeretni Kihyunba. Képes voltam megszeretni egy csapattársamat, jobban, mint barátot. És képes voltam majdnem elárulni magam, aztán össze-vissza nyökögni mint egy nyomorék. Bele se merek gondolni, mit gondolhat most rólam.

-Hyung. Mi a baj? Milyen Teodóra? -huppant le mellém Changkyun, és kezét combomra rakta, bíztatóan megszorítva.

-Semmi nincs. -tornáztam magam ülő helyzetbe, hogy a maknae szemébe nézhessek. -Mostanában szétszórt vagyok, és azt kimondanom is nehéz, hogy szomjas vagyok. -kamuztam be valamit gyorsan, mire I.M elmosolyodott.

-Ezért lett hirtelen a szerelmed egy ásványvíz, értem. De most őszíntén... -vette halkabbra hangját, és közelebb csúszott hozzám. -...van egy lány a háttérben? -ezen a kérdésen felkuncogtam, mert rögtön Kihyun jutott eszembe, és mit ne mondjak, még lánynak is tökéletes lenne.

van egy lány a háttérben? -ezen a kérdésen felkuncogtam, mert rögtön Kihyun jutott eszembe, és mit ne mondjak, még lánynak is tökéletes lenne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Mi olyan vicces? -kérdezte Changkyun, én pedig megráztam a fejem.

-Nincs barátnőm, és asszem a közeljövőben nem is lesz.

-Leköt a banda?

-Mi az hogy. -vigyorodtam el. -És a következő időszakban elég sokat fogok dolgozni, azt már előre tudom... -nyaltam meg ajkaim, mire egy forró kéz nyúlt vállamhoz. Kihyun nyújtotta át nekem a vizet.

-Bocsánat, nem volt Theodora. -nevetett halkan, mire majdnem bemutattam neki, de aztán inkább nem kockáztattam a halálom.

-Köszi. -vettem el a hideg innivalót, és belekortyoltam.

(...)

Egész korán visszaértünk a dormba, körülbelül délután öt fele járt az idő. Eléggé fáradt voltam a táncgyakorlás után, plusz már nagyon vágytam egy jó kis tusolásra.

Be my love |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now