K

34K 1.4K 514
                                    

Medya: Mirza

Efe: ehehe

Görüldü attım heyecanlı olsun diye

Yanlış araştırmışlar aq futbolu değil basketbolu seviyorum

Ayrıca sabah sekiz değil onda çıkarım. Çok nadir sabah sekizde çıkarım. Araştırmana gerek yoktu sorsaydın söylerdim yiğidim ayrı gayırımız mı var aşk olsun

05*: Asaf

Efe: Asaf'ın değil Efe'nin kullanılması taraftarıyım. Adım Efe.

05*: Niye baban seni sevmiyor muydu yoksa? Bildiğim kadarıyla sana sadece o öyle hitap ediyordu

Efe: Kes sesini

05*: Üzüldün mü yoksa?

Efe:Hayır (10:30)

Görüldü

Yazıyor...

Görüldü

Çevrimdışı

05*: Artık benimle uğraşmazsın sanırım (12:00)

Efe: Ulan var ya sırf bu yüzden bile sana takabilirim.

05*: Seni sikerim

Efe: Off ya hep tehtit hep tehdit hiç icraat yok ;)

05*: Göstereceğim ben sana icraatı ;)

Efe:Peki.

Görüldü

.............

Ekrandaki görüldü yazısını görünce telefonu kilitleyip masaya bıraktım. İlk başta Aylin ve Mert'in gazına gelip yazmıştım. Kim olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Aslına bakarsanız bir önemi de yoktu ama son zamanlarda iyice merak etmeye başlamıştım. Acaba bu adam beni nereden tanıyordu? Tanımayıp araştırdı desem saçma olacaktı sonuçta 20 yaşında daha gençliğinin baharında bir adamdı yani gidipte bir mafyaya yazacak değildim heralde ya da bir iş adamı değildi çünkü yaşı bunun için fazla küçüktü. Kesinlikle beni tanıyan biri olmalıydı. Acaba kimdi? Bizim çocukların işi mi acaba diye düşünsemde bunu yapacak kadar işsiz değillerdi ayrıca mesaj attığımda onlarda yanımdaydı. Korkuyor muydum? Evet. Ama kim olduğunu bulmak için yazmam gerekiyordu. Sonunun kötü olmamasını diliyordum.

Selamun hello. Saçma geliyor olabilir ama ben çok eğleniyorum bunları yazarken kısa oluyor ama olsundu. Birde okunmasa bile ben devam edeceğim çünkü seviyorum güzel olmayabilir ki asla güzel olduğunu iddia etmiyorum ama ben yazmaktan büyük zevk alıyorum. Amacım asla okunmasa bile devam edeceğim diyip duyar kalmak değil gerçekten sevdiğim için burdayım.

Renklerimize iyi bakın🌈🌈

cigarette0

Bu bölümü kendime itaf ediyorum çünkü yazdıklarımı sadece ben okuyorum😂😂

Mafya mı? TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin