The Boxer - פרק 1

3.2K 105 11
                                    

דחפתי את המפתח אל מנעול הדלת , וברגע ששמעתי את הקליק , הוצאתי את המפתח ודחפתי את הדלת .

הנחתי את התיק על השולחן , ואת המפתחות . ואז חיפשתי אחר הפלאפון שלי בתוך התיק , וכשהשגתי אותו , התקשרתי לג'ן .

"לוסי !" היא צווחה מהצד השני .

"אוקיי , שתקי . הרסת לי את האוזן ."

"היית היום בקרב ?"

"כן . גם דיברתי עם הלוק הזה .. המתאגרף שאת אוהבת ?"

"כוסאמק ! איך פספסתי את זה ?!"

"הוא גם בהה בי ," אמרתי בחושניות , נשענת את דלת המקרר ומחפשת אחר אוכל .

"אני שונאת אותך ." ג'ן זעפה , מתנהגת בילדותיות .

סגרתי את הדלת , כי כל מה שמצאתי היה אוכל רקוב ופג תוקף . "גם אני אותך !" זימרתי , מצחקקת .

"השגת את המספר שלו ?"

"נראה לך ? למה אני צריכה אותו ?"

"כי הוא חתיך ! ואת נואשת לחבר . וגם אני ."

נשפתי בעייפות . "אחד , אני לא נואשת לחבר . שתיים , יש לו חברה . שלוש , כולם רודפים אחרייך .. אם רק היית נותנת הזדמנות לאחד מהם , היה לך חבר . הייתי מתה שירדפו אחריי ככה ."

"את טיפשה ! אם רק היית שמה לב כמה בנים התחילו איתך השבוע !" ג'ן אמרה , ומיד הוסיפה . "אני חייבת ללכת .."

"סבבה , נדבר מאוחר יותר , כן ?"

"ברור !" היא צווחה שוב , וזה הרעיד אותי .

~

החלקתי לתוך השמלה השחורה האהובה עליי . ווידאתי שהשיער שלי מסודר , ושהאיפור שלי עמיד .

יצאתי מן החדר והתקדמתי אל המדרגות . כשהגעתי למטה מיהרתי אל נעליי העקב שלי . לקחתי את תיק היד שלי , שהיה מונח על הספה , ויצאתי במהירות מן הדירה .

ג'ן חייכה אליי , ופתחה את הדלת של המכונית שלה כדי שאוכל להיכנס .

"אני אוהבת את השמלה שלך ," היא אמרה , נושקת ללחי שלי .

"גם שלך לא רעה ." קרצתי אליה .

"דיברתי עם לנה , היא אמרה שלוק גם מגיע לשם .."

"וזה מעניין אותי כי ?" שאלתי אותה , מביטה בכביש .

"סתם , שתדעי ." היא הנידה את מבטה אליי לשנייה , בוחנת את הבעת הפנים שלי .

אולי כדאי לי לעזור לג'ן ? אני יזייף ריב איתה , והיא במקרה תבכה ליד לוק , והוא ילווה אותה הביתה !

"יש לי תכנית !" צווחתי , והפעם לג'ן כאבו האוזניים .

"אוקיי ?"

"בואי נזייף ריב , את תלכי לבכות ליד לוק , והוא ילווה אותך הביתה !" הצעתי , מביטה בה בהתלהבות .

"יש בעיה , זאת המכונית שלי . ואת לא יכולה לנהוג במכונית הזאת כי יש בה יותר הילוכים מהמכונית שלך ." ג'ן אמרה , מורידה את גל ההתלהבות שלי בשנייה .

"באסה ." זעפתי , מתקפלת בתוך המושב שלי .

~

"הנה לוק !" ג'ן צעקה כשהגענו , והוא הסתובב אלינו , מביט בשובבות .

"אומייגאד , הוא מסתכל עלינו !" היא הוסיפה .

"סתמי כבר את הפה ! את מביכה אותי ואותך !" העפתי מרפק אל צלעותיה .

הוא חייך אל ג'ן , וחזר לעניינים שלו .

"הוא חייך אלייך !" ג'ן לחשה , מתלהבת .

"הוא חייך אלייך . ואין לי קשר אלייך . אישה זרה ."

"אני הולכת לחפש חתיכים !" ג'ן אמרה .

שוב , חתיכים . כל מה שהיא מחפשת זה מישהו שניראה טוב .

התקדמתי אל עבר כיסאות הבר , והתיישבתי על אחד מהם .

ברגע שמישהו נגע בכתף שלי , קפצתי בבהלה , והסתובבתי מיד לאחר מכן .

"לוסי ! לא ראיתי אותך כבר הרבה זמן !" מייקל אמר , מושך אותי לחיבוק חונק .

"מייקי , התגעגעתי !"

"יש לי מספר חדש , ולא היה לי מושג איך אפשר לדבר איתך .." הוא אמר , והתנתקנו .

"היית יכול לבקש מאימא את המספר ," חייכתי . מייקל , כמו תמיד , נישאר אידיוט .

"לא , אמא ואבא טסו לאוסטרליה לחודש . החלטתי גם לקחת חופש , אז שבוע שעבר טסתי לפה בחזרה .."

"איפה ישנת ?"

"את זוכרת את החבר הכי טוב שלי , לוק ?"

"כ-כן ," הנהנתי , מסמיקה .

"הוא מארח אותי אצלו , עד שאני יטוס חזרה לניו יורק ." מייקל נראה טוב מתמיד . סגנון הלבוש שלו השתנה , והוא שוב שינה את צבע השיער שלו . הוא לא נשאר במשך הרבה זמן עם אותו צבע .

ללוק יש חברה , איך זה לא מפריע לו שמייקל ישן אצלו ? "זה לא מפריע לו ? כלומר , כשחברה שלו באה ?"

הוא כיווץ את גבותיי , וגיחך לאחר מכן . "אין לו שום חברה .."

"הו .." אז לוק שיקר ? טוב , כן . הוא שיקר .

"אז , מה המספר שלך ?" מייקל שאל , מוציא את הפלאפון מכיסו .

~

חייגתי אל ג'ן .

הבחנתי במייקל מדבר עם כמה נערים , אחד מהם היה לוק . זה היה נראה כאילו הם מדברים על משהו חשוב .

"הלו ?" שמעתי את קולה של ג'ן .

"הו , מממ .. מתי אנחנו נוסעות הביתה ?"

"הו שיט . אני כבר בבית .. א-אני , יש משהו שאני חייבת לעשות . אולי תבקשי ממייקל שייקח אותך ? ראיתי אותו שם .."

"לא ! הוא עסוק ! את הבטחת שנחזור ביחד ! במה את כל כך עסוקה שאת נטשת אותי כאן ?!" רציתי להוריד להוציא לה את הראש מהמקום . פשוט ככה .

"אני .. אממ .. נדבר אחר כך . טוב ? ביי .." השיחה התנתקה .

הסתובבתי אל המקום שבו מייקל עמד , והוא כבר לא היה שם .

יופי , נשארתי לבד . ניגמר לי הכסף , ואני לא יודעת את הדרך חזרה הביתה .

דמעות רטובות מלאו את עיניי , והתקדמתי אל היציאה .

The Boxer - פאנפיק על לוק המינגסWhere stories live. Discover now