אוקיי , אתן מדהימות !
היום קראתי את כל הפרקים שכתבתי מהתחלה , ונזכרתי בזה שהודתי לכן על 600 קוראים !! ועכשיו , הגעתי ל5,200 ! אתמול כשבדקתי היו לי 4,800 ..
אתן פשוט מדהימות , אני ממש מודה לכן על הכול ..
אתן גם תומכות בי , ומתחשבות בי ... באמת שמגיע לכן פיצוי ענק על זה !
אין לי זמן או איך לפצות אתכן עכשיו ! אבל אני מבטיחה שאני אשתדל וכשיהיה לי המון זמן אני אפצה אתכן !!!
תודה על הכול .. 💖💖💖
אתן מדהימות , ואין לי שום דרך להסביר כמה אני אוהבת אתכן ומודה לכן 💖
קריאה מהנה (:
- - - - - - -
"לוס, תקומי,"
"קדימה לוס,"
"עוד כמה דקות, לוקי, אני עייפה.." אמרתי, מתפתלת אל תוך השמיכה.
"חם לך?" הוא שואל, ואני מהנהנת.
הוא קם מן המיטה, סוגר את החלונות ומדליק את המזגן.
"את צריכה עוד משהו?" הוא מחייך, מתיישב על המיטה ומלטף את שיערי.
"לא, תודה," חייכתי והצמדתי נשיקה קטנה אל שפתיו.
"אני נכנס להתקלח,"
"אני באה בעוד כמה דקות." הנהנתי והוא הנהן בחזרה, ידיו נגררת על המיטה בזמן שהוא מושך את עצמו אל הקרקע, נכנס אל חדר המקלחת ומשאיר את הדלת פתוחה. נאנחתי בעייפות, מביטה על השעון וקולטת כמה זמן הפסדתי היום. הבטתי במיטה, מלטפתאת הצד שלוק שכב בו, נושמת את הריח של הכרית ואז מביטה בבגדים הזרוקים שלו על הרצפה.
עטפתי את עצמי בשמיכה, מתקדמת אל חדר האמבטיה וסוגרת את הדלת אחריי.
לוק הושיט לי את ידיו, ואני תפסתי את שניהם, הם תומכים בי בזמן שאני נכנסת אל המקלחת.
התיישבתי לצידו באמבטיה הגדולה, מצמיקה נשיקה רכה אל שפתיו.
"כואב לי הראש," אמרתי בשקט, והוא הביט בי, נושק למצחי.
"תקחי כדור כשנצא, אוקיי בייב?" ראיתי בעיניו מן דאגה, אבל הוא היה שמח, המצב רוח שלו היה ממש טוב.
הנהנתי, שפילה את מבטי לסבון המוקצף והריחני. "מתי הלכנו לישון בערך?"
"ארבע לפנות בוקר." לוק השיב, כאילו הוא היה מוכן לשאלה הזאת, הוא פשוט ענה מבלי לחשוב.
מתחתי את רגליי קדימה, מאפשרת לגופי להתפרס ולראש שלי ליפול לתוך המים, לוק עשה בדיוק כמוני.
כשהחלקתי את גופי חזרה למעלה, לוק נשאר במשך כמה שניות ועלה.
הבטתי בקעקועים שהתווספו לגופו של לוק, ידי מחליקות על הקעקועים ולוק מביט בתנועותיי.
YOU ARE READING
The Boxer - פאנפיק על לוק המינגס
Fanficאני הבטתי בקרב שהתרחש . כולם סביבי צועקים ומריעים . ואז , הוא הביט בי . מיד אחרי זה , הוא חטף בבטן , והוא התכווץ בכאבים . הרעתי גם כן , מעודדת את השני . כשהקרב הסתיים , הבחנתי בו מביט בי שוב . התקדמתי אליו , מחייכת . חייכתי אליו , "היי ." בחנתי את...