20. rész

1.1K 104 79
                                    

-Ez nem az aminek látszik! - ugrott ki az ölemből Kihyun a szokásos sablonszöveget nyomva, amit ilyenkor szokás.

Shownu és Wonho teljesen szótlanul álltak az ajtóban, és fogalmam sem volt mit gondoltak. Ha nem is gyanakodtak, Kihyun elszólása után már tuti.

-Oké. Nem tudom mit mondjak. - szólalt meg végül Wonho.

-Szerintem inkább felejtsük el. - vetettem fel az ötletet, de úgy látszik nem vált be.

-Fiúk, őszintén, mégis mi a francot csináltatok? - kérdezte Shownu.

-Hát.. - kezdtem volna, de Kihyun elég gyilkos tekintettel pillantott rám.

-Hyungwon azt mondta belement valami a szemébe, ezért megnéztem.

-Szóval te így nézed meg valakinek a szemét. - bólogatott Wonho, és láttam az arcán, hogy erősen próbálja elhinni amit mondtunk, de nem megy neki.

-Pontosan. - bólogatott a Törpe is.

-Szóval akkor végülis mi történt itt? - kérdezte újra Shownu, mint egy apuka, aki megadja az esélyt a hazugságod korrigálására.

-Kihyun. Szerintem nem éri meg titkolózni, Jooheonék is tudják. - néztem rá, aki nagyot sóhajtva, de bólintott.

-Te mondod ki.

-Oké. - sóhajtottam én is, majd újra a fiúkra néztem. - Én és Kihyun... Hát szeretjük egymást.

-Én is szeretlek titeket. - válaszolta Shownu mosolyogva.

-Nem úgy szeretik egymást te idióta. - bökte oldalba Wonho.

-Szerelmesen szeretjük egymást, tudod, Hyungwon volt a halam. - nézett Kihyun Shownura. Várjunk mi van?

-Mi az, hogy én voltam a halad?

-Ja, csak panaszkodtam párszor Shownunak rólad burkoltan, ő meg azt hitte azért sírok, mert meghalt a halam. - nevetett fel halkan.

-Szóval te egész végig Hyungwonról beszéltél, mikor a haladat sirattad? És még az asztalba se rúgtál bele?! - nézett rá nagy szemekkel Shownu.

-Sajnálom, hogy hazudtam.

-És én meg akartam neked venni egy aranyhalat ajándékba. - vágott csalódott arcot, mire Kihyun teljesen olyan lett, mint egy izgatott 5 éves.

-Uhh, hyung, de vegyél nekem Nemo-t légysziiii!!!

-Nem veszek, mert hazudtál. - mondta teljesen komolyan a leader, végül Wonho törte meg az 5 éves hisztijét.

-Elnézést, de itt én vagyok az egyetlen, aki lesokkolódott ettől a ténytől?

-Végülis ahhoz képest, hogy a többiek milyen simán fogadták, igen. - bólintottam.

-Erről mindenki tudott, csak mi nem?

-Hát igazából... - vakarta meg a tarkóját Kihyun. - Changkyun még nem tud róla.

-Akkor ideje neki is elmondani. - vetette fel mosolyogva Shownu.

-Te egyáltalán nem vagy kiakadva?! - nézett rá Wonho teljes sokkban.

-Nem, támogatom a melegeket. Nem nézed ki belőlem?

-Nem igazán, te olyan férfiállat típus vagy.

-Mondjuk ezután a kijelentésed után, nem tudom mit gondoljak rólad. - nevetett fel Shownu, és mi is csatlakoztunk hozzá.

-Nem vagyok meleg!!! - tiltakozott két kezét maga előtt rázogatva Wonho.

Be my love |BEFEJEZETT|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang