26

9.5K 423 203
                                    

5 yıl sonra...

Gözlerim güneş ışığına yenilip aralanmıştı. Her gün bu şekilde uyandığım için alışkındım. Mirza her sabah gitmeden önce perdeyi açardı. Ben de bu durumdan evliliğimizin ilk aylarında her ne kadar rahatsız olsam da artık alışmıştım ve rahatsız olmuyordum. Bir baba olarak oğlumla da ilgilenmeliydim. Diğer babası gibi erken kalkmaya alışkındı.

Yataktan kalkıp Okyanus'un odasına girdim. Yatağında göremediğimde aniden babalığın verdiği o koruma içgüdüsü ile aşağı kata indim. Muhtemelen oturma odasındaydı ama yine de korkuyordum. Oturma odasına girdiğimde yine göremeyince panik sarmıştı. Diğer odaları gezmeye başladığımda bir yandan da Mirza'yı arıyordum. Telefonunun kapalı olduğunu görünce çaresizlik ve korkunun getirdiği panikle gözümden damlayan yaşlara engel olamadım. İki sene önce evlatlık edinmiştik Okyanus' u. 6 yaşında sarışın bir erkek çocuğu idi. İlk başta bize alışamayacağını ve korkacağını düşünsekte hiç öyle olmamış aksine kolay uyum sağlamıştı. Ardığım kimseye ulaşamıyordum bu daha da paniklememe sebep oluyordu. Evden çıktığımda açması umuduyla Mirza'yı aradım. Telefonu açtığında hıçkırık sesinden ne kadarını anlatabildiğime emin olamadığımdan sakinleşmeye çalışıp olayı anlattım. Benim sesimdeki panik onu da korkutmuştu. Hemen eve geleceğini haber verip telefonu kapattı. Kokusu ile uyumayı sevdiğimden büyük olduğunu bilmeme rağmen Mirza'nın pijaması ile kaldırımda oturmuş ağlıyordum. Ona zarar geldiğini düşünmek bile istemiyordum. O benim evladımdı canımdan bir parçaydı. Onun kılına zarar gelse canım yanardı. Kapıya gelen Mirza'yı görünce yerimden kalktım. Tuhaf bir şekilde gülüyordu. Elimden tutup ben daha ne olduğunu anlamadan arabaya soktu. Bizim şu an oğlumuzu aramamız gerekiyordu. Arabayı çalıştırdığında nereye gittiğimizi sormak yeni gelmişti aklıma. Cevap vermek yerine gülümsedi Mirza. Birşeyler döndüğü kesindi.

Araba durduğunda karşımda bir kaç dişi eksik ama yüzündeki gülünseme eksik olmayan Okyanus belirdi. Onu görmenin rahatlığıyla gülümsedim. Gözyaşlarımı pijamanın koluna silip arabadan indim. Her taraf süslenmişti. Bugünün tarihi ise ancak aklıma gelmişti.

Bugün benim doğum günümdü.

Doğum günlerimi pek hatırlamazdım. 26 yaşına giriyordum. Otuz yaşına girmeme az kalmıştı. Bunu dile getirip yaşlandığımı söylediğimde Mirza bana hep aynı cevabı veriyordu. Sen her yaşta çok güzelsin...

Bana aşkını ilk itiraf ettiği yerde kutluyorduk doğum günümü. Tek fark birbirimize olan bağımız gün gittikçe kuvvetleniyordu. Bir de minik oğlumuz vardı tabi. Aklıma üstümdekiler gelince yüzüm düştü. Resmen pijama ile gelmiştim. Buraya gelebileceğimiz aklıma gelmemişti tek düşündüğüm oğlumdu. Yüzümün düştüğünü gören Mirza kaşlarını çatıp,"neyin var hayatım. Ne oldu?" Diye sordu. Bu adamı boşuna sevmiyordum ben her hareketi ağzından çıkan her kelime tapılası derecede güzeldi. "Baksana şu halime üzerimde bana büyük gelen pijamanla çok çirkin görünüyorum keşke daha önceden haber verseydin" hafif sitemle söylemiştim bunu bir yandan da daha Okyanus'u görrmemenin verdiği duygusallıkla ağlıyordum. Mirza yüzündeki anlayışlı gülümseme ile burnumu gömleğinin koluyla sildi. Bu hareketi ona bir kez daha aşık olduğum için kendimle gurur duymama yetti. Kolunu indirip,

"Seni seviyorum birtanem. Sen benim için her halinle güzelsin. Varlığın dahi huzurlu olmama yetiyor. Sana büyük gelen pijamalarımla, küçük bedeni olmasa bile sırf beğendiğin için aldığın kazakla, ağlarken peçete almaya üşenip burnunu kazakla sildiğinde, yemek yerken kendini kaybettiğinde bile güzelsin. Yokluğun daima kalbimin ağrımasına sebep oluyor. İyi ki o mesajı atmışsın. İyi ki tanışmışım ve iyi ki seni sevmişim. Doğum günün kutlu olsun güzel gözlüm...

..................

Herkese Merhaba!

Uzun süre oldu görüşmeyeli. Açıklamada da dediğim gibi ailemle ilgili sorunlardan dolayı giremiyordum ki bu kitaba emek vermeseydim sonunu bile yazmayı düşünmezdim. Bu biraz özel bölüm gibi oldu. Bugün sevgilimin doğum günü♥♥

Şu saçma hayatımda başıma gelen en güzel şeysin Beril bu kitabı iyi ki yazmışım bana seni verdi.♥ Ömrümde görebileceğim en güzel ve en özel insansın seni seviyorum sonsuzum. Attığın o ilk mesaj geldi aklıma "Oha" "Deliriyorum gençlik" yazmıştın iyi ki yazmışsın. İyi ki yazmışım♥♥ Bana umut olduğun için sana minnettarım doğum günün kutlu olsun Meleğim. Sevgilin seni çok seviyor♥♥♥

morrpanndapoposu ♥♥★★

Karın seni çok seviyor♡♡



Mafya mı? TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin