Hétfő. A nap, amikor kettesben leszek itthon Kihyunnal. Annyi ötletem van, hogy mit csináljunk, hogy az hihetetlen. Fogalmam sincs, hogy Jooheon mit talált ki, hogy a többi négy embert lefoglalja, de végül próba után csak én, és Kihyun indultunk haza a dormba.
-Teljesen elfáradtam. -nyitott be Kihyun a dormba, én pedig követtem őt.
-Akkor már semmihez nincs energiád? -biggyesztettem le az alsó ajkam.
-Nincs. -nézett rám határozottan, összeszűkített szemekkel.
-Enni sincs?
-Na jó, azt talán...
-Akkor nézzünk filmet, és együnk közben valamit. -indultam ki a konyhába.
-Oké. -követett ő is, majd körülnézett mit lehetne enni. -És mit nézünk?
-Amit csak akarsz. -kotorásztam a hűtőben, majd kivettem egy literes pepsit, majd a szekrényekben kerestem egy kis csokit és chipset. Még jó, hogy a csapatban sokan szeretnek nasizni.
-Valami jó horror?
-Be akarsz szarni? -vigyorogtam rá, kezemben a szajréval.
-Nem vagyok ijedős. -tette karba sértetten kezeit, majd megindult a nappali felé.
-Akkor? Mit szeretnél? -ültem le a kanapéra, bámulva a tévén megjelenő műsorok sokaságát.
-Démonok között? -kattintgatott a videotékában a horror kategória közt.
-Nekem jó. Csak ne fosd össze magad. -mosolyogtam rá, mire ő csak elejtett egy "haha"-t rezzenéstelen arccal.
Elkezdődött a film, mi pedig szótlanul néztük. Csak a chips zaja törte meg a filmben lévő, és amúgy köztünk is lévő feszült csendet. De ahogy minden filmben lévő csöndet, ezt is egy jumpscare követte, ami miatt Kihyun sikeresen megijedt, és magára öntötte a kóláját.
-Francba!
-Gratulálok. -röhögtem, majd letettem ölemből a nasikat, és a konyhába indultam törlőért.
Amikor visszaértem kezemben a ronggyal, elkezdtem felitatni Kihyun pólójáról az italt, és éreztem magamon közben a tekintetét. Megállította a kezemet, én pedig a szemébe néztem. Legalább fél percig bámultuk így egymást, de nekem óráknak tűnt. Majd egy hirtelen mozdulattal megcsókólt, majd ahogy felállt engem döntött a kanapéra, ő pedig az ölembe ült, egy percig se szakítva meg vad csókunkat. Persze mellettem a kanapéra kitett chips teljesen kiborult, de jelen pillanatban egyikünk se foglalkozott ezzel.
Vadul csókolta ajkaimat, majd a hajamba túrt, és nagyokat sóhajtott édes csókunk közben. Nekem a kezeim először derekára vándoroltak, majd végül a fenekén állapodtak meg.
-Dugj meg! -vált el tőlem, és lihegve súgta ezt számra.
-H-hogy mi? -kérdeztem vissza a pillanatnyi kábulat után, amit hirtelen csókja váltott ki belőlem.
-Nem hallottad? Azt mondtam, dugj meg! -ismételte el újra, de sokkal türelmetlenebbül, mint előbb.
-De hallottam, csak nem hittem el. -vigyorodtam el, de ő csak megrántotta hajamat.
-Siess, mielőtt még meggondolom magamat. -suttogta vággyal fűtött hangon, nekem pedig több se kellett, azonnal elfektettem a kanapén, és édes csókokkal kezdtem behinteni nyakát, és kulcscsontját.
Vizes pólóját azonnal lerántottam róla, és mintegy felesleges tárgyat, a szoba legtávolabb eső részére hajítottam. Azonnal szemem elé tárult Kihyun izgató, áramvonalas teste, ahogy harsány kockái mind azt kiáltották, hogy csókoljam meg őket. Lassan hajoltam pocakjához, és szálkás testét kezdtem el forró csókokkal behinteni. Ő csak a hajamba túrva adott ki magából édes kis sóhajokat, miközben vonaglott alattam, egyre többért és többért könyörögve.
YOU ARE READING
Be my love |BEFEJEZETT|
Short Story*MONSTA X* A Monsta x egyre ismertebb bandává válik a kpop világában, de Chae Hyungwon-t ez nem tántorítja el attól, hogy szabadidejükben minél többet foglalkozzon Kihyun-nal. Érzéseinek akkor sem tud parancsolni, ha tudja, hogy ez nem helyes, és he...