H y u n g w o n
Oké. Nem mondom, kurva nehéz eljátszani azt, hogy nem érzek a másik iránt semmit.
De mit tudok tenni? Kihyun tökre jól kihasznált, én meg azon kívül hogy még mindig odavagyok érte, azért kicsit (nagyon) haragszom rá.
Nem baj, szépen lassan túlteszem magam rajta. Ha bunkó vagyok vele, talán hamarabb elfelejtem őt. Bár nem segít sokat, hogy minden nap látom, de mindegy.
-Hyung, miért vagy ilyen búval baszott? -kérdezte Jooheon tőlem, mert csak ültem az ágyamon és bámultam magam elé.
-Nem vagyok az. -emeltem rá a tekintetem, és elmosolyodtam. Vagy valami olyasmi.
-Nyilván. -forgatta meg a szemét, majd mellém ült az ágyamra. -Kihyun?
-Honnan tudtad? -biggyesztettem le alsó ajkam.
-Könnyű. Minden Kihyunnal kapcsolatos. -mosolyodott el.
-Azért annyira nem. -sütöttem le a szemem.
-Kire gondolsz most? -kérdezte hirtelen.
-Kihyun. -vágtam rá azonnal.
-Ki miatt vagy szomorú?
-Kihyun.
-Kibe vagy reménytelenül szerelmes?
-Kihyun...
-Akkor?
-Mindenre a válasz, Kihyun. -sóhajtottam, majd eldőltem az ágyamon. -Olyan rossz. Azt hittem egyenesben vagyok. És most csalódnom kellett.
-Lehet szar vagy az ágyban.
-Ez nem vicces. -néztem rá a fiatalabbra. -Reménytelen a szerelmem. -ejtettem vissza a puha ágyra a fejem, és tovább bámultam a plafont.
-Nem biztos, hogy az.
-De biztos. Szó szerint közölte velem, hogy nem tudja viszonozni az érzéseimet. -sóhajtottam, majd lehunytam a szemeimet.
-Jó, akkor nincs több lelkisegély tippem. -állt fel az ágyról Jooheon, én pedig szememmel követtem őt. -Akkor most mit fogsz csinálni? Egész nap búslakodsz?
-Nem...vagyis de. -túrtam bele a hajamba. -Az volt a tervem, hogy köcsög leszek vele, hátha lesz egy kis lelkiismeretfurdalása.
-Hát, hajrá, vagy mi. -rántotta meg a vállát.
-Kösz. -ültem fel az ágyamon. -Mentem fürdeni.
-Okés. -vette elő a laptopját, és a szokásos esti dolgát kezdte el csinálni: dalszöveget írt.
Én egy boxerrel és polóval a kezemben elindultam a fürdőbe, hogy végre vegyek egy frissítő zuhanyt.
Elég gyorsan végeztem a fürdéssel, meg amúgy hajat is mostam, szóval felraktam egy arcmaszkot, mert még van időm lefekvésig.
Kimentem a fürdőből, és a hajamat törölgetve belebotlottam Kihyunba.
-Bocs. -vetette oda nekem, majd tovább is indult.
Hát beszarok. Én akartam vele köcsög lenni, erre ő flegmáskodik velem. Ő mi jogon ilyen velem? Ő használt ki engem, nem fordítva. Neki semmi joga így beszélni velem. Kész vicc...
YOU ARE READING
Be my love |BEFEJEZETT|
Short Story*MONSTA X* A Monsta x egyre ismertebb bandává válik a kpop világában, de Chae Hyungwon-t ez nem tántorítja el attól, hogy szabadidejükben minél többet foglalkozzon Kihyun-nal. Érzéseinek akkor sem tud parancsolni, ha tudja, hogy ez nem helyes, és he...