F

10.9K 527 119
                                    

Haşin erkeğim: özür dilerim

Cevap veremedim

Telefonada bakamadım

Gün bitmiş sayılmaz hâlâ size gelebilirim

Ders çalışalım

Lolipopum: iyi misin?

Haşin erkeğim: evet

Lolipopum: neden birşey olmuş gibi hissediyorum?

ve evet bize gel çalışalım

Haşin erkeğim: birşey olmadı.
geliyorum

(görüldü)

Kapı çalınca oturduğum yerden kalktım. Bu kadar erken gelmesini beklemiyordum. Kapıyı açıp gelen sevgilime baktım. Gülümseyip geri çekildim. içeri geçince ona kocaman sarıldım. Çok özlemiştim. Salona geçmesi için yönlendirdim. Aylin ve Mert koltukta yatmış TEOTFW dizisinin son bölümünü izliyorlardı.

Mirza'yı görünce ikisi de sırıtmaya başladı. Beni rezil etmede üstlerine yoktu. Aylin ayağa kalkıp" hoş geldin Mirza. Aç mısın?" diye sordu. Aslında bizde açtık daha yemek yapmamıştık. Aklıma gelen fikirle gülümsedim. Canım pizza çekiyordu. Fikrimi belirtince hepsi onayladı. Mert sipariş vermek için telefonu aldı.

Pizzaları getiren yakışıklı bir çocuk olduğu için Mirza huysuzlanıp pizzaları almama izin vermedi. İstemeden sırıttım huysuz ve kıskanç halleri çok tatlı oluyordu. Bende mutfağa gidip  kolaları bardağa koydum. Çok acıkmıştım.

"Bak bu soru çok kolay işlem değil mantık gerektiriyor. Yapmayı denesene" dedim. Yemek yedikten sonra ders çalışmak için odama gitmiştik ama kitaba değil bana bakıyordu. "neyi yapmayı deneyeyim?" sırıtarak bakıyordu. Ben kıçımı yırtıp ona ders anlatmaya çalışıyordum o beni dinlemiyordu bile. "beni. beni yapmaya çalış Mirza belki olur" dedim sinirle. Ağzımdan çıkanı kulağım duymuyordu.

"hep bu teklifi beklemiştim. Bence de deneyelim" yavaşca yaklaşıp yanıma geldi. Tam dudakları dudağımı örtecekken kapı açıldı.

"Ayol ben elaleme arkadaşımın namusu ders çalışırken gitti diyemem" Aylin ,bütün sırrı bozdun ya.

Mirza derin bir nefes alıp geri çekildi. Aylin'in peşine gelen Mert ise "olamaz siz kardeşsiniz deyip yalandan şaşırmış gibi yaptı. Yerimden kalkıp onları odadan kovdum. Geriye döndüğümde muzhip bir ifadeyle bana baktığını gördüm. Yanına gidip dudağına yapıştım. Ani hareketimle geriye savruldu. Üstüne çıkıp ellerimi ensesinde birleştirdim. Nefes almasına dahi izin vermiyordum aniden beni döndürünce kollarını tutmak zorunda kaldım. Bir yeri acımış gibi inledi. Geri çekilip Mirza'ya baktım.

Sorun çıkartsa da sonunda üzerindeki hırkayı çıkarttırmıştım. Kolu sargılıydı. Ona ne olmuştu ki? Canı yanmış mıydı? Dolu dolu olmuş  gözlerimle ona baktım. Hiçbirşeyden haberim yoktu. "Ne oldu koluna?" ellerimi tutup, "kurşun sıyırdı önemli birşey değil" dedi. Sinirden dilim damağım kurulmuştu. Kurşun sıyırıyordu ama bundan benim haberim olmuyordu. "Ne demek birşeyim yok kurşun sıyırıyor,canın yanıyor ama bundan benim şimdi haberim oluyor." sesimi yükselttiğimi sonradan fark ettim. Elimde değildi benden birşey saklamıştı. "sakin ol senide korkutmak istememiştim silah bugün uyuşturucu çetesinin deposunu bastık adam silahını çekince kolunu sıyırdı. Önemli değil" hâlâ önemli değil diyebiliyordu "ne demek önemli değil. Kurşun sıyırdı diyorsun ha birde ben alışkınım de tam olsun" iyice gerilmiştim bu çocuğun canı yanınca benimde canım yanıyordu. Derin bir nefes alıp yanına gittim. Kolundaki sargıyı yavaşca öptüm,haraketimle birlikte Mirza sarıldı. Bu adamı seviyordum.

"Bu akşam bizde kalsana Mirza. Hem bu duruma Efe çok sevinir" bu kızın ağzından bal damlıyordu. Umutla Mirza'ya baktım. "Tamam kalırım" deyince gülümsedim. Odama gitmeden ilacımı içmek için mutfağa gittim.

Mirza'yı odama göndermiştim. İlacımı içince odanın kapısını açtım ama ağzında gülle yatakta uzanan bir Mirza beklemiyordum. Bana mahallenin  azgın dayısı gibi bakıyordu. Kahkaha atıp yanına gittim. Yatağa girince  üstüme çıktı. Öpecekken aklına birşey gelmiş gibi sırıttı. Ne yapacağını merak ederken birden gıdıklamaya başladı.Aniden gıdıklayınca hazırlıksız yakalandığımdan deli gibi kahkaha attım. Üstümden kalkması için Mirza'yı ittim. Nefes nefese kalmıştım. Gülümseyerek bana bakan sevgilime hayırdır der gibi baktım. Verdiği cevap kalbimde bir yerlere dokundu."Gülümsemen gördüğüm en güzel tabloya eş değer. Efe seni gerçekten çok seviyorum. Benden hiç gitme"

"Bende seni seviyorum sevgilim ve hayır senden gitmeye hiç niyetim yok"

En son birlikte sarılıp uyuduğumuzu hatırlıyordum.

Ne kadar işsiz bir insanım lan ben jdjddjdk

Karıcım benle smut yazsana ben beceremiyorum

Sizi sevirem💟

RENKLERİNİZE İYİ BAKIN🌈🌈

Mafya mı? TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin