T

29.5K 1.3K 239
                                    

05*: Selam

Efe:A.s

05*: Ee kim olduğumu buldun mu bari?

Efe:Bir dakika ya! Seni işleten bendim tam tersine döndü bu nasıl iş mk?

05*: Sana benimle uğraşmadan gerektiğini söylemiştim velet

Efe: birşey soracağım okuyor musun?

05*: evet lise son. Sınıfta kalmıştım iki sene😒

Aslına bakarsan şu an bile gittiğim söylenemez maksat dikkat çekmesin

Efe: Dikkatinin çekilmesini istemediğin bir durum mu var?

05*: Sana ne

Efe:Tamam

05*: ben hâlâ neden yazdığını anlamadım. Korkmuyor musun?

Efe: itiraf etmek gerekirse korkuyorum ama merakım bazı şeylerin önüne geçiyor.

Mesela beni tanıyıp tanımadığını merak ediyorum

Benimle ilgili o kadar bilgiye nasıl ulaştın merak ediyorum

Ve bunların cevabını almak istiyorum

05*: üzgünüm o zaman bayağı bekleyeceksin çünkü açıklamaya niyetim yok

Efe: tamam dediğim gibi kendim bulmak istiyorum

................

Bu sefer bakıp bakmamasını umursamatıp telefonu cebime soktum. Aslında buna dediğim kadar kafa yorduğum söylenemezdi. Tamam merak ediyordum ama olayın peşine düşmek gibi bir saçmalık yapmayacaktım ayrıca üşeniyordumda ve yaşamaya çalıştığım bir hayatım vardı. Bunları düşünerek kendi düşünce kuyumda boğulamazdım. "Senin yazdığın kişinin kim olduğu hakkında hiçbirşey bulamadın mı?"
Kafamı kaldırdığımda karşımda Aylin gözlerini bana dikmiş bakıyordu. O da benim gibi merak etmişti ama o daha çok korkuyordu onun düşündüğü şey kötü bir adama denk geldiğim ve acısını benden çıkaracağıydı. Bu düşünce bana fazla komik gelmişti ne gelebilirdi ki başıma alt tarafı biri ile konuşuyordum hem ayrıca kaçıncı yüzyıldaydık böyle saçma şeyler ancak dizilerde denk gelirdik. Sakinleşmesi için elimi omzuna atıp gülümsedim. Mert ise bu olaya fazla kafasına takmamıştı. O da benim gibi birşey olmayacağını düşünüyordu. Önümdeki soğumaya yüz tutmuş kahveye baktım. Bir saat önce almıştım ve şu an buz gibi olmasını normal karşılıyordum. Elimdeki kahveyi tek dikişte bitirip karton kutudan olan bardağı butuşturdum. Kantini kapısı açılınca istemsizce kafamı oraya çevirdim. Mirza ve arkadaşları gelmişti. Göz göze geldiğimizde bana gülümseyip boş bir masaya oturdu. Şu okuldan bir türlü mezun olamıyorlardı. Telefonum titrediğinde cebinden çıkardım.

05*: Beni iyi ki rahatsız ettin seninle acayip eğleniyorum sağol ufaklık

Efe: kapa çeneni artık sıkılmaya başladım. Sen kimsin?

05*: Yakında öğrenirsin...





Renklerinize iyi bakın🌈🌈

Mafya mı? TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin